شرح خبر
گزارش پسین جهرم از دانش آموزانی که اول مهر به جای مدرسه به اداره رفتند

گلایه دانش‌آموزان قطب‌آبادی از عدم تشکیل کلاس‌های پیش‌دانشگاهی:

گزارش پسین جهرم از دانش آموزانی که اول مهر به جای مدرسه به اداره رفتند

خبرنگار:
۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۳:۳۸
کدمطلب: 2584
0

دانش آموزان دختر مقطع پیش دانشگاهی شهر قطب آباد با حضور در آموزش و پرورش جهرم از عدم برگزاری کلاس های رشته علوم انسانی در مدارس این شهر گلایه کردند.

به گزارش خبرنگار پسین جهرم، چندین نفر از دانش آموزان دختر مقطع پیش دانشگاهی شهر قطب آباد به دلیل عدم تشکیل کلاس های رشته علوم انسانی در  این شهر با حضور در نمایندگی آموزش و پرورش بخش کردیان خواستار حل مشکل خود شدند.

 

مجتبی براکه، بخشدار کردیان در این زمینه به خبرنگار پسین جهرم گفت: تعداد کم دانش آموزان دختر رشته علوم انسانی در مقطع پیش دانشگاهی علت تشکیل نشدن کلاس های این دانش آموزان در شهر قطب آباد است که این امر در سال های گذشته با توجه به محدود بودن دانش آموزان در برخی رشته ها منجر به تعطیل شدن کلاس ها نشد.

 

 

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش قول رفع این مشکل را داده بود، افزود: با توجه به این که تلاش های دانش آموزان در این زمینه نتیجه ای نداشت با حضور در آموزش و پرورش جهرم مشکل مربوطه مطرح شد که این امر نیز نتیجه ای در بر نداشت.

 

بخشدار کردیان با اشاره به مسافت 30 کیلومتری قطب آباد تا جهرم و عدم توانایی مالی خانواده ها برای حضور فرزندان خود به مدارس، بیان کرد: برخی از این دانش آموزان نیز از روستاهای اطراف به شهر قطب آباد مراجعه می کنند که حضور آنها در شهر جهرم امکان پذیر نیست.

 

وی با بیان اینکه به دلیل عدم جوابگویی مسئولان آموزش و پرورش جهرم این دانش آموزان امروز به اداره کل آموزش و پرورش فارس مراجعه کرده اند، خاطرنشان کرد: متاسفانه نمایندگی آموزش و پرورش کردیان جوابگوی مشکلات دانش آموزان نیست و برخی مدارس با کمبود معلم روبه رو هستند.

 

انتهای پیام/



اخبار مرتبط:

  • دانش آموز

    • ۱۳۹۳/۷/۲ ۱۳:۱۰    

    تمام مشکلات به دلیل ضعف نمایندگی آموزش و پرورش قطب آباد می باشد.آقایان به جای اینکه به فکر حل مشکلات ما دانش آموزان باشند، به فکر...خودشون هستندچطور میخواهند جواب خدا را بدهند؟

    2
    1
  • دهزیری

    • ۱۳۹۳/۷/۲ ۱۴:۵۱    

    با سلام چونکه رییس محترم نمایندگی بخش کردیان دهزیری است جوابگوی مشکلات نیست یا ضعف دارد جناب حضوری در دو بخش کردیان و مرکزی موفق بوده است لذا بخشنامه اموزش و پرورش اجازه تشکیل کلاس تعداد کم نمی دهد

    0
    1
  • دانش آموز2

    • ۱۳۹۳/۷/۳ ۷:۱۹    

    درجواب جناب دهزیری:
    اولاً: چرا درسالهای قبل که همین بخشنامه بوده با همین تعداد و یا کمتر کلاسها تشکیل می شد؟ثانیاً: چرا تمامی شوراهای بخش مرکزی و کردیان نسبت به عملکرد اموزش و پرورش کردیان ناراضی بوده اند؟ثالثاً:آقای... که نه خودش ساکن بخش کردیان می باشد و نه حتی یکی از فرزندانش در مدارس بخش تحصیل نمی کنند چطور می تواند دلسوزی کنند؟ نتیجه این نوع مدیریت میشه رفتن دانش اموزان به جهرم برای تحصیل و کم شدن تعداد دانش آموزان در مدارس بخش و منحل شدن کلاس ها.... آیا این فاجعه نیست.... جناب دهزیری؟!1!....

    1
    1
  • ناشناسآب

    • ۱۳۹۳/۷/۳ ۱۹:۰۵    

    با سلام خدمت همه همشریان عزیز ،عزیزان حضوری تمام تلاش خودش در این زمینه کرد در مورد شخصیت آقای حضوری همین بس که ایشان به احدی باج نداده است همان کسانی که مدیریت آقای حضوری را زیر سال می برند پس چرا 1 سال مدیریت خودشان هم با موفقیت به پایان نرساندن چرا تمام دانش آموزان از نحوه تدریس ایشان ناراضی هستند وفقط بنده به یکی از کارها و پتانسیل های مثبت آقای حضوری اشاره می کنم اینکه در ایام نوروز تمام عزیزان جمع شدن که در ستاد اسکان مسافرین نوروزی چوب لای چرخ بگذارند اما حضوری بادرایت و مدیریت قوی معلمان با فرهنگ و ادب را جمع کرد و این ستاد را راه اندازی کرد که نتیجه آن ورود 2000 نفر مسافر به این شهر شد که در ایام نوروز شهر قطب آباد چهره خاصی به خود گرفته بود و درآمد حاصل از این امر باعث تجهیز همین مدارس شد آقایان شما ضعف خودتان را برطرف کنید در قطب آباد هر مدیری که شب به خانه می رود امید ندارد که فردا به سر کار بیاید چون کسانی هستند که فقط به دنبال تنش در شهر هستند و جوری فکر می کنند که جهرمی ها از خاک مقدس وطن نیستن و همیشه حس ناسیولیسمی دارند

    0
    1
  • کردیانی

    • ۱۳۹۳/۷/۳ ۲۰:۲۹    

    چند کیلومتر ؟
    خداوکیلی چند کیلومتتتتتتتتتتتتررررررررررررر ؟
    جهرم تا قطب آباد 30 کیلومتر ؟
    خدایی با چی متر کردی ؟
    بابا بخشدار دمت گرم
    پ..

    0
    1
  • دانش آموز مدرس

    • ۱۳۹۳/۷/۴ ۷:۴۹    

    آقای حضوری دوست داریم و تا آخرین لحظه حمایت میکنیم بابا پرورشی یعنی کار کردن کار فرهنگی نه اینکه داخل دفتر نشستن دمت گرم حضوری... مدرسه به آرامش عجیبی حاکم رسیده واقعا خیلی آقای ،حضوری

    0
    1
  • سامان

    • ۱۳۹۳/۷/۴ ۱۷:۲۲    

    سلام، بنده یکی از معلمان بخش کردیان هستم این آشوبی که در این بخش راه آفتاده وفقط این است که میخواهند به اسم خدمت به مردم سمتی برای خود دست و پا کنند و گرنه بقیه همه حرف است کسانی که امسال پستی که شایسته آنها نبوده بهشان داده نشده و دست به اغتشاش و درگیری زده اند و از حراست محترم آموزش و پرورش تقاضا می شود که با اینها شدیدا برخورد شود .

    0
    2
  • فرهنگی

    • ۱۳۹۳/۷/۴ ۱۹:۱۷    

    درجواب کردیانی...
    منظور آقای براکه از 30کیلومتر ؛ مسافت دورترین روستای بخش کردیان تا جهرم می باشد...برخی از دانش آموزان مدارس قطب آباد از روستاها هستند.... مثلاً روستاهای علویه ، گلدامچه، چنارسوخته،دنیان تا جهرم بالای 30کیلومتر می باشد.
    درجواب ناشناسآب؛
    خدابه آقای شهردار خیربده که پیشنهاد داد ستادتسهیلات بیاد زیر نظر شهرداری و ...گرنه سالهای گذشته چرا ستادتسهیلات تشکیل نداد....
    درجواب سامان:
    بنده یه فرهنگی بومی قطب آباد هستم، مگه مسئولین بخش که همیشه میگن مدیران مدارس باید بومی باشند اشتباه می کنند... چرا باید کسانی برای دانش آموزان ما برنامه ریزی کنند که نه ساکن قطب آباد هستند و نه حتی یکی از فرزندانشون در مدارس قطب آباد تحصیل نمی کنند... همین افراد دارند دانش آموزان را تشویق می کنند تا برای ادامه تحصیل به مدارس جهرم بروند(ای کاش لااقل به مدارس نمونه می رفتند)همین آقای حسن مساح فرزندش کجا درس می خونه....

    1
    1
  • خانواده دانش اموزان

    • ۱۳۹۳/۷/۱۰ ۱۰:۴۰    

    بالاخره حق به حقدارش رسید واز زحمات شورای شهر (البته تعدادی از انها)بخشدار وسایت پسین جهرم بخاطر انعکاس خبرتشکر مینمایم .هرچند که عده ای محافظه کار همچون.. روی این موج سوار شده ودایه مهر بانمتراز مادر شده اگر میتوانید شما هم مشکل بیش دانشگاهی بسران را حل کنید .

    2
    0

دیدگاه‌های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر پسین جهرم در وب سایت منتشر خواهد شد
پیام‌هایی که حاوی تهمت یا افترا به اشخاص حقیقی یا حقوقی باشد منتشر نخواهد شد
پیام‌هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد