شرح خبر
سخنگوی شورای شهر جهرم میهمان زنگ حساب پسین جهرم

:

سخنگوی شورای شهر جهرم میهمان زنگ حساب پسین جهرم

خبرنگار:
۱۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۹:۵۴
کدمطلب: 1493
0

مهرداد پورشاهیان، عضو و سخنگوی شورای اسلامی شهر جهرم به عنوان نخستین میهمان زنگ حساب پسین جهرم پاسخگوی سوالات مردم است.

به گزارش پسین جهرم، اولین میهمان زنگ حساب ما، مهرداد پورشاهیان عضو و سخنگوی شورای اسلامی شهر جهرم خواهد بود.

 

بر این اساس شما مخاطبین می‌توانید سوالات خود را تا پنجشنبه 22 خرداد ماه ذیل این مطلب و در قسمت نظرات برای ما ارسال نمائید. سوالات و انتقادات شما پس از دسته‌بندی، توسط خبرنگار ما با سخنگوی شورای اسلامی شهر جهرم در میان گذاشته می‌شود.

 

انتهای پیام/

 



اخبار مرتبط:

  • محمد حسین

    • ۱۳۹۳/۳/۱۳ ۱۴:۲۵    

    سلام لطف کنید بفرمایید عملکرد شورای شهر توی امسال چه بوده است

    2
    1
  • a

    • ۱۳۹۳/۳/۱۴ ۱۲:۴۶    

    شما با چه سابقه مدیریتی یا سابقه درخشانی کاندید شدید؟ و بنظر خودتون چزا رای آوردید؟

    2
    3
  • علی مراد

    • ۱۳۹۳/۳/۱۴ ۱۴:۲۰    

    از آقای پورشاهیان بپرسید چرا پارکهای جهرم را به کارکنان یک ارگان نظامی میدهند تا تفکیک کنند و به 3 برابر قیمت بفروشند؟؟؟؟؟؟؟

    4
    0
  • علی اکبر

    • ۱۳۹۳/۳/۱۴ ۱۸:۰۷    

    چرا در بین اعضاء شورای شهر اختلافات غیر قابل قبول وجود دارد؟

    1
    1
  • ناشناس

    • ۱۳۹۳/۳/۱۵ ۴:۲۷    

    از ایشان بپرسید چرا در انتخابات مجلس دو دوره قبل به طور علنی از آقای حسینی کاندید خفر حمایت کردند؟ این سوال خیلی از دوستان هست.

    1
    1
  • عبدالله

    • ۱۳۹۳/۳/۱۵ ۸:۳۵    

    باسلام خدمت جنابعای.یک موردمهم این است کهکارگزاران مابایستی اهل تعامل جهت پیشرفت امورباشند، چراشورای شهرجهرم تعامل راازحدگذرانده ومعامله گرشده است آنهم بزسرحقوق اجتماعی مردم/خدمات گزینشی شورامردم رابه ستوح آورده/به شهرکهای اطراف خدمت رسانی بیشتری کنیدوگرنه هوایی که درمحیط کاری شوراتنفس می کنید هم حرام شرعی است/چرادریک معامله پارک ترافیک فرهنگ شهررا باختید؟ مگرمال پدرکسی بودکه اینگونه رفتارمی کنید

    5
    1
  • محمدی

    • ۱۳۹۳/۳/۱۵ ۱۱:۲۹    

    سلام جناب سخنگو
    واقعا خسته نباشید..
    چرا اموال مردم را به این راحتی در این دوره دارید به تاراج می دهید...

    2
    1
  • وجدان

    • ۱۳۹۳/۳/۱۵ ۱۸:۰۵    

    چرا ایشان به صورت کاملاً مشخصی ....
    ................................................................................................................
    سوال شما به ایشان منتقل می شود و قطعا خواستار پاسخ به سوال شما خواهیم بود. اما هدف از راه اندازی زنگ حساب، ایجاد پل ارتباطی بین مردم و مسئولان بیان مشکلات، نظرات، انتقادات و پیشنهادات در راستای توسعه و آبادانی شهر به دور از هر گونه مسائل حزبی و گروهی بوده و برای اینکه روند سوالات به سمت دیگری نرود از انعکاس سوالات شخصی در قسمت نظرات معذوریم. البته سوالات مخاطبان بدون کم و زیاد به میهمان زنگ حساب منتقل می شود و ایشان در جواب اینگونه سوالات مختارند.
    (پسین جهرم)

    2
    1
  • حسینی

    • ۱۳۹۳/۳/۱۵ ۲۱:۳۴    

    باتوجه به اینکه شهرداریها از مهمترین وقدرتمندترین نهادها در شهرها میبایست باشند چرا شهرداری را به سمتی سوق میدهید که شاهد بی نظمی شدید به سمت تاراج اموال شهر ومردم هستیم چرا دراین دوره از شورا وشهردار جدید با قاطعیت رفتار نمی کنید؟اموال شهرداری اموال عموم مردم میباشد اموال شخصی اعضا و شهردار محترم نیست خواهشمندم ضمن پاسخگوئی نسبت به اینگونه رفتارها اصلاح رویه انجام دهید

    2
    0
  • ناشناس

    • ۱۳۹۳/۳/۱۵ ۲۱:۳۸    

    سلام چرا اینقدر این آسفالتا بی کیفیته ؟شما که زحمت میکشین پس یه کارخوب انجام بدین این پولا پولای مردم بی چاره است .

    2
    1
  • حمید

    • ۱۳۹۳/۳/۱۶ ۱۰:۵۲    

    مردم شهید پرور جهرم یکم به یه جوان مباد وارد عرصه مدیریت مبشه بهش کمک کنید متاسفانه مردم شهر من همش کاستیها رو میبینن یه بار هم از کسی که یه کار مثبت میکنه تشکر کنید مردم شهر من زندگی خیلی زیبایت افکار خودتان را نسبت به هم زیبا کنید باشد که این شهر بدست همین جوانان دست پاک ساخته شود در ضمن من ایشون رو اصلا نمبشناسم حتی به ایشون رای هم ندادم

    3
    0
  • زارعیان

    • ۱۳۹۳/۳/۱۶ ۱۲:۴۵    

    شنیده ایم آقایی که علی البدل اول شورا بود و بعد از شما وارد شورا شده و با شما ائتلاف داشت ، خیلی در شورا با سیاستهای غلط شورا و شهرداری مخالفت میکنه . اگه حرفاش حقه چرا مثل زمان انتخابات باهاش در مسیر حق ائتلاف نمی کنید؟

    3
    0
  • مجتبی

    • ۱۳۹۳/۳/۱۷ ۱۱:۳۰    

    با سلام
    در زمینه حل مسائل ترافیکی جهرم چه تدابیری اندیشیده اید و چه زمانی اجرایی خواهد شد؟
    در زمینه احداث پارکینگ ها برنامه ای دارید؟
    برای حل ترافیک مرکز شهر و اطراف آن (محدوده پارکینگ تا شهدا و چهارراه امام حسین) چه برنامه ای دارید؟

    1
    0
  • غلامعلی حسینی بهجانی

    • ۱۳۹۳/۳/۱۷ ۱۱:۵۶    

    آقای پورشاهیان متأسفانه کاستی های زیادی در شهرمون هست. اما خوشبختانه ما بعد از خدا چشم امیدمون به شما مسئولان هست؛ و مطمئن هستیم که خالصانه برای شهر، تلاش می کنید.
    یکی از نیازهای مردم، وجود پارک‌ها و فضای سبز، با امکانات رفاهی مناسب است. برنامه کوتاه مدت و میانمدت شما برای بهبود وضعیت پارک ها و فضای سبز جهرم چیست؟

    1
    0
  • بی عدالتی

    • ۱۳۹۳/۳/۱۸ ۹:۰۱    

    با سلام جای تاسف است کوچه های خیابان قدس پندین سال است که خاکی بوده و ساکنین این کوچه ها به طور مداوم در حال شستشوی حیاط منازل میباشند در صورتی که اخیرا همه شاهد هستند کوچه های میدان امام را دوباره اسفالت نموده اند؟!

    1
    0
  • ناشناس

    • ۱۳۹۳/۳/۱۹ ۰:۴۷    

    سلام. با توجه به اينکه سري قبل انتخاب نشديد و اين بارعضوي از شوراي شهر شديد. لطفابفرماييد ائتلافي که درآن بوديد و همگي وارد شورا شديد چقدر تاثيرگذاربوده .باتشکر

    0
    0
  • آرمان انقلاب

    • ۱۳۹۳/۳/۱۹ ۱۴:۵۷    

    به نام خدا
    .
    .
    .
    سلام علیکم
    رهبر انقلاب در دیدار شورای شهر تهران 2 مطلب فرمودند که مربوط به تهران تنها نیست و همه شهر ها رو در بر می گیرد .
    سوال من این هست که شورای شهر جهرم در این مورد چه کارهایی انجام دادند لطفا گزارشی ارائه بفرمایید .
    1. معماری و نماد اسلامی شهر
    حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به تأثیرگذاری معماری و نمای ساخت و سازها بر فضای سبک زندگی افزودند: باید هرچه ممکن است محیط زندگی شهر، بگونه ای طراحی و ساخته شود که تحقق سبک زندگی اسلامی راحت تر، امکان پذیر باشد.
    2. کارهای فرهنگی در شهر (که متولی شهرداری است)
    حضرت آیت الله خامنه ای گفتند: در مراکز فرهنگی همچنین باید از افراد اهل فرهنگی استفاده کرد که واقعاً متدین و انقلابی و معتقد به اسلام سیاسی و مردم سالاری دینی باشند.
    با سپاس

    0
    0
  • 0001

    • ۱۳۹۳/۳/۲۰ ۸:۳۷    

    با سلام لطفا بفرمایید چرا برای برخی پرونده ها مثلا همین تفکیک اخیر بلوار مادر چند میلیارد تومان باج میدهید و از آقای فلانی تا ببینید میلرزید.
    لطفا بفرمایید چقدر باج داده اید/ با تشکر

    1
    0
  • ناشناس

    • ۱۳۹۳/۳/۲۱ ۲:۴۰    

    سلام. لطفا به این اتهام که به همراه شهردار در حال باج دادن به برخی افراد در جهت تحقق اهداف سیاس خود هستید توضیحات شفافی دهید.

    1
    1
  • عبداله ابراهیمی (جوانان دلسوز ایران)

    • ۱۳۹۳/۳/۲۱ ۴:۲۰    

    سلام مهندس ..
    1 - قضیه گوشی های موبایل که دستتون چیه آیا درسته از پول بیت المال این استفاده کنید؟؟؟
    2- در خصوص اینکه آقا رهبر عزیزمون تایید دارند بر امسال که به برنامه های فرهگی و اقتصادی رسیدگی کنید . و مخصوصا به فرهنگی تا حالا شما چکار کردید و چ برنامه ای دارید !!!؟

    2
    0
  • a

    • ۱۳۹۳/۳/۲۲ ۰:۵۹    

    سلام
    چرا به راحتی دارید مجوز تخریب نخلستانها و باغات جهرم را ضادر می کنید؟
    به راحتی درختان چندین ساله را به بهانه عریض سازی خیابانها قطع می کنید؟

    0
    0
  • محمود

    • ۱۳۹۳/۳/۲۲ ۲۰:۲۵    

    سلام
    به نظرتون چند درصد از مصوباتتون در شهرداری اجرایی میشه ؟
    فاصله بین عملکرد شهرداری با اهداف شما چقدره؟

    0
    0
  • سیدمجیدرحمانیان

    • ۱۳۹۳/۳/۲۲ ۲۳:۵۲    

    باسلام
    اززحمات شما که ازجوانان تحصیل کرده شهرمان هستید کمال تشکررادارم.اینجانب مدتی درجهرم ساکن نیستم ولی تغییرات امیدوارکننده ای رادرجهرم نسبت به گذشته احساس میکنم

    2
    1
  • عبدالله

    • ۱۳۹۳/۳/۲۵ ۱۵:۴۷    

    سلام.یکی به این آقاسیدمجیدصحراییان بگه داداش مگه مجبورت کردند نظربدی.چرا پاچه خواری میکنی؟ مگه جهرم چه تغییری کرده؟ معصومین ماهم گاههی ازدیگران میخواستنداگرصحبتی دارندانجام بدهند.امام علی )ع(که معدن اسرارعالم هستند گاهی به مقدادمیگفتند من رانصیحت کن حالا ما گارگزاران راچون امانت دارهستندموردنقدقرارمی دهیم وگرنه همه شخصا عزیزهستندوماباکسی غرض نداریم.یاعلی

    2
    0
  • مصلی نژاد

    • ۱۳۹۳/۳/۲۶ ۱۰:۳۹    

    اعضای محترم شورا روزی که رای گرفتند متعهد به اجرای قوانین وضوابط شدند چرا به بهانه کسری اعتبار ،ضوابط شهرداری، عرف ،شرع وسلامت عموم رابا صدور مجوز تراکم زیرپا میگذارید (نمونه کوچک آن کوچه 18 خ معلم) .. چرا در بسیاری از زمین ها و با غات تفکیک شده اعضای شورای قبلی و برخی کارشناسان شهرداری یا نزدیکان آنها سهیم هستند

    0
    0
  • سلام

    • ۱۳۹۳/۳/۲۶ ۱۲:۰۸    

    جناب دکتر رضایی چرا فکری به حال اداره ارشاد نمی کنید . فرهنگ روی زمین بماند کک کسی هم نمی گزد .

    0
    0
  • ناشناس

    • ۱۳۹۳/۳/۲۸ ۲:۲۱    

    چرا فقط کوچه هایی آسفالت میکنید که مربوط به دوستان و اقوامتان هست؟ بنده زنگ زدم به شما و رییس شورا فرمودید آسفالت نداریم اما دو روز بعد دیدم در حال آسفالت یکی از کوچه های دوست صمیمی آقای پورشاهیان هستند! شما کارهایتان جنبه سیاسی پیدا کرده است. مردم ما هوشیار هستند.

    1
    1
  • ناشناس

    • ۱۳۹۳/۳/۲۸ ۴:۵۱    

    هنوز مدیر کل فرهنگ و ارشاد مشخص نشده و این اداره بدون مدیر کل هست, دکتر رضایی چه تقصیری دارد؟

    1
    0
  • mohammad