شرح خبر
رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم پاسخگوی سوالات همشهریان جهرمی

:

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم پاسخگوی سوالات همشهریان جهرمی

خبرنگار:
۵ تير ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۶:۱۹
کدمطلب: 1804
0

دکتر رحیم رئوفی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم در دومین "سلام آقای رئیس" سایت پسین جهرم پاسخگوی سوالات مردم این شهرستان است.

به گزارش پسین جهرم، دکتر رحیم رئوفی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم در دومین "سلام آقای رئیس" سایت خبری تحلیلی پسین جهرم پاسخگوی سوالات شهروندان جهرمی می باشد.

 

همشهریان می توانند سوالات خود را در زمینه، خدمات درمانی، بیمارستان ها، طرح تحول نظام سلامت، پزشک خانواده، کلینیک ها و مطب ها، معاونت های درمان، دارو، بهداشتی، پزشکان، اورژانس و غیره را از امروز پنجشنبه 5 تیرماه به مدت دو هفته در قسمت نظرات این سایت قید کرده تا خبرنگار ما پاسخ این سوالات را از رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم جویا شود.

 

شایان ذکر است، که سایت پسین جهرم سوالات شخصی و حاشیه دار را تایید نمی کند و صرفاً به سوالاتی ترتیب اثر خواهد داد که دغدغه مردم، مشکلات، انتقادات و پیشنهادات بوده و در راستای توسعه و شکوفایی شهرستان و رفع مشکلات احتمالی باشد.

انتهای پیام/



اخبار مرتبط:

  • علی صادقی

    • ۱۳۹۳/۴/۶ ۸:۲۷    

    سلام چرا توی جهرم بیمارستان تامین اجتماعی راه اندازی نمیشه/ اون درمانگاهی تامین اجتماعی که قرار بود راه اندازی بشه که زمینش یه خیری اهدا کرده بود به کجا رسید.

    2
    0
    • پاسخگو

      • ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ ۹:۲۴

      درمانگاه که راه اندازی شده , بیمارستان هم که هست

  • رضا

    • ۱۳۹۳/۴/۶ ۱۶:۴۰    

    از آقای رئوفی بپرسید چرا راهکاری برای سیستم نوبت دهی کلینیک هنری با توجه به حجم بالای مراجعان به کلینک ارائه نمیشه

    2
    0
  • ناشناس

    • ۱۳۹۳/۴/۶ ۱۷:۰۱    

    تکلیف طرح نظام سلامت چی میشه و تا کی ادامه دارد در مراحل بعدی برنامه های این طرح چیست

    1
    0
  • جهرمی

    • ۱۳۹۳/۴/۷ ۲۱:۵۶    

    سلام
    جهرم با داشتن دانشگاه علوم پزشکی قوی و مراکز درمانی متعدد و بیمارستان های موجود و در حال احداث پتانسیل یک قطب درمانی خوب را در جنوب فارس و منطقه حتی کشورهای حاشیه خلیج فارس را دارد فقط نیاز به معرفی و تبلیغ هدفمند در مکانهای هدف دارد و قطعا تروریسم درمانی باعث رونق بسیاری در سطح شهر میشود. در این زمینه چه تلاشی از سوی مسئولان دانشگاه انجام شده؟؟؟

    1
    0
  • همشهری

    • ۱۳۹۳/۴/۸ ۱۳:۴۹    

    با سلام از اقا ی دکتر سوال کنید

    چه برنامه ای برای کمبود متخصص زنان و زایمان در جهرم دارند و با توجه به اینکه وقتی به مطب این تعداد محدود متخصص مراجعه میشود به هیچ وجه به بهداشت محیط اتاق متخصصین رسیدگی نمیشه خواهش میکنم سوالم را از ایشان بپرسید

    1
    0
  • ارش

    • ۱۳۹۳/۴/۱۰ ۱۵:۲۸    

    با سلام .ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی جهرم چرا دررابطه با نظام سلامت و پزشک
    خانواده که باعث مشکلات زیادی برای مردم شهر و استان شده اقدامی صورت نمی گیرد .
    لطفا دریانورد اقدام کنید .با توجه به شرایط موجود که دانشگاه علوم پزشکی جهرم مستقل و
    دارای موقعیت های مناسب درمنطقه میباشد .متاسفانه از این موقعیت ها استفاده نشده است.
    لطفاً در این باره فکری بکنید. البته شناختی که از شما دارم به آینده امیدوارم .
    خداوندا به کسانی که در راه خدمت به خلق تو قدم برميدارد سلامتی ده . آمین.

    0
    0
  • ناشناس

    • ۱۳۹۳/۴/۱۰ ۱۹:۰۳    

    لطفا در مورد طرح تحول نظام سلامت پیشتر توضیح دهید
    چه سود و منفعتی برای مردم داره؟

    0
    0
  • سعید

    • ۱۳۹۳/۴/۱۳ ۱:۱۲    

    آقای دکتر تا حالا با پدیده ای به نام زیر میزی پزشکان متخصص روبرو بوده اید؟ اگر جواب مثبته پاسخ بدید چگور برخورد کرده اید؟

    2
    0
  • ناشناس

    • ۱۳۹۳/۴/۱۳ ۱۹:۱۷    

    سلام
    آیا واقعا نمی توانید فکری به حال سیستم نوبت دهی کلینیک هنری بکنید؟کجای دنیا برای گرفتن نوبت ، باید 3.30 نصف شب بری تو صف؟
    درمانگاه امام رضا سر فلکه نمازی شیراز که پر از متخصص و فوق تخصص هستش هر موقع شما مراجعه کنید بهتون نوبت می دن،چون نظم دارن،خوب برید ببیند اونا چکار می کنن،شما هم یاد بگیرید

    0
    0
  • مسعود

    • ۱۳۹۳/۴/۱۸ ۱۷:۰۴    

    چرا دانشگاه علوم پزشکی جهرم در میان دانشگاههای پزشکی کشور رتبه خوبی ندارد و حتی از دانشگاه فسا پایین تر است؟
    در این مورد چه تلاشی کرده اید؟

    2
    0
  • ناشناس

    • ۱۳۹۳/۴/۱۸ ۱۸:۳۳    

    سلام لطفا سوالها رو سانسور نکنید !!!!!!
    ..............................................................................................................................
    پسین جهرم: هیچ سوالی سانسور نمی شود/ برخی سوالات به دلایل مختلف نمایش داده نمی شود ولی از مصاحبه شونده پرسیده می شود. پاسخ دادن یا ندادن به سوال نیز به مسئول مربوطه ارتباط دارد.

    1
    0
  • ع. ر

    • ۱۳۹۳/۴/۲۰ ۱۷:۲۸    

    علی رغم حقوقهای بالا که از صدر تا ذیل دریافت می کنید ، کیفیتی در خدمات دیده نمی شود . حتی اگر درد دل مردم را بشنوید تکریم ارباب رجوع هم در مجموعه علوم پزشکی موجود نیست. راستی پشت اون درهای بسته اتاق ریاست ، که الان هم بسته تر شده کسی منتظر شنیدن انتقاد مردم برای بهبود امور هست.
    به خدات دیدار با فرماندار در اتاق کارش از دیدار با شما راحت تره.

    2
    1
  • احمد

    • ۱۳۹۳/۴/۲۱ ۱۵:۱۴    

    با سلام.
    چرا در جذب نیرو در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی جهرم اینقدر پارتی بازی میشود؟اکثر نیروهای جذب شده ار آشنایان کارکنان هستند و جذب خانم هم بالا است که در اولویت نیستند و باید برای جوانان مذکر زمینه جذب را فراهم کرد که میخواهند زندگی تشکیل دهند.
    با تشکر

    0
    0
  • ع. ر

    • ۱۳۹۳/۴/۲۱ ۱۵:۴۹    

    جمله ام را با علامت سوال و یک جمله اضافه تکمیل می کنم :
    راستی پشت اون درهای بسته اتاق ریاست ، که الان هم بسته تر شده کسی منتظر شنیدن انتقاد مردم برای بهبود امور هست؟
    برای محرومینی که گول دارو و درمان ندارند چه فکری کرده اید؟

    1
    1
  • محمد

    • ۱۳۹۳/۴/۲۵ ۲۳:۳۲    

    سوال اون آقا را من هم تکرار میکنم . در این مجموعه عریض و طویل و پولدار علوم پزشکی برای محرومینی که پول دارو و درمان ندارند چه فکری کرده اید؟

    0
    0
  • جوان هلال احمری

    • ۱۳۹۳/۴/۲۷ ۱۱:۴۷    

    در سال 89 بیمارستان مطهری و کلینیک هنری که از املاک هلال احمر بود با زمینی خارج از محدوده که متعلق به علوم پزشکی بود معاوضه شد . هر آدم با انصافی میداند که این معاوضه ناعادلانه و به ضرر هلال احمر بود . چرا در قبال این ضرر هلال احمر حاضر نیستید که امتیاز داروخانه به هلال احمر بدهید تا داروهای کمیاب و ویژه در دسترس بیماران قرار گیرد ؟

    0
    0
  • قطب آبادی

    • ۱۳۹۳/۴/۳۰ ۱۴:۱۶    

    باسلام.چرا آقای دکتررئوفی فکری به حال مشکلات بهداشتی و درمانی شهرقطب آباد و روستاهای بخش کردیان نمی کنند؟ آیا برای ایشون مهم نیست که مردم به هیچ عنوان از درمانگاه شبانه روزی شهیدآزمون قطب آباد راضی نیستند؟چرا ایشون و معاونینشون جوابگوی مردم نیستند؟اگه واقعاًنمی تونند به مشکلات رسیدگی کنند،اشکال نداره. ما میرویم زیرنظر فسا؟!.... قطعاً مشکلات ما برطرف خواهد شد.
    .........................................................................................................................
    پسین جهرم: مهلت پاسخ به سوالات رئیس دانشگاه پزشکی تمام شده/ سوال شما را در کنفرانس های مطبوعاتی آینده از ایشان خواهیم پرسید

    0
    1
  • محمد

    • ۱۳۹۳/۵/۳ ۱۳:۱۵    

    سلام. چرا اینقدر رزرو و گرفتن نوبت در کلینیک هنری مسخره و سیستم پیش پا افتاده است؟ چرا مردم باید این همه وقت خود را تلف کنند؟ چرا یک سیستم که روزهای آتی را بتواند رزرو کند طراحی نمیکنید و یا حتی اینترنتی؟! کلا کلینیک برای مردم شهر جهرم که بومی هستند، هیچ اولویتی قائل نمیشود! واقعا فکری به حال کلینیک کنید و اینگونه وقت مردم تلف نشود. با تشکر

    1
    0

دیدگاه‌های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر پسین جهرم در وب سایت منتشر خواهد شد
پیام‌هایی که حاوی تهمت یا افترا به اشخاص حقیقی یا حقوقی باشد منتشر نخواهد شد
پیام‌هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد