شرح خبر
بخشدار کردیان جوابگوی سوالات مردم در

:

بخشدار کردیان جوابگوی سوالات مردم در "سلام آقای رئیس"

خبرنگار:
۲۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۶:۰۹
کدمطلب: 2248
0

در چهارمین "سلام آقای رئیس" سایت خبری تحلیلی پسین جهرم میزبان بخشدار کردیان هستیم تا پاسخگوی سوالات مردم باشد.

به گزارش خبرنگار پسین جهرم، در چهارمین "سلام آقای رئیس" سایت خبری تحلیلی پسین جهرم میزبان مجتبی براکه، بخشدار کردیان هستیم تا پاسخگوی پرسش های مردم این بخش و شهروندان جهرمی باشد.

 

مخاطبان محترم می توانند سوالات خود را در زمینه های مختلف و مرتبط با این نهاد را با درج در قسمت نظرات این بخش مطرح کرده تا در هفته های آینده توسط خبرنگار پسین جهرم به ایشان منتقل شود.

 

شایان ذکر است، که سایت پسین جهرم سوالات شخصی و حاشیه دار را تایید نمی کند و صرفاً به سوالاتی ترتیب اثر خواهد داد که دغدغه مردم، مشکلات، انتقادات و پیشنهادات بوده و در راستای توسعه و شکوفایی شهرستان و رفع مشکلات احتمالی باشد.

 

انتهای پیام/



اخبار مرتبط:

  • کریم

    • ۱۳۹۳/۵/۲۱ ۹:۰۷    

    درود
    چرا آقای بخشدار با دامداری در روستاهای کردیان بخصوص دهزیر و باباعرب مخالف است و دامداران را تهدید می کند. ؟ ضمنا طرفداری از تغییر کابری اراضی می نماید.؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    7
    1
  • رحیمی ازچنارسوخته

    • ۱۳۹۳/۵/۲۱ ۱۱:۲۳    

    باتشکراز بخشدارمحترم به دلیل زحمات دلسوزانه و یپگیری های ایشان. باتوجه به اینکه قنات چشمه روستای چنارسوخته نقش بسیارمهمی در اقتصاد روستا دارد و متاسفانه به دلیل کاهش بارندگی کم آب شده است. خاهشمنداست در خصوص احیای قنات اقدام نمائید.
    متشکر از لطف شما مسئول محترم

    0
    0
  • یوسفی

    • ۱۳۹۳/۵/۲۱ ۱۲:۱۰    

    درجواب آقاکریم:
    1- حداقل بایستی روستاهایی را نام می بردید که دامداری می کنند؟!!
    2- من به عنوان یک نفردامدار در روستای یوسف آباد بانظر ایشون کاملاً مخالفم چون آقای براکه دارند پیگیری راه اندازی دامداری صنعتی در روستای یوسف آباد و چنارسوخته می کنند.
    ضمن تشکراز ایشون ،خواهش می کنم هرچه سریعتر این کارمهم را به اتمام برسونند چون برخی از ادارات جهرم دارند کارشکنی می کنند.

    2
    1
  • شفیعیان

    • ۱۳۹۳/۵/۲۱ ۱۲:۲۶    

    باسلام. از آقای براکه تقاضامندیم در خصوص صدور اسنادمالکیتی روستای گلدامچه اقدام نمایند.

    0
    2
  • قطب آبادی

    • ۱۳۹۳/۵/۲۱ ۱۴:۰۷    

    الحمداله با فعالیت شبانه روزی شورای شهر ،شهردارجدید و بخشدار شاهد تغییروتحوّل در سطح شهر و انجام پروژه های مختلف هستیم. از جناب آقای بخشدار خواهش می کنم اجازه ندهند تعدادی از افراد به دلیل مسائل شخصی ، بین مسئولین اختلاف بیاندازند. اتحاد خود را حفظ و برای پیشرفت قطب آباد و منطقه تلاش کنند. من فقط این رابگویم که مردم خیلی به آینده امیدوارشده اند.درضمن ازانتقال آقای براکه به وزارت کشور بسیار خوشحال هستیم. به وزارت کشور برای جذب اینگونه افراد توانمند تبریک میگم.

    0
    0
  • ناشناس

    • ۱۳۹۳/۵/۲۱ ۱۴:۱۲    

    جناب کریمی که خودت را دامدار معرفی می کنید. شما نباید از طرف بخشدار پاسخ بدهید. لطفا بگذارید خودشان جواب بدهند. ضمنا دامداری صنعتی و مجتمع نیاز به میلیادها اعتبار نیاز دارد. و این صحبت های شما از در یوسف اباد بیهوده است.

    0
    1
  • شهرام

    • ۱۳۹۳/۵/۲۱ ۱۴:۲۴    

    سلام
    بله حرف اقای کریم در مورد دامداری در روستا ها را مردم تایید می کنند. و بخشداری حق فشار بر دامداران را ندارد.

    1
    0
  • کریم

    • ۱۳۹۳/۵/۲۱ ۱۴:۲۶    

    در جواب آقای یوسفی
    متاسفم برای شما برادر که هنوز خبر نداری که در دهزیر و باباعرب دامداری دارند. حدود 6 هزار راس سبک و سنگین در این دو روستا وجود دارد. لطفا یکم تحقیق کنید بعد صحبت کنید.

    1
    1
  • دا

    • ۱۳۹۳/۵/۲۱ ۱۴:۳۶    

    جناب یوسفی پس فقط روستای شما دامداری دارند. بیاید ببنید چند نفر در دو روستا بابا عبر و دهزیر دامداری دارند. واقعیت را بنویسید. روستا خودش مجتمعی برای دامداری می باشد. این چه صحبتی هست می فرمایید. نه بودجه برای این اعتبار هست و نه سایر موارد. پس بهتره صحبت های خودتون اصلاح فرمایید.

    1
    1
  • هورموجی

    • ۱۳۹۳/۵/۲۱ ۱۷:۴۸    

    سلام
    جناب آقای بخشدار محترم کردیان
    در مورد وضعیت کوره های ذغال در هورموج بازدید کنید. ببنید که وضصعیتی حاکم است.
    وضعیت کار کودکان در این کوره های ذغالی را ببنید؟ چه اقدامی برای کار کودکان کردید.؟
    برای گاز کشی به این روستا اقدام کردید.؟
    آیا می دانید تاکنون در این روستا فقط چند نفر دانشگاه رفته اند.؟
    جناب بخشدار شما چه اقدامی برای تحصیل کودکان و نوجوانان این روستا کرده اید. لطفا جواب دهید. بخصوص کار کودکان

    0
    0
  • ناشناس

    • ۱۳۹۳/۵/۲۱ ۱۷:۵۰    

    در مورد وضعیت خشکسالی و بحران اب و نابودی منطقه اقدام کنید از اینکه بخواهید شعار بدهید درست نیست.
    جناب بخشدار براکه
    اقدامات و پی گیری شما در مورد خشکسالی و نابودی کشاورزی چیست؟

    0
    0
  • زیاد

    • ۱۳۹۳/۵/۲۱ ۱۷:۵۵    

    جناب براکه در مورد اشتغال روز افزون کارگران افغانی در منطقه کردیان با وجود فقر و بی کاری اهالی منطقه چه اقداماتی انجام داده اید. لطفا جواب بدهید. ؟؟؟

    0
    0
  • رحمت

    • ۱۳۹۳/۵/۲۱ ۱۷:۵۷    

    در موردجلوگیری از مهاجرت روستائیان به شهر چه اقداماتی انجام شده است. جناب براکی جواب بدهید.؟

    0
    0
  • محمد

    • ۱۳۹۳/۵/۲۱ ۱۹:۰۸    

    پروژه40واحدی بنیادمسکن در شهرک مرتضی علی شهرقطب آباد که افتتاح می گردد؟

    0
    0
  • محمدی

    • ۱۳۹۳/۵/۲۱ ۲۰:۵۵    

    باسلام خدمت آقای بخشدار. چه برنامه ای برای جلوگیری از تخریب اراضی ملی توسط افراد سودجو دارید؟چه اقداماتی انجام داده اید؟آیا جوانان بومی منطقه حق ندارند از این زمین ها جهت کسب درآمد استفاده کنند؟آیا شما عضو کمیسیون واگذاری زمین هستید؟

    0
    0
  • فاطمه.ر

    • ۱۳۹۳/۵/۲۱ ۲۲:۱۳    

    سلام.قضیه اتوبوس با تجهیزات کامل پزشکی که آقای بخشدار در روز قدس به مردم گفتند به اورژانس قطب آباد افزوده میشه چیست؟ چندنفر نیرو استخدام می کنند؟بومی و یاغیربومی؟

    0
    0
  • سارا

    • ۱۳۹۳/۵/۲۱ ۲۲:۴۳    

    سلام خدمت آقای براکه بخشدار کردیان
    یم سوال دارم اینکه در سطح منطقه کردیان سرقت های زیادی اتفاق می افتد. و در بسیاری از موارد دار و ندار روستائیان را می برند. شما به عنوان بخشدار تاکنون چه اقدامی کرده اید

    0
    0
  • ناشناس

    • ۱۳۹۳/۵/۲۲ ۱۱:۱۹    

    جناب بخشدار در مورد کودکان کار در روستای هورموج تاکنون چکار کرده اید که در کوره های ذغال کار می کنند.

    0
    0
  • هنگام

    • ۱۳۹۳/۵/۲۲ ۱۶:۰۱    

    جناب اقای بخشدار
    با عرض ادب برای بحران آب و بی کاری در بخش کردیان چار کرده اید.

    0
    0
  • ناشناس

    • ۱۳۹۳/۵/۲۲ ۱۶:۰۶    

    با عرض ادب و احترام
    با وجود اینکه بخشدار نماینده قوه مجریه هستند چه اقدامی برای ناامنی در منطقه داشته اند. سارقان اقدام به سرقت حیوانات- موتور سیکلت -میوه درختان می نمایند. و هر روز شاهد سرقت هستیم لطفا اقدام مناسی جهت برخورد و شناسایی سارقان انتخابا نمایند. و چه اقدامی داشته اند.

    0
    0
  • سحر

    • ۱۳۹۳/۵/۲۲ ۲۱:۲۷    

    آقای براکه
    شما بخشدار کردیان هستید. چرا در منطقه شما بیشتر کارگران افغانی ها شغل را گرفته اند و کارگران مجبورند در فقر و بی کاری زندگی کنند. شما چه اقدامی در مورد کارگران افغانی در منطقه بخصوص باغ های منطقه انجام داده اید.؟ توضیح دهید؟

    0
    0
  • رجبی

    • ۱۳۹۳/۵/۲۲ ۲۲:۲۱    

    باسلام به بخشدارعزیز:
    ضمن تشکرازایشون به خاطر پیگیری در حفرچاه موسویه،از ایشون خواستم بپرسم ساخت بوستان روستایی و بولوار دهزیر کی شروع میشه؟ممنون

    2
    0
  • رمضانی

    • ۱۳۹۳/۵/۲۳ ۱۷:۱۶    

    جناب بخشدار
    آیا در مورد ساخت شهرک در دهزیر خبر دارید. این اقدام با هدف تغییر کاربری اراضی صورت گرفت. و اکنون نگاه کنید که ساخت شهرک نبود بلکه موضوع تبلیغاتی و فروش زمین به قیمت 54 ملیون بود. زمین که 5 میلیون قیمت داشت چند سال پیش با خرد کردن و تغییر کاربری و تبلیغات گسترده به 54 میلیون فروش رفت و بپرسید از هر نفر چه میزان پول دریافت کردند. و اینکه بعد از پچند سال 2 الی سه خانه نیمه ساز موجود است. ما به تغییر کاربری اراضی و سایر موارد اعتراض و انتقاد داریم بخشدار جواب بدهید.؟ روستایی که همه به فکر و در حال مهاجرت هستند شهرک ساختن این هم انتقال و تغییر کاربری اراضی چه موضوعی را می رساند. توضیح می خواهیم.؟؟؟؟؟؟؟

    0
    0
  • جمال

    • ۱۳۹۳/۵/۲۴ ۱۶:۴۲    

    سلام رئیس
    رئیس ما هر روز شاهد خاکبرداری در منطقه کردیان هستیم. در اکثر مناطق بخصوص در فصل پاییز در پشت سد ها و رودخانه ها خاکبرداری صورت می گیرد. بخشداری اقدام خاصی در این زمینه نمی نماید. توضیح دهید. چرا؟

    0
    0
  • چرا نظراتم پخش نمی کنی

    • ۱۳۹۳/۵/۲۴ ۱۹:۰۵    

    مسول سایت پسین جهرم به قران قسمت می دهیم این نظران من را منتشر کنید. مدیون هستید. چرا پخش نمی کنید. شما که نظرات را سانسور می کنید. می خواهید مشکلات را بررسی کنید. درست نیست. این نظرات من هیچ مشکلی ندارد.
    ............................................................................................................................... پسین جهرم: جنابعالی نزدیک به 40 پیام ارسال کردید. بنده هر پیامی که حاوی مطالب مفید بوده رو تایید کردم و پیام های شخصی رو تایید نمی کنم. لطفا مسائل حزبی و گروهی رو طرح نکنید. توی پیاماتون اسم اشخاص نیارید. به دیگران جواب ندهید. اینجا مردم می پرسند مسئول پاسخ می دهد.
    با تشکر

    0
    1
  • sadegh

    • ۱۳۹۳/۵/۲۵ ۷:۰۶    

    با سلام و احترام جناب آقای بخشدار چرا اجازه می دهید عده ای معلوم الحال جلو فعالیتهای عمرانی شهرداری و سایر ادارات دیگر را به علل مختلف بگیرند ایا شما به عنوان نماینده دولت این قدرت را ندارید. حالا که پیشرفت شهر نمود پیدا کرده پس اینها چه می گویند شما رو به خدا این مسله رو حل کنیدو اگر نمی توانید صراحتا در جلسه عمومی به اطلاع مردم برسانید نمیشود منافع یک شهر فدای یک عده حاص بشود

    0
    0
  • نادر

    • ۱۳۹۳/۵/۲۵ ۸:۰۹    

    سلام.قضیه برق های خورشیدی چیه که به عشایر خانه نهر داده اید؟

    1
    0
  • رسول

    • ۱۳۹۳/۵/۲۵ ۹:۳۶    

    ضمن تشکراز زحمات و پیگیری های دلسوزانه بخشدارمحترم ،باتوجه به تغییروتحوّل نیروگاه سیکل ترکیبی و واگذاری به بانک سپه خواهشمند است درخصوص جذب نیروهای بومی در آن نیروگاه نیزاقدام نمائید.

    1
    0
  • یوسفی

    • ۱۳۹۳/۵/۲۵ ۲۰:۵۵    

    سلام خدمت بخشدارمحترم. پل هوایی عابرپیاده در یوسف آباد که به بهره برداری میرسه؟ ...

    1
    1
  • يوسفي

    • ۱۳۹۳/۵/۲۶ ۱۱:۲۶    

    با سلام
    در خصوص طرح هاي دامداري صنعتي(مجتمع هاي دامداري ) كه در روستاهاي بخش كرديان در حال پيگيري است ،طرح هاي خوب و جامعي است. لطفاً تا حصول نتيجه و تشويق دامداران و به لحاظ كاهش مشكلات بهداشتي روستائيان تلاش نماييد.

    2
    0
  • ج

    • ۱۳۹۳/۶/۱۷ ۶:۱۲    

    از لحاظ قانون ايجاد مجتمع دامداري در مناطق زير 50000 نفر جمعيت ممنوع است. تا بحال چند فرماندار و بخشدار و نماينده اين قول را به مردم دادن ولي هرگز عملي نشده اگر باور نميكنيد از تعاوني گاوداران جهرم بپرسيد كه حتي زمين چاه دودو هم به انها دادند ولي به علت ساير مشكلات عملي نشد.قول بيخود ندهيد

    1
    0
  • حضور

    • ۱۳۹۳/۶/۲۱ ۰:۴۹    

    در مورد عدم امنیت دامداری و عدم مبارزه با قاچاقچیان و کارگران غیرمجاز افاغنه در منطقه کردیان چرا رسیدگی و برخورد قاطع نمی شود.

    0
    0
  • کریم یوسفی

    • ۱۳۹۳/۶/۲۹ ۱۶:۵۱    

    سلام .از زحمات جناب آقای براکه (بخشدار کردیان) در جهت اعتلای بخش کردیان به ویژه روستای یوسف آباد تشکر می کنم.باید به این نکته توجه کرد که در زمان ریاست ایشان بود که بخش کردیان شناخته شد و رسمیت پیدا کرد.من به نوبه خود به نمایندگی از مردم شریف یوسف آباد از زحمات ایشان کمال تشکر را دارم

    0
    0
  • ناشناس