شرح خبر
با این بخش بیشتر آشنا شوید

:

با این بخش بیشتر آشنا شوید

خبرنگار:
۱۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۵:۳۷
کدمطلب: 2228
0

مخاطبان «پسین جهرم» می توانند «نگاه» خود به مسائل، انتقادات، مشکلات شهر و محیط اطراف خود را به آدرس زیر ارسال کنند تا در معرض دید و داوری دیگر مخاطبان قرار گیرد.

بخش «مشکلات جهرم از نگاه شما» برای ارائه و معرفی «نگاه» مخاطبان «پسین جهرم» به همه موضوعات به ویژه موضوعاتی که از دید خبرنگاران پسین جهرم پنهان مانده، راه اندازی شده تا ضمن ارائه آن توسط مردم و انتقال به مسئولان مرتبط به پیشگیری و یا رفع مشکلات احتمالی کمک شود.

مخاطبان «پسین جهرم» می توانند «نگاه» خود به مسائل، انتقادات، مشکلات شهر و محیط اطراف خود را به آدرس زیر ارسال کنند تا در معرض دید و داوری دیگر مخاطبان قرار گیرد.
 

pasinejahrom@gmail.com / و یا درج در قسمت نظرات

 

مخاطبان محترم برای ارسال مطالب خود به این نکات توجه داشته باشند:
• مطالب اختصاصی یا گردآوری شده می تواند در قالب: ایده، فیلم، عکس، گزارش تحلیلی، گزارش خبری، کاریکاتور و... باشد.


•مطالب ارسال شده حتی الامکان ویرایش شده و حاوی اطلاعات دقیق باشد و مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین جاری نداشته باشد.

 



اخبار مرتبط:

  • حسن

    • ۱۳۹۳/۵/۲۴ ۹:۱۹    

    باسلام .مجددا به اطلاع میرسد که چراغ راهنمایی مستقر درچهارراه فرصت تابلو زمانی آن فاقد دیدکافی است که بعضا منجر به تصادف گردیده .یک چراغ لاک پشتی مانع این تابلواست بخدا زشت است هرکس ببیندبه بی تدبیری و بی تفاوتی مسئولین اداره برق افسوس میخورد.ریاست محترم ادار ه برق شما میگوییدامکان جابجایی چراغ لاک پشتی نیست .مگر میخواهیدپایتخت را جابجا کنیدشماجهرمی هستیدحداقل یک کمی هم دلت برای شهرت بیشتر بسوزد.به امیدمسئولیت پذیری همه ما جهت بهبود وابادانی شهرمان

    2
    0
  • قیطاس

    • ۱۳۹۳/۷/۲ ۱۵:۵۵    

    با سلام لطفا یک سری به بلوار رهبری روبروی امام زادع حبیب الله بزنید ببینید چه گندابی در جدول درست شده است وچه بوی گندی می اید انعکاس بدهید شاید شهرداری فکری کند خدا خیرت بدهداقا.

    1
    0
  • بهلول

    • ۱۳۹۳/۷/۳ ۹:۰۹    

    باسلام وخداقوت .باستحضارمیرساند مطلبی ازجانب فرماندارویژه لارستان در سفرمعاون وزارت راه وشهرسازی به لارستان درراستای کلنگ زنی محور کورده .دهکویه درسایت خبری صحبت درج گردیده که جادارد تا نسبت به آن واکنش نشان داده شود مطلب ازاین قراراست که جناب فرماندار به معاونت وزارت راه میفرمایندکه درگذشته شهرهای جهرم ولامردومهرو....جزئی ازلارستان بوده اندحال باتوجه به مطالب فوق استدعادارد جوابیه ای در سایت پسین درج گردد که جناب فرماندار شاید حافظه تاریخی شما یاری نکند وبهتراست مطالبی را که عنوان میکنید مستدل ومستند باشدچون هیچگاه جهرم زیر مجموعه لارستان نبوده وبجاست که آقای فرماندار مراجعه ای به شاهنامه داشته باشند تا ازقدمت و سوابق جهرم مطلع گردند .موفق باشید

    1
    0
  • سعید

    • ۱۳۹۳/۷/۱۳ ۶:۳۱    

    با عرض سلام
    به چه دلیل شهرداری مانع ریختن آشغال مغازه ها در مرکز شهر نمی شود صبح ها واقعا بوی بدی دارد
    برای جهرم واقعا زشته

    1
    0
  • حمید

    • ۱۳۹۳/۷/۱۷ ۱۰:۰۵    

    کیفیت اب منطقه ایثارگران هواشناسی و قدس نا مطلوب است نا مطلوب واقعا نامطلوب

    0
    0
  • قیطاس

    • ۱۳۹۳/۸/۴ ۱۴:۲۶    

    با سلام مدت چند روز است که پمپ اب اشامیدنی روستای هکان سوخته است ومردم اب ندارند تناسب خوبی است:دهه محرم-قطعی اب
    ۰یاران حسین--------------تشنگی--------جلسه روضه 300ساله
    احسنت برمسولین شهر

    1
    0
  • رحمانیان

    • ۱۳۹۳/۸/۶ ۱۷:۲۲    

    حد فاصل سه راه مولوی و بولوار مادر شاید حدود 200 متر باشد که با توجه به تعریض خیابان نیاز به جدول گذاری و ایجاد بلوار دارد. آیا برای شهرداری یک شهر احداث 200 متر بلوار و جدول کار زیادی است که چندین ماه است از تیرهای برق به عنوان بلوار استفاده میشود

    3
    0
  • ناشناس

    • ۱۳۹۳/۸/۱۴ ۲۳:۴۷    

    ﺗﺮﻣﻴﻢ و ﺭﻭﻛﺶ ﻛﺮﺩﻥ ﺍﺳﻔﺎﻟﺖ ﻛﻮﺟﻪ ﻫﺎ و ﻣﻌﺎﺑﺮ ﺟﻜﻮﻃﻪ ﺗﻮﺳﻄ شهرداري ﺍﻭﻟﻮﻳﺖ ﺑﻨﺪﻱ ﻣﻲ ﺷﻮﺩ. ﺟﺮﺍ ﻛﻪ ﻛﻮﺟﻪ ﻫﺎ ﺩﺭ ﻣﻨﺎﻃﻖ ﺛﺮﻭﺗﻤﻨﺪ ﻧﺸﻴﻦ ﺑﺎ ﺗﻮﺟﻪ ﺑﻪ ﻋﺪﻡ ﻧﻴﺎﺯ ﺍﺳﻔﺎﻟﺖ ﻣﻲ ﺷﻮﺩ ﻭﻟﻲ ﻛﻮﺟﻪ ﻫﺎﻱ ﻓﻘﺮﺍ ﻫﻤﺠﻨﺎﻥ ﺧﺎﻛﻲ و ﻳﺎ ﺑﺪﻭﻥ ﻣﺮﻣﺖ ﺑﺎﻗﻲ ﻣﻲ ﻣﺎﻧﺪ.

    3
    0
  • حسنی از هرموج

    • ۱۳۹۳/۸/۱۷ ۲۲:۲۴    

    سلام. یه سوالی از رییس آموزش و پرورش دارم :
    ساختمان مدرسه در روستای هرموج بخش کردیآن قدمتی بالغ بر 40 سال دارد و هیچگونه امنیتی برای دانش آموزان ندارد .آیا اجازه می دهد فرزند خودش در این مدرسه درس بخونه؟!بچه های ما از حداقل امکانات محروم هستند ...خواهش می کنم اطلاع رسانی کنید.

    5
    0
  • قطب آبادی

    • ۱۳۹۳/۸/۲۲ ۱۱:۳۵    

    سلام.شنیده ها حاکی از برگزاری کلاس های زبان خارجه در کانون زبان امام حسن (ع) قطب آباد در مقطع دبیرستان به صورت مختلط می باشد.مسوولین آموزش و پرورش جهرم چکار می کنند؟ چه فکری می کنند؟چرا نظارت نمی کنند؟مگر اعتقادی به دین ندادند؟این تذهبون...

    3
    0
  • ناشناس

    • ۱۳۹۳/۸/۲۹ ۱۲:۲۳    

    آقای قطب آبادی نگران نباش. همه ی این دبیرستانی ها وقتی رفتند دانشگاه، همه ی کلاس هایشان در کلاس های مختلط برگزار خواهد شد.

    3
    0
  • جهرمی

    • ۱۳۹۳/۸/۲۹ ۱۲:۴۵    

    پیشنهاد من مدیر محترم سایت پسین این است که لینکی در صفحه اول این سایت بگذارید تا مردم مشکلات خودشون را مطرح کنند و مسوولین هم موظف به پاسخگویی باشند. به نظرم این امر برای برطرف کردن مشکلات شهر ضروری و لازم است و همچنین مسولین هم متوجه می شوند که مردم شاهد و ناظر کار آنها هستند و می بایست پاسخگوی مطالبات آنها باشند و باعث رونق بیش از پیش سایت خوب پسین هم خواهد شد. توفیق روزافزون شما را از ایزد منان خواهانم.

    6
    0
  • ناشناس

    • ۱۳۹۳/۸/۲۹ ۱۷:۵۹    

    من هم با پیشنهاد دوستمون موافقم. تجربه ی سلام آقای رییس در مورد رییس دانشگاه آزاد بسیار جالب و قابل توجه بود که نتیجه آن قبل از انجام مصاحبه با آقای رییس بسیار مشهود است. مسولان باید بدانند که چشمهای مردم نظاره گر عملکرد آنها می باشد و در همین دنیا هم باید پاسخگو باشند.

    5
    0
  • همشهري

    • ۱۳۹۳/۸/۳۰ ۳:۵۸    

    ﺷﻬﺮ ﺟﻬﺮﻡ ﻭﺭﻭﺩﻱ ﺯﻳﺒﺎﻳﻲ ﻧﺪﺍﺭﺩ ﻛﻪ ﺩﺭﺧﻮﺭ ﺍﻳﻦ ﺷﻬﺮ ﺑﺎﺷﺪ. ﻟﻂﻔﺎ ﻣﺴﻮﻟﻴﻦ ﺑﻪ ﺍﻳﻦ ﻣﻬﻢ ﺗﻮﺟﻪ ﻓﺮﻣﺎﻳﻨﺪ.

    5
    0
  • ناشناس

    • ۱۳۹۳/۹/۱ ۱۵:۰۶    

    عوارضی که شهرداری از مردم دریافت می کند صرف پرداخت حقوق پرسنل خود می کند و هیچ کار عمرانی هم از شهرداری دیده نمی شود. لطفا محض رضای خدا هم که شده چند تا کار مفید و عام المنفعه هم برای شهر و مردم انجام بدین.

    4
    0
  • ناشناس

    • ۱۳۹۳/۹/۲ ۰:۰۹    

    لامپ های خیابان های شهر اکثرا کم نور هستند یا کاسه ی چراغ آن به قدری کثیف است که روشنایی چندانی ندارد. خواهشمند است با یک بررسی کارشناسانه نسبت به این مشکل اقدام شود و هر کجا هم که لازم است به دلیل فاصله زیاد تیرهای برق چراغ اضافه شود این کار را انجام دهند. با تشکر

    4
    0
  • ناشناس

    • ۱۳۹۳/۹/۲ ۱۷:۴۸    

    توسعه شهر جهرم در نقاط مختلف یکسان نیست و شهرداری به برخی نقاط بیشتر رسیدگی می کند. آیا انها عوارض بیشتری می پردازند؟ آیا اولویت بندی در کار شهرداری وجود دارد؟

    3
    0
  • ناشناس

    • ۱۳۹۳/۹/۲ ۱۷:۵۷    

    در اکثر بلوارهای شهر در فاصله کم، چندین بریدگی برای دور زدن وجود دارد که بعضا باعث بوجود آمدن تصادف می شود. لطفا مسولین نسبت به بستن این بریدگی های اضافه اقدام فرمایند. همچنین با شناسایی نقاط حادثه خیز و برطرف کردن مشکل آن مناطق در کاهش تصادفات شهری تلاش کنند که این مهم همت و همکاری مسولین محترم شهرداری و راهنمایی و رانندگی را می طلبد.

    4
    0
  • م .ر

    • ۱۳۹۳/۹/۵ ۸:۳۵    

    باسلام چرادرنظرسنجی ازآسیب هاحرفی ازبقیه آسیب هاخصوصاخودکشی سوال نشده

    3
    0
  • ناشناس

    • ۱۳۹۳/۹/۵ ۲۲:۴۲    

    آیا م... نداده اید؟
    ..............................................................................................................................
    پسین جهرم: فعلا سلب توفیق شدیم

    3
    0
  • ناشناس

    • ۱۳۹۳/۹/۶ ۲۱:۵۲    

    ان شاء الله رفع توقیف بشی.

    3
    0
  • ناشناس

    • ۱۳۹۳/۹/۷ ۱:۴۵    

    به نظر من پسین جهرم بهترین سایت خبری در چهرم هست و حیف است که این سایت را محدود کنند بخواهند از آن استفاده ابزاری کنند. این سایت باید سیاست های شهری و مسولان را به چالش بکشد تا روز به روز شاهد شهری آبادتر باشیم. نه این که مدیران سایت ترس و واهمه داشته باشند و در انعکاس اخبار و رویدادهای شهر و واقعیت های موجود کوتاهی کند. ان شاء الله توفیقی که از شما سلب شده به شما برگردد و هیچ گاه هم توقیف نشوید.

    5
    0
  • ناشناس

    • ۱۳۹۳/۹/۷ ۲۲:۲۴    

    از فرمانده محترم نیروی انتظامی جهرم تقاضا دارم که به پرسنل محترم نیروی انتظامی بفرمایید هر کس برای کاری به آنها مراجعه می کند که خلافکار و جانی و مجرم نیست و برخورد آنها را اصلاح فرمایند. جوابگویی در راهنمایی رانندگی از پشت دریچه های کوچکی که با نرده های زیاد هم حفاظت شده اصلا شایسته شهری مثل جهرم نیست. لطفا برای مردم ارزش بیشتری قائل شوید. ممنون

    5
    0
  • ناشناس

    • ۱۳۹۳/۹/۸ ۲۲:۲۴    

    کلینیک مطهری به دلیل حضور گسترده مردم که بعضا از شهرها و روستاهای اطارف هم به آنجا مراجعه میکنند بسیار شلوغ است و کوچه های اطراف آن به دلیل ریختن آشغال ها که بیشتر توسط غیر بومی ها صورت می گیرد، بسیار کثیف است. خواهشمند است شهرداری محترم نسبت به گذاشتن چند سطل آشغال در کوچه های مجاور اقدام نمایند.

    2
    0
  • ناشناس

    • ۱۳۹۳/۹/۸ ۲۲:۴۲    

    برخی کوچه های شهرمان تا این چاله چوله های عمیق و نیمه عمیقش اگر خاکی بودند بسیار بهتر بود. شهرداری کی می خواد این کوچه ها را آسفالت کنه؟ این همه عوارض که از مردم گرفته میشه صرف چی میشه؟

    3
    0
  • ناشناس

    • ۱۳۹۳/۹/۹ ۱۷:۱۴    

    چرا با وجود پتانسیل با در جهرم از نیروهای غیر بومی در مسولیت های اداره ها استفاده می شود. جهرمی ها اگر از غیر بومی ها کمتر بالاتر نیاشند، کمتر هم نیستند. لطفا مسولین شهر به خصوص نماینده محترم شهرستان در مجلس شواری اسلامی به این مهم توجه فرمایند. مردم جهرم از شما توقع دارند برای ادارات شهرمان از نیروهای بومی استفاده فرمایید.

    2
    0
  • ناشناس

    • ۱۳۹۳/۹/۹ ۱۷:۵۸    

    چرا مسولین شهرداری و شواری شهر نسبت به برخی امور اینقدر بی توجه اند. در اطراف بیمارستان پیمانیه و کلینیک مطهری که این همه مسافر برای درمان به آن جا می آیند و به نوعی چشم شهر است امکانات رفاهی را بیشتر کنید. نظافت را دوچندان کنید. برای زیبا سازی آن تلاش کنید. با جلسه برگزار کردن با این و آن که نمی توان شهر را ساخت. اقدام عملی می طلبد. تا چشم روی هم بگذارید دوره خدمتگزاری به پایان رسیده است. سعی کنید در این مدت کوتاه بیشترین خدمت را به مردم شهر خود داشته باشید.

    2
    0
  • ناشناس

    • ۱۳۹۳/۹/۹ ۲۳:۳۴    

    اگر شرایط به گونه ای فراهم می شد که مسولینی که مورد خطاب قرار گرفته اند پاسخگوی مردم می شدند خیلی خوب بود.

    3
    0
  • ناشناس

    • ۱۳۹۳/۹/۱۰ ۱۹:۳۸    

    انتهای خیابان آزادی شهرک انقلاب با توجه به بودن لوله های باقطر زیاد تبدیل به محل امنی برای خلافکاران و زباله شده است .مسۇلین زیربط رسیدگی کنند.

    3
    0
  • جهرمی

    • ۱۳۹۳/۹/۱۶ ۲۲:۰۷    

    لطفا این بخش مشکلات حهرم رو بیارید تو صفحه اول سایت تا مخاطبان مشکلاتشون رو مطرح کنند و مسولین هم پاسخگو باشند. این جا زیاد در دسترس نیست. خیلی ها نمی بینند. ممنون از سایت خوبتون

    4
    0
  • ناشناس

    • ۱۳۹۳/۹/۱۷ ۹:۲۵    

    من هم با نظر جهرمی موافقم. اگه در صفحه اول بخشی بذارید که مشکلات به صورت کلی اونجا بیان بشه و مسولین هم راحت اونو ببینن، بهتر می تونن برای رفع آن مشکلات تلاش کنند.

    5
    0
  • ناشناس

    • ۱۳۹۳/۹/۲۱ ۹:۲۴    

    به پیاده روهایی که توسط مشاغل مزاحم مسدود شده و مانع از عبور و مرور مردم می شوند چرا رسیدگی نمی کنند. بعضی شغل ها مثل مکانیکی و نجاری و تراشکاری و ... به خاطر ایجاد سر و صدای زیاد در مناطق مسکونی نباید باشند. پیاده روها هم اصلا مسطح نیست و در بسیاری از مناطق شهر مردم مجبورند بخشی از مسیر را از کنار خیابان طی کنند چرا که پیاده رو ها یا مسدود است یا خاکی و کثیف! به هر مسئول و اداره ای که مربوط میشود لطفا رسیدگی فرمایند.

    6
    0
  • ناشناس

    • ۱۳۹۳/۹/۲۲ ۲۲:۳۳    

    مگه اداره راهنمایی رانندگی به دیگر ادارات شهر چه فرقی داره که وقتی یکی به اونجا مراجعه میکنه باید از پشت اتاق های حفاظت شده ی انچنانی و دریچه ی کوچک با آن وضع نامناسب با مسوول مربوطه روبرو شود؟ پس تکریم ارباب رجوع چه می شود؟!

    6
    0
  • ناشناس

    • ۱۳۹۳/۹/۲۳ ۱۴:۲۰    

    تکلیف این جریمه هایی که الکی برای آدم می نویسند چی میشه؟ من جند وقت پیش خلافی خودروی خودم رو گرفتم ولی متاسفانه در جاده ای که اصلا تردد ندارم دو تا خلافی برای من ثبت شده بود. بعد از چند بار مراجعه به راهنمایی و رانندگی اصلا موضوع پیگیری نشد که نشد!..

    4
    0
  • ناشناس

    • ۱۳۹۳/۹/۲۵ ۱۸:۰۸    

    اکثر خیابون های شهر خط کشی نداره یا خط کشی شون پاک شده و معلوم نیست. خط کشی خیابون ها وظیفه ی شهرداری هست یا اداره راهنمایی رانندگی؟ وظیفه هر ارگانی هست به نظرم دیگه وقتشه که آستینشو بالا بزنه.

    4
    0
  • ناشناس

    • ۱۳۹۳/۹/۲۶ ۲۳:۵۳    

    چرا مانند اکثر شهرها که سر میادین شهر پلیس حضور داره، تو چهرم به جز یکی دو جا، حاهای دیگه پلیس نیست؟ برای برقراری امنیت لازمه.

    7
    0
  • حسین قلی

    • ۱۳۹۳/۱۰/۲ ۲۲:۲۱    

    اهای مسولین یک فکری هم به شرق فرهنگ شهر بکنید بولوار سرداران شهید با این نام برازنده اش نیست که این چنین خاکی باشد مردمان بیشماری در کنارش شبانه روز خاک بخورند بخدا قسم نمی دانیم به فکر ریز گردهای عربی باشیم یا ریز گردهای وطنی/بخدا هر روز حیاط ها باید شسته شود /فرش ها باید جارو شود /این یعنی مصرف زیاد اب ئ مصرف زیاد برق/بولوار زیر کوبی است فقط مانده اسفالتش/این یعنی مدیریت/

    2
    0
  • ناشناس

    • ۱۳۹۳/۱۰/۴ ۱۶:۵۴    

    آهای حسین قلی خان، دو زار بده آش، به همین خیال باش!

    4
    0
  • ناشناس

    • ۱۳۹۳/۱۰/۵ ۲۳:۴۰    

    لطفا ترتیبی اتخاذ کنید که وقتی بر روی لینک "مشکلات جهرم از نگاه شما" در صفحه اول کلیک می کنیم، صفحه ی فعلی بارگذاری شود. اینطوری شاید مسولین سریع تر مشکلات جهرم را از دید مردم ملاحظه فرمایید و در صدد رفع آن مشکلات برآیند. ممنون

    3
    0
  • ناشناس

    • ۱۳۹۳/۱۰/۶ ۱۰:۲۵    

    آسفالت اکثر خیابان های شهر وضع نامناسبی دارد. کوچه هم که وضعش از خیابان ها بدتر است. شهرداری برای این خواسته ی به حق مردم باید اقدامات بنیادین انجام دهد. درست است که تاکنون شهرداری با وجود بضاعتی که دارد خدمات خوبی به مردم داشته است اما این ها در برابر خواسته ی مردم بسیار ناچیز است. شهرداری باید جبران کم کاری های گذشته را هم بکند. به دنبال راه های جدیدی برای درآمد شهرداری باشند. درآمدهای پایدار می تواند باعث عمران و آبادانی این شهر مهجور شود. با استفاده از تجربیات شهرهای موفق و الگو قرار دادن آنها می توان شهری زیبا و آباد و سبز داشت. عزیزان شورای شهر هم اگر به جای عکس انداختن با این و آن و برگزاری جلسات بی خاصیت، بیشتر به فکر کارهای اساسی برای این شهر بودند مطمئنا برای مردم بهتر بود.

    3
    0
  • ناشناس

    • ۱۳۹۳/۱۰/۶ ۱۴:۱۳    

    یعنی مسولین از مشکلات خبر ندارند که در صدد رفعش بر آیند! خوب چرا لینک رو نمی گذارید صفحه اول؟ زود باشید که مسولین منتظرن دستور شما هستند!

    3
    0
  • ناشناس

    • ۱۳۹۳/۱۰/۶ ۲۱:۲۴    

    با نظر حسینقلی موافقم شرق فرهنگ شهر حال خوشی ندارد/از اقای شهردار خواهش میکنم از میدان اسد زاده سوار بر ماشین شده و بلوار سرداران را طی طریق نموده تا با مشکلات این بخش از جامعه هم اشنا شود /به قول ناشناس عزیز عکس انداختن های بی مورد /جلسات بی خاصیت/مایه رحمت باشیم نه مایه زحمت/از اداره برق هم خواهش میکنیم بولوار خاکی سرداران را حداقل دارای روشنایی کنید تا در شب میزان گرد وخاک ها را هم ببنیم

    3
    0
  • ناشناس

    • ۱۳۹۳/۱۰/۸ ۱۳:۲۷    

    لطفا مسولین در خیابان های پر تردد مثل خیابان جمهوری اسلامی و 22 بهمن پارکینگ های عمومی احداث کنند تا مردم برای پارک کردن وسیله نقلیه خود دچار مشکل نشوند. همچنین برخی خیابان های شهر که کامیون ممنوع هم می باشد، راهنمایی رانندگی اصلا به آن جا سر نمی زند و این کامیون ها شبانه روز برای مردم هم آلودگی صوتی ایجاد می کنند و ضمن اینکه عامل خطری برای مردم هستند عامل ایجاد ترافیک نیز می باشند. حتی در برخی کوچه های باریک کامیون خودشان را پارک می کنند.

    7
    0
  • ناشناس

    • ۱۳۹۳/۱۰/۹ ۱۳:۲۸    

    مشکل من در رابطه با پزشک خانواده است. پزشک خانواده ما خانم دکتر.. هستند و ایشون فقط صبح ها از ساعت 10 الی 12 بیشتر حضور ندارند و تعداد خیلی کمی هم مریض می بینند. تکلیف ما چیست؟

    9
    0
  • ناشناس

    • ۱۳۹۳/۱۰/۱۳ ۱۰:۳۵    

    چرا از پارک کردن کامیون ها تو کوچه های 6 متری جلوگیری نمی کنند. منطقه مسکونی که نباید کامیون تردد کنه. صبح ها هم از ساعت 3 نصف شب با روشن کردن و گرم کردن کامیون ها، تردد شروع میشه. مردم به آسایش احتیاج دارند. مسولین راهنمایی رانندگی بیشترین چیزی رو که می بینند نبستن کمربند ایمنی یا استفاده از موبایل حین رانندگی هست. آیا اینها تخلف محسوب نمی شه؟ یه تخلف دیگه هم که ماموران راهنمایی رانندگی به اون رسیدگی نمی کنند و جلوی چشماشون هم اتفاق میفته، عبور خودروهایی که پشت چراغ قرمز ایستاده اند از چهارراه است در حالی که هنوز چند ثانیه مونده تا چراغ سبز بشه. این یعنی بی احترامی به خود مامور! متاسفانه برخی راننده ها با بوق زدن های مکرر در پشت چراغ قرمز، خودروی جلویی خود را تحت فشار قرار می دهند تا قبل از اینکه چراغ سبز شود از چهارراه عبور کند در حالی که هنوز چراغ قرمز است و یا چند ثانیه مانده تا سبز شود. و این مورد را من فقط در جهرم مشاهده کرده ام. چون مسولین مربوطه اصلا به این موارد توجهی نمی کنند.

    8
    0
  • ناشناس

    • ۱۳۹۳/۱۰/۱۴ ۱۳:۱۳    

    پیشنهاد من به مسولین جهرم این است که ادارات شهر را از مناطق پرجمعیت و خیابان های باریک قدیمی به مناطقی که تراکم جمعیت کمتری دارد و خیابان هایش عریض تر و جای پارکینگ وسیله نقلیه هم بهتر پیدا می شود انتقال دهند.

    4
    0
  • ناشناس

    • ۱۳۹۳/۱۰/۱۴ ۱۵:۲۲    

    پیشنهاد خوبی توسط دوست ناشناس 13:13 ارائه شده است. ای کاش مسولین به فکر می افتادند و هرچه زودتر با همدلی این کار را انجام می دادند. واقعا نیاز نیست که همه ی ادارات شهر در یک محدوده ی کوچک و در خیابان های کم عرض و فاقد پارکینگ عمومی برای وسایل نقلیه باشد. پایتخت را که نمی خواهیم جابجا کنیم. حتی ادارات از فروش ساختمان های قدیمی خود می توانند ساختمان جدید و بزرگتر و در عین حال نوساز داشته باشند و هم مردم دچار مشکلات کمتری می شوند و رفاه شان بیشتر می شود.

    6
    0
  • ناشناس

    • ۱۳۹۳/۱۰/۱۸ ۲۱:۳۵    

    من فکر می کنم در قسمت پربازدیدها و آخرین اخبار در این سایت عدالت رعایت نمی شود. برخی سایت ها بسیار پربازدید هستند ولی در آن بخش مشاهده نمی شوند و برعکس!

    4
    0
  • ناشناس

    • ۱۳۹۳/۱۰/۱۸ ۲۱:۴۶    

    مشاغل مزاحمی که در محدوده شهری وجود دارد و باعث آلودگی صوتی و ایجاد مزاحمت برای شهروندان می شود. برخورد با عاملان سلب آسایش مردم با کدام ارگان یا نهاد می باشد؟

    4
    0
  • ناشناس

    • ۱۳۹۳/۱۰/۱۹ ۱:۱۰    

    اصلا راجع به ضارب و حکم صادره و سبکی و یا سنگینی رای صادره و انگیزه و .... صحبتی نمی کنید. حالا که دیگه حکم هم صادر شده!

    4
    6
  • ناشناس

    • ۱۳۹۳/۱۰/۱۹ ۱۷:۲۴    

    متاسفانه برخی مغازه دارهای شهرمون اصلا حقوق شهروندان را رعایت نمی کنند و با ریختن آشغال در جوی ها باعث می شوند چهره ی شهر زشت شود. کاش به این افراد تذکری داده می شود.

    5
    0
  • ناشناس

    • ۱۳۹۳/۱۰/۲۴ ۱۰:۳۹    

    مگر قرار نبود بخشدار مرکز ی جهرم میهمان شما در این سایت باشد و به سوالات مردم پاسخ دهند؟ پس چرا لینک مورد نظر از صفحه اول سایت شما برداشته شده است؟ لطفا به مردم احترام بگذارید.
    ..............................................................................................................................
    پسین جهرم: همچنان منتظر پاسخ های ایشون و یا تعیین وقت برای مصاحبه هستیم. فعلا پاسخی صادر نشده است.

    3
    1
  • ناشناس

    • ۱۳۹۳/۱۰/۲۴ ۱۵:۰۸    

    یعنی اول باهاشون هماهنگ نکردید برای مصاحبه؟
    ..............................................................................................................................
    پسین جهرم: مگه شدنیه!!

    3
    1
  • ناشناس

    • ۱۳۹۳/۱۰/۲۵ ۲۰:۲۳    

    راست می فرمایید. سرشون خیلی شلوغه. خیلی کار ریخته رو سرشون. وقت ندارن.

    2
    1
  • الله داد

    • ۱۳۹۳/۱۱/۳ ۲۰:۱۳    

    سلام-لطفا بیایید بلوار رهبری از این چنذ مورد گزارش تهیه کنید؟
    ۱-بخاطر کج سلیقگی مسولین روزانه چه تعداد ماشین تخلف می کنند؟(ادرس از بریدگی نرسیده به سردخانه-وبریدگی نرسیده به مسجد حیدرابادگزارش خلافی تهیه کن وانعکاس بده تا شورای مزز ترافیک شهرستان متوجه شوند
    ۲-مسیر اب سطحی بلوار رهبری را بررسی کن-جلو مخابرات حیدراباد-روبروی مصالح ساختمانی موسی بن جعفر-روبری بانک ملت حیدراباد-گزارش کن شاید عده ای از خواب غفلت بیدار شوند
    ۳-وضعیت مدرسه عصمت حیدراباد که مال سال 30است گزارش کن شاید مدیر اموزش وپرورش جهرم به فکر افتاد
    ۴-

    0
    0
  • ناشناس

    • ۱۳۹۳/۱۱/۵ ۸:۴۵    

    سلام.پیشنهاد می کنم یک بخش کلی به نام مشکلات جهرم بگذارید که مردم مشکلاتی رو که می بینند رو منعکس کنند شاید مسولین برای رفع اون اقدام کردند. تمام مشکلات جهرم که منحصر به معضل کمبود پارکینگ، توسعه نامتوازن شهر، خرابی زمین چمن یا رشد قارچ وار کوره های زغال نمی شود. اگر لینک آن را در صفحه ی اول بگذارید مردم هم ترغیب می شوند و مشکلات شهر را در آنجا بیان می کنند و ان شاء الله مسولین هم پیگیری کنند تا شهری آبادتر از گذشته داشته باشیم. به امید آن روز و با تشکر از سایت خوب شما.

    4
    0
  • ناشناس

    • ۱۳۹۳/۱۱/۶ ۱۶:۴۲    

    پیشنهاد من هم به مسوولین جهرم این است که میدان های شهر را برداشته و به زیرگذر ، رو گذر ، پل و یا چهارراه تبدیل کنند

    7
    1
  • ناشناس

    • ۱۳۹۳/۱۱/۷ ۱۱:۵۲    

    پیشنهاد خوبیه. چون بسیاری ا این میدان ها خود باعث ایجاد ترافیک می شوند. نمونه ی موفق از حذف این نوع میدان ها را می توان به میدان امام حسین که تبدیل به چهارراه شد اشاره کرد که چقدر ترافیک به وجود می آمد ولی الان با نصب چراغ راهنمایی رانندگی و برداشتن میدان تا حد زیادی این مساله برطرف شده است.

    5
    0
  • ناشناس

    • ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ ۱۹:۳۱    

    آیا می توان وضع خشکسالی را در سال آینده تصوّر نمود ، در صورتی که امسال با کمترین میزان بارش روبرو بوده ایم. علّت این مسأله را هرگز در علم هواشناسی نمی توان یافت. ابرهای پربارانی که ساعت ها بر فراز جهرم بودند و قطره ای نباریدند. اندکی تأمّل کنید.
    -
    امام على (ع) می فرمایند:
    اِذا ظَهَرَتِ الجِناىاتُ ارتَفَعَتِ البَرَکاتُ
    هرگاه گناهان آشکار شوند، برکت‏ ها از میان می‏ رود.
    غررالحکم، ح 4030
    -
    به مردم شهرمان نگاه کنیم. چه شده ، کجا رفته آن پاکی و خلوص نیت ها. انگار غیب شده چادر ها و آب رفته لباس ها. محرم و نامحرم از یاد رفته در محافل و خیابان ها. حلال و حرام بی اهمیت شده. غیرت و حیا و حجاب و عفّت ، زشت شده و مایه ی خجالت. گناه و معصیت ها همه مُد شده و نشانه ی کلاس و سواد و ذکاوت. چادر و ریش و ذکر و یاد خدا ، نشانه ی عقب ماندگی و بی فرهنگی.
    -
    با این حال وارونگی ، انتظار دارید باران نشانه ی چه باشد؟ انتظار برکت از خدا داریم؟ از خودمان خجالت نمی کشیم؟ ابرها بر چه ببارند؟ بر دیش های روی بام هایمان یا موهای از روسری بیرون ریخته مان؟ یا بر گوشی های پر از ...مان؟

    بر ما چه می گذرد؟ ما را چه شده؟ به خواب عمیقی فرو رفته و هنوز بی خبریم...

    277
    0
    • ,

      • ۱۳۹۴/۳/۲۳ ۲۱:۲۳

      ایکاش فقط خشکسالی بود ، با ترویج این بی بند و باری ها ، انواع و اقسام بلاها ، بیماری ها و نا امنی ها به شهر روی آورده ...

  • شهروند

    • ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ ۱۸:۵۶    

    واقعاً مسأله ی فساد و بدحجابی ، این روزها در شهر فاجعه شده. این همه خون دل بخوریم بچّه بزرگ کنیم ، امّا همش نگرانیم که با این وضع پیش اومده از راه به در نشه. این افکار و عقاید غلط ، زندگی و آینده ی جوان های شهرمان را نابود نکنه ، آباد هم نمیکنه. مسئولین باید یک فکر اساسی بکنند ، البتّه اگه دولت فعلی بذاره...

    43
    0
  • ناشناس

    • ۱۳۹۴/۱/۱۸ ۱۱:۵۴    

    مال حرام در جهرم

    3
    0
  • ناشناس

    • ۱۳۹۴/۱/۲۴ ۲۲:۵۰    

    به نظرم یکی از راههای پیشرفت جهرم، این هست که دانشجویان نخبه، فارغ التحصیلان دانشگاه ها در خود شهرستان مشغول به کار یپبشوند. متاسفانه به علت نبود فرصتهای شغلی اکثر جهرمی در شهرهای دیگر جذب شده اند. تقاضا دارم مسئولین بررسی جدی درباره نیازها و کمبود نیروهای انسانی متخصص داشته باشند و سمتها بر اساس شایستگی به افراد اعطا کنند.

    1
    0
  • حسین

    • ۱۳۹۴/۱/۳۰ ۱۵:۰۰    

    جناب آقای شهردار ، شهر فقط خیابانهای مرکز شهر نیست ،سری هم به انتهای خیابان آزادی شهرک انقلاب بزنید

    0
    0
  • ناشناس

    • ۱۳۹۴/۱/۳۰ ۲۲:۴۰    

    وضعیت ویا رسم مهد کودک های جهرم از نظر اشتغال عوض کنید در دادن نوع مجوز برای یک عمردر کودستان کار کردن رو عوض کنید..رسم مجوز از اداره بهزیستی وجهاد داانشگاهی وگرنه عامل فساد جامعه اثری از مهدکودک های خصوصیی را رقم می زندزیرا برای مدیر ومربی باید متملق وچاپلوس باشی ولی این خلاف دین اسلام ااست جامعه جهرم از روی کودستان های جهرم خراب است .هرچه بگندت نمکش میزنند وای بهروزی که بگندد نمک

    0
    0
  • ناشناس

    • ۱۳۹۴/۲/۱ ۲۳:۲۱    

    عجب دنیاییست! در کله پزی ها هم زبان از مغز گرانتراست! درست مثل جامعه که چرب زبانها از عاقلان ارزشمندد ترند!!!!

    1
    0
  • ناشناس

    • ۱۳۹۴/۲/۱ ۲۳:۲۶    

    در قطارر زندگی مواظب خودت باش ! روز گار ( ریزعلی ها )گذشته است این دوره قطار ری را فدای یک پیراهن میکنند!!!!

    0
    0
  • ناشناس

    • ۱۳۹۴/۲/۷ ۱۴:۲۶    

    به نظرم بهتر است چراغ راهنمايي در چهارراه حافظ سه زمانه شود. خواهشمند است اين موضوع توسط كارشناسان مربوطه بررسي شود و در صورت لزوم اين كار صورت پذيرد.

    1
    0
  • ناشناس

    • ۱۳۹۴/۲/۱۵ ۲۱:۵۴    

    الهی یا ربا مردم از سپردن کودکان خود به مهد کودک.. خود داری وچشم پوشی کنند به علت چرب زبانی ذردی ودروغگویی کودکان و یاد گیری اسلام ناب نحمدی وادب صحیح به مهدکودک سایربسپارید
    .........................................................................................................................
    پسین جهرم: خدا میدونه چی به سر شما اومده که اینقدر دلللللللللگگگگییییرید

    0
    0
  • ناشناس

    • ۱۳۹۴/۲/۲۲ ۱۳:۳۶    

    از مسئولین محترم خواهش می کنیم به مسائل مربوط به امنیت و فرهنگی - اجتماعی شهر ، توجّه بیشتری بکنند. متأسفانه سرقت وسایل نقیله و مفاسد فرهنگی - اجتماعی رشد فاجعه باری داشته است. خواهشمندیم به جای همایش ها و گردهم آیی های بی مورد ، فکری به حال فرهنگ سازی بنمایند...

    4
    0
  • وصیت نامه شهید سعید زقاقی

    • ۱۳۹۴/۲/۲۲ ۱۳:۴۶    

    - مادرم زمانی كه خبر شهادتم را شنیدی گریه نكن ...
    - زمان تشیع و تدفینم گریه نكن ...
    - زمان خواندن وصیت نامم گریه نكن ...
    - فقط زمانی گریه كن كه مردان ما غیرت را فراموش میكنند و زنان ما عفت را ...
    - وقتی جامعه ی ما را بی غیرتی و بی حجابی گرفت، مادرم گریه كن كه اسلام در خطر است ...
    - ( وصیت نامه شهید سعید زقاقی)

    6
    0
  • ناشناس

    • ۱۳۹۴/۴/۷ ۲۲:۴۳    

    سلام. ضمن تشكر از شهردار محترم و اعضاي محترم شوراي شهر بخاطر بهسازي بوستان دلگشا. از اين عزيزان تقاضا دارم نسبت افزايش وسايل بازي در اين بوستان هم اقدام فرمايند. با توجه به علاقه كودكان به تاب بازي، متاسفانه اين بوستان فاقد تاب مي باشد.

    0
    0
  • ناشناس

    • ۱۳۹۴/۴/۹ ۱۸:۱۴    

    از دولت و مسوولین خواهشمندیم از خواب غفلت فرهنگی بیدار شوند ، بی بندوباری موجب نابودی جامعه خواهد شد. فساد ، بی بندوباری ، بدحجابی و ناهنجاری های فرهنگی عامل اصلی : بیکاری و طلاق است

    7
    0
  • ناشناس

    • ۱۳۹۴/۴/۱۲ ۱۴:۴۲    

    لطفاً انتقادات و شکایات مردم در مورد - اوج خودنمایی مانکن های زنده - در شهر را به گوش مسئولین برسانید. عده ای دختر و پسر دچار عقده ی کمبود توجه ، به خود اجازه می دهند با هر سر و وضع افتضاحی در خیابان های شهر به نمایش دادن خود بپردازند و بعضی ها هم معلوم نیست نمی خواهند کاری بکنند یا اجازه ندارند کاری بکنند...

    6
    0
  • پرستو

    • ۱۳۹۴/۵/۲۱ ۸:۲۵    

    ورزش زورخانه‌ای، یکی از کهن‌ترین ورزش‌های جهان

    ورزش زورخانه‌ای ورزشی است که ما را به یاد پهلوانانی هم‌چون رُستم، گودرز، سُهراب، گیو، اسفندیار و... می‌اندازد، دانشنامه‌ی بروک‌هاوس آلمانی، با استناد به تحقیقات دانشگاه ورزش آلمان واقع در شهر کلن، ورزش زورخانه ای را در کتاب اصلی و جلد ویژه ورزش، قدیمی ترین ورزش بدن‌سازی جهان معرفی میکند.

    ورزش زورخانه‌ای یا ورزش باستانی ویا ورزش پهلوانی نام مجموعه حرکات ورزشی با اسباب و بی‌اسباب و آداب و رسوم مربوط به آن هاست که در محدوده تاریخی و فرهنگی ایران‌بزرگ از گذشته‌های دور رواج داشته‌است.

    مردم ایران که از ابتدای تاریخ خود به پهلوانی و کشتی‌گیری و آمادگی جسمانی نیاز مبرم داشته‌اند تا به دستور زرتشت پیغمبر باستانی‌اش خود را برای یاری اهورا مزدا در چالش با اهریمن نیرومند سازند. به همین روست که همواره ضعف و زبونی را نکوهش شمرده‌اند.

    در شاهنامه فردوسی بخش ویژه‌ای را به پهلوانی اختصاص داده شده است. در اوستا، نامۀ مینوی آیین زرتشت در زمینۀ پهلوانی چنین آمده‌است:

    پهلوانی مردانه را می‌ستاییم که به مردان گشایش دهد که به هوش گشایش دهد که تندتر از تند و دلیرتر از دلیر است که به سان بهره‌ای ایزدی به مرد رسد و مردان را در گرفتاری رهایی بخشد

    0
    0
  • omid

    • ۱۳۹۴/۵/۲۲ ۹:۰۳    

    با سلام کوچه هجرت29 هشت سال است درآن ساختمان سازی شده وپول جهت اسفالت کوچه به حساب شهرداری واریز شده اماخبری از اسفالت نیست بی عدالتی تا کی ؟آیا باید زیر میزی داد تا کار انجام شود؟

    1
    0
  • بی حوصله

    • ۱۳۹۴/۶/۳ ۱۶:۰۱    

    در جهرم سالن بیلیارد وجود ندارد . این یک وروزش و تفریح هست . جوان ها چکار بکنند . بروند با تریاک خودشان را سر گرم کنند ؟ تفریحات را بیشتر کنید .

    0
    2
  • بهلول

    • ۱۳۹۴/۶/۱۵ ۹:۲۴    

    باسلام وخداقوت .احتراما باستحضار میرساندکه مطلبی باعنوان کالبدشکافی یک واقعه درمورخه 14شهریور94درسایت خبرانلاین مشاهده کردم که به وقایع قبل ازانقلاب پرداخته بودودرآنجامتوجه مطلبی شدم که نوشته شده بودکه شهرهای جهرم وکازرون که حکومت نظامی برای آنهااعلام شدچندان حرکتی نداشتندوماننددیگر شهرها فعالیتی نداشتند.البته طرح این موضوع جای تعمل داردکه نسبت به نگارنده آن اعتراض ویاتذکری داده شود

    0
    1
  • 1irani

    • ۱۳۹۴/۶/۱۷ ۱۲:۱۲    

    فاجعه ی روسری ها و شال های نیمه باز برخی دختران جهرم که کوته فکر هستند و لگد به بخت خود میزنند

    7
    0
    • جهرمدوست

      • ۱۳۹۴/۶/۱۹ ۲۲:۲۶

      به نظر بنده مشکل از تربیت والدین هست. حجاب فقط برای پوشاندن رنگ بدن نیست. باید علاوه بر رنگ ، شکل بدن رو هم بپوشونه. وگرنه یک قوطی رنگ بمالیم به بدنمون و بیاییم بیرون. متاسفانه بعضی لباس ها چه زنونه و چه مردونه ، هیچ فرقی با رنگ کردن بدن نداره. والدین باید تربیت درستی داشته باشند تا فرزندان امروز توانایی تشخیص لباس (پوشش) از رنگ کن را داشته باشند.

  • ناشناس

    • ۱۳۹۴/۶/۲۱ ۱۴:۰۹    

    آخه برادر من ، خواهر من ، لباس از ریشه ی لبس به معنی پوشاننده است. اون چیزی که شما پوشیدی بیشتر نمایش دهنده است تا پوشاننده !!! برای خودمون ارزش قائل باشیم. شکل و برجستگی های بدن ما برایمان شخصیت نمیاره. بلکه ما رو پست و حقیر توی چشم مردم جلوه میکنه. لباس چسبون باعث از بین رفتن احترام دیگران نسبت به ماست.

    5
    0
  • ناشناس

    • ۱۳۹۴/۶/۲۸ ۷:۲۲    

    لطفاً به مسأله ی بی فرهنگی در جهرم بپردازید. افراد تقریباً برهنه که خود را با فرهنگ و مدرن می دانند و مردم اصیل و متدیّن را مسخره می کنند. این روزها هم هیچ کس کاری به کارشان ندارد...

    5
    0
  • درد دل

    • ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ ۲۰:۳۲    

    بعضی رسم ورسوم افراطی در بین اکثر خانواده های جهرمی واقعا باعث بالا رفتن سن ازدواج جوانان شده است و بسیاری از دختران وپسران رو ب دوستی های خیابانی اورده اند و دلزده و ناامید از تشکیل خانواده..مثلا رسم جهزیه هنگفت و کمر شکن ک دارا وندار ب ان تن میدهند و از واجبات میدانند. انهایی ک دارند برای خود نمایی بین دوست واشنا و اقوام خودشونو خفه میکنن تا تمام مراسم رو پروپیمون برگذار کنند و انهایی هم ک ندارند میخواهند پا ب پای اونها بدوند..تازگی ها هم ک برای پسر بیکار و یک لا قبا میخواهند زن کارمند پول دار همه چیز تمام بگیرند.واین گونه هست ک هیچی سرجای خودش نیست و سنگ رو سنگ بند نمیشه ..جوانها با این مشکلات و سختگیری ها قید ازدواجو زدن و چون این یک نیاز هست ب کارهای نامشروع رو اوردن و روزگار ب گناه میگذرانند...قابل توجه خوانواده ها از این نظر ک کمتر سختگیری کنید دقت کنید اما پرتوقع نباشید ومسولین اشتغال و تفریح اولویتتان باشد..

    4
    0
  • حیدر

    • ۱۳۹۵/۲/۵ ۰:۵۶    

    سلام
    می خواستم بدونم متولی ترمینال جهرم کی هست؟
    از تاخیر حرکت اتوبوس هاش که بگذریم یه مشکل بزرگ نبود دستگاه خودپرداز در ترمینال جهرم هست که اکثر مسافران بخصوص مسافران غیربومی را دچار دردسر کرده.
    اگر هم بخوای از فروشگاه های داخل ترمینال پول بگیری میگن باید ازمون جنس بخری یا اینکه یه مبلغی رو به عنوان کارمزد بیشتر از اون چیزی که کارت میکشی ازت کم می کنند.
    جالب اینه که چند سال قبل یه دستگاه خودپرداز بود که به دلایلی جمعش کردن.
    یک بار هم حضوری در نماز جمعه مسئله رو با شهردار مطرح کردم گفت بررسی می کنیم.......؟

    0
    1
  • ناشناس

    • ۱۳۹۵/۲/۸ ۱۱:۲۹    

    لطفاً مراتب اعتراض شدید مردم شهید پرور جهرم را به مسئولین بی خیال شهر برسانید.
    بدحجابی و بی حجابی تمام شهر را فرا گرفته ،حتّی محیط های اداری و دانشگاهی را...

    4
    0
    • ناشناس

      • ۱۳۹۵/۳/۳۱ ۲۲:۰۸

      متاسفانه دانشگاه ها به نمایشگاه مد و آرایش تبدیل شده.
      آدم جرأت نمیکنه بچه هاش رو بفرسته دانشگاه.

  • ناشناس

    • ۱۳۹۵/۸/۱۱ ۱۸:۱۱    

    لطفا ببینید از کجا آب میخوره که توی روز روشن چندتا خانوم در حد بی حجاب (کلاً بدون حجاب) به راحتی توی مرکز شهر گردش میکنند و حتی گشت های نیروی انتظامی هم هیچ واکنشی نشون نمیده.

    1
    0
  • ناشناس

    • ۱۳۹۵/۹/۱۷ ۱۸:۳۹    

    مانتوهای جلوباز در ادارات و دانشگاه های جهرم ؟؟؟
    ماشاءا... به مسئولین.

    0
    0

دیدگاه‌های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر پسین جهرم در وب سایت منتشر خواهد شد
پیام‌هایی که حاوی تهمت یا افترا به اشخاص حقیقی یا حقوقی باشد منتشر نخواهد شد
پیام‌هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد