شرح خبر
رئیس اداره ورزش و جوانان جهرم پنجمین میهمان سایت پسین جهرم

:

رئیس اداره ورزش و جوانان جهرم پنجمین میهمان سایت پسین جهرم

خبرنگار:
۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۰:۰۳:۴۰
کدمطلب: 2366
0

عبدالرحیم خداجو، رئیس اداره ورزش و جوانان جهرم به عنوان پنجمین میهمان سایت پسین جهرم پاسخگوی سوالات مردم است.

به گزارش پسین جهرم، در پنجمین "سلام آقای رئیس" سایت خبری تحلیلی پسین جهرم به سراغ عبدالرحیم خداجو.، رئیس اداره ورزش و جوانان جهرم خواهیم رفت تا پاسخگوی سوالات شهروندان جهرمی باشد.

 

همشهریان و مخاطبان پسین جهرم می توانند سوالات خود را در زمینه های مختلف و مرتبط با این اداره را با درج در قسمت نظرات این بخش مطرح کرده تا در هفته های آینده توسط خبرنگار پسین جهرم به ایشان منتقل شود.

 

شایان ذکر است، که سایت پسین جهرم سوالات شخصی و حاشیه دار را تایید نمی کند و صرفاً به سوالاتی ترتیب اثر خواهد داد که دغدغه مردم، مشکلات، انتقادات و پیشنهادات بوده و در راستای توسعه و شکوفایی شهرستان و رفع مشکلات احتمالی باشد.

 

انتهای پیام/



اخبار مرتبط:

  • قطب آبادی

    • ۱۳۹۳/۶/۵ ۸:۱۵    

    باسلام خدمت آقای خداجو.
    چرا ....... آیا یک نفر نیروی جوان و پرانرژی در بخش کردیان وجود ندارد که نمایندگی ورزش و جوانان را مدیریت کند ، اون هم افتخاری؟

    2
    1
  • جوان جهرمی

    • ۱۳۹۳/۶/۵ ۲۳:۳۶    

    با سلام خدمت شما جناب اقای خدا جو
    عرض ادب و احترام
    از جنبعالی سوالی دارم در بخش جوانان شهرستان جهرم فعالیتی ندارد و هیچ دستور العملی انجام نمی شود و حمایتی از جوانان نمی شد من خیلی از افراد را میشناسم که در جشنواره های ملی و استانی در بخش جوانان در جشنواره حضرت علی اکبر و ... رتبه ها برتر اورده اند و ابروی شهر و استان را خریده اند و دریغ از حمایت شما مسولین
    واقعا چرا؟؟؟؟
    منتظر جواب شما هستیم
    با تشکر

    1
    1
  • وزیرزاده

    • ۱۳۹۳/۶/۶ ۱۰:۰۱    

    سلام علکیم.لطفا پاسخگو باشید-چرا ورزشگاه های ما فقط در روز روشن کارایی دارند -چرا زمین های چمن ورزشگاه ها بیشه زاری بیش نیستند-چرا ورزش درجهرم محدود به چندرشته جزیی خلاصه می شود- چرا هیچ مشوقی برای ورزش نمودن مردم در این شهر وجود ندارد ایا کمبود هاو نواقص باعث این کار می باشند. ایاهمه این عوامل باعث شده اند که در رشته های مختلف در رده کشوری نماینده ای نداشته باشیم ویا به حداقل ها پس چندین سال اکتفا کنیم-لطفا پاسخ صریح بفرمایید -با تشکر وافر

    1
    1
  • یه جوان

    • ۱۳۹۳/۶/۷ ۲۳:۵۱    

    روئسای هیئت ها را بر چه مبنایی انتخاب می کنید ؟

    افراد فعال و برنامه دار و با رزومه درخشان در شهرمون جهرم وجود دارد چرا از این ها هیچ استفاده ایی نمی شه برای پیشرفت رشته ورزشی مورد نظر ؟

    4
    0
  • جواد

    • ۱۳۹۳/۶/۸ ۱۱:۳۶    

    سلام خسته نباشید . برای شطرج چه برنامه ای دارید ؟ ممنون

    3
    0
  • بیمار

    • ۱۳۹۳/۶/۸ ۱۵:۳۴    

    ما برای ورزش و پیاده روی به استادیوم تختی می رفتیم ولی متاسفانه برخوردهای نامناسبی صورت میگیره یک روزه به بهانه جداسازی زن و مرد و روز دیگه یه بهانه دیگر..لطفا بررسی کنید چون تنها جای مناسب برای پیاده روی اونجا بود که اونم از ما گرفتند

    3
    0
  • از طرف همسایه های اطراف سالن شهرک انقلاب

    • ۱۳۹۳/۶/۱۰ ۱۵:۱۳    

    آقای خداجو یه فکری به حال سرو صدای سالن شهرک انقلاب بکنید که خیلی همسایه های دور و بر و منازل مسکونی اطراف خیلی ناراحت اند ، همسایه ها آرامش ازشون گرفته شده و بعضی ها بیمار قلبی دارن ما چند بار به مسئول سالن گفتیم شبها خیلی سروصدا می یاد از سالن و مردم استراحت و آرامش نیاز دارن ولی مسئول سالن انگار توجهی نداره و سانس ها را شب تا ساعت 2 نصف شب اضافه کرده (مسول سالن یه کم فکر آرامش مردم باش نه فکر منافع شخصی خود )
    منتظر جواب شما هستیم لطفا موضوع را پیگیری کنید.

    5
    0
  • یه ورزشکار

    • ۱۳۹۳/۶/۱۶ ۱۲:۱۳    

    مسئول سالن شهرک انقلاب آقای.. سانس های یک ساعت و نیمه را 15 دقیقه کم کرده و هزینه سانس ، یک ساعت و نیم دریافت می کند . خواهشمند است این موضوع را پیگیری کنید.
    اقای خداجو جوابگو باشید.

    4
    0
  • قطب ابادی

    • ۱۳۹۳/۷/۱۴ ۱۸:۴۱    

    سلام.تورا به جدّت فکری به حال ورزش کردیان کن

    0
    0

دیدگاه‌های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر پسین جهرم در وب سایت منتشر خواهد شد
پیام‌هایی که حاوی تهمت یا افترا به اشخاص حقیقی یا حقوقی باشد منتشر نخواهد شد
پیام‌هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد