شرح خبر
بسیاری از پایان نامه‌‌ها در قفسه‌ها خاک می‌خورند/ استخدام برخی کارمندان غیرممکن است

بهروزنام در پاسخ به سوالات مردمی؛:

بسیاری از پایان نامه‌‌ها در قفسه‌ها خاک می‌خورند/ استخدام برخی کارمندان غیرممکن است

خبرنگار:
۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۴:۳۶
کدمطلب: 3089
0

تعدادی از کارمندان که بلاتکلیف استخدام هستند، بدلیل آن است که در مدیریت‌های قبل بدون دریافت مجوز از سازمان مرکزی مشغول به کار شده‌اند.

به گزارش خبرنگار پسین جهرم، بخشی از پاسخ های سوالات همشهریان در هفتمین "سلام آقای رئیس" سایت پسین جهرم که اختصاص به دانشگاه آزاد اسلامی این شهر دارد، از زبان بهنام بهروزنام، رئیس این واحد دانشگاهی به شرح زیر است:

 

چرا رشته های پزشکی یا دندانپزشکی در دانشگاه آزاد جهرم ارائه نمی شود؟

 

  • جهت تصویب رشته‌های پزشکی و دندانپزشکی مدارک آماده شده است. امید آن داریم که بتوانیم این رشته‌ها نیز تصویب نماییم.

 

 

 

آیا دانشگاه آزاد جهرم قصد راه اندازی رشته مهندسی عمران در مقطع کارشناسی ارشد را دارد؟

 

  • مدارک لازم جهت تصویب رشته مهندسی عمران در مقطع کارشناسی ارشد آماده است و در آینده نزدیک جهت تصویب آن به سازمان مرکزی ارسال می‌گردد.

 

 

چرا با وجود پتانسیل بالای دانشگاه آزاد، رشته هایی که بازار کار مناسب دارند در این دانشگاه دائر نمی شود؟

 

  • هر دانشگاهی با توجه به پتانسیل اعضای هیات علمی رشته‌های مربوطه را تصویب می‌کند که در حال حاضر، واحد جهرم با توجه به داشتن حدود 60 رشته تقریبا نیاز و درخواست داوطلبان را برآورده کرده است.

 

 

چرا تا کنون برخی کارمندان قراردادی که سابقه ی طولانی خدمت هم در دانشگاه دارند رسمی نشده اند ولی برای برخی افراد جداگانه اقدام نموده اید و مشکل استخدامی آن ها را مرتفع نموده اید؟

 

  • تعدادی از کارمندان این دانشگاه که بلاتکلیف استخدامی هستند، بدلیل آن است که در مدیریت‌های قبل بدون دریافت مجوز از سازمان محترم مرکزی مشغول به کار شده‌اند که با توجه به تعداد زیاد کارمندان نسبت به چارت سازمان مرکزی استخدام این افراد تقریبا غیرممکن است.

 

 

فروش محصولات باغ دانشگاه به چه صورت است؟ چه کسانی بر این کار نظارت دارند؟

 

  • هر گونه خرید یا فروش در دانشگاه آزاد اسلامی با برگزاری کمیسیون معاملات می‌باشد که برگزاری مزایده و مناقصه در هر زمینه‌ای با حضور اعضای کمیته صورت می‌پذیرد.

 

 

در نشست اساتید و پرسنل دانشگاه آزاد جهرم با جناب آقای دکتر رضایی نماینده محترم شهرستان در مجلس شورای اسلامی، ایشان فرمودند که: یک مدیر زمانی موفق است که چتر توجه و محبتش بر همه کارکنان گسترده شود. نگاه عادلانه به همه افراد می تواند در همراهی تک تک اعضا برای پیشرفت اهداف مؤثر بوده و توجه به مسائل رفاهی اساتید و کارکنان عامل مهمی در نشاط و پویایی است شما به عنوان رییس دانشگاه برای نیل به این مهم چه اقداماتی را تاکنون انجام داده اید؟

 

  • کلیه امور  رفاهی و امکاناتی که در قالب سیستم اداری دانشگاه آزاد اسلامی اجازه بدهد جهت کلیه کارکنان دانشگاه به تقریب انجام شده است.

 

 

تاکنون برای ارتباط با صنعت و کشاورزی چه اقداماتی را انجام داده اید؟ چرا دفتر ارتباط با صنعت در دانشگاه را راه اندازی نمی کنید؟

 

  • در حال حاضر دفتر ارتباط با صنعت با مدیریت آقای صادق‌زاده در دانشگاه آزاد اسلامی واحد جهرم وجود دارد و طرح‌های پژوهشی که این واحد دانشگاهی با بعضی از صنعت‌ها و کارخانه‌ها دارد، دال بر فعال بودن آن است.

 

 

دانشگاه آزاد جهرم در خصوص اضافه کردن مقطع دکتری در چه رشته هایی برنامه ریزی کرده است؟

 

  • در حال حاضر سه رشته دکتری تخصصی در این واحد دانشگاهی دایر است که در آینده نزدیک انشاء‌اله بر اساس پتانسیل اعضای هیات علمی موجود، چندین دکتری دیگر نیز تصویب خواهد شد.

 

 

آیا امکان استفاده عموم مردم و دانشجویان دیگر دانشگاه ها از کتابخانه پربار دانشگاه آزاد برنامه ای وجود دارد؟

 

  •  دانشگاه چندین دبیرستان سطح شهر و نیز دانشگاه‌هایی دیگر موجود در شهرستان جهرم اعلان کرده است که کلیه دانش‌آموزان و دانشجویان با دریافت کارت عضویت، می‌توانند از کتابخانه دانشگاه استفاده کنند که در همین زمینه عموم مردم نیز با مراجعه به دانشگاه و ارائه کارت شناسایی می‌توانند از کتابخانه استفاده کنند.

 

 

خواهشمند است جدول نیاز های غذایی گیاهان مختلف به عناصر 13 گانه را (در کشت بدون خاک) به طریق مقتضی در اختیار من قرار دهید؟

 

  •  جنابعالی می‌توانید با مراجعه به گروه باغبانی و اعضای محترم هیأت علمی دانشگاه در گروه کشاورزی یک دستور تغذیه جامع برای گیاهان مختلف دریافت نمایید.

 

 

با توجه به اینکه جهرم قطب کشاورزی استان است و دانشگاه آزاد از مدت ها قبل در مقطع کارشناسی ارشد به تربیت دانشجو می پرداخته و هم اکنون فارغ التحصیلان زیادی در این رشته تربیت نموده است، آیا استفاده ی عملی از پایان نامه های دانشجویی شده است. آیا طرح های پژوهشی که متناسب با اقلیم و جغرافیای شهرمان باشد به تصویب رسیده است. میزان بهره وری کشاورزان از این طرح ها به چه میزان بوده است؟

 

  •  متأسفانه پایان نامه‌ها، طرح‌های پژوهشی اکثراً به صورت کتابچه در قفسه‌های کتابخانه‌ها جای می‌گیرند که این مسئله فقط متوجه دانشگاه جهرم نیست که دلیل عمده آن عدم مراجعه کشاورزان محترم جهت ارائه مشکلات خود و نیز دریافت راهکار از مراکز علمی می‌باشد.

 

 

نظر شما در خصوص رفع مشکل کم آبی و بحران آب چیست؟

 

  • البته بحران آب در استان فارس به ویژه شهرستان جهرم بر کسی پوشیده نیست که اهتمام بخشیدن به این مهم و نیز ارائه راهکار توسط یک سازمان یا یک دانشگاه عملاً کاری ست نشدنی، لذا جهت رفع این مشکل یک خرد جمعی و به یک فرهنگ سازی عمومی نیاز است.

 

 

دانشگاه آزاد چه برنامه ای برای توسعه شهرستان وچشم انداز جهرم دارد؟

 

  • دانشگاه‌ها معمولا ارائه پیشنهاد یا راهکار در پیشرفت و توسعه هر شهرستان دخالت دارند که با توجه به عدم مراجعه ذی‌صلاح به ویژه شهرداری شهرستان این واحد دانشگاهی در این زمینه اقدامی نداشته است.

 

 

باتوجه به تخصص شمادر کشاورزی چه برنامه ای برای ترویج کشتهای گلخانه ای وهیدروپومیک داشته اید؟

 

  • می‌توانید با مراجعه به اینجانب جهت اجرای کشت‌های گلخانه‌ای، نحوه اجرا و توصیه‌های لازم را دریافت نمایید.

 

 

علت اینکه شما معاون مالی اداری، آموزشی و عمرانی را انتصاب نمی کنید، چیست؟

 

  • خلاء تصدی معاون اداری مالی در سالهای ورودی اینجانب به مدت یک سال مرتفع گردید و از سال 1390 به مدت یک سال معاون اداری مالی در واحد مشغول به کار بود که با تمدید ادامه همکاری ایشان موافقت نگردید و با تلاشهای اینجانب تاکنون فردی واجدالشرایط بخشنامه سازمان مرکزی حاضر به همکاری در تصدی مذکور نگردیده است. معاون آموزشی دانشگاه نیز در آینده‌ای نزدیک انتصاب می‌شود و معاون عمرانی نیز تلاش شده است که فردی شایسته با شرایط بخشنامه انتخاب شود.

 

 

از حاشیه دار بودن مدیریت دانشگاه آزاد جهرم انتقاد شده است. در این رابطه نظر شما چیست؟

 

  • تصدی ریاست همواره با احتیاط توأم می‌باشد ولی تاکنون هرگز به دنبال تعریف و تمجید خویش نبودم و به حمد الهی واحد جهرم از زمان تصدی اینجانب تاکنون هیچگاه در حاشیه نبوده و بنده با همراهی و همدلی هیأت رئیسه تمام تلاش خود را صرف خدمت به دانشگاه نموده‌ام تا بتوانیم دانشگاه را از بحران و حاشیه نجات دهم.

 

 

قرار است با ساختمانهای قديم دانشگاه چكار كنید؟

 

  • با بررسی و کارشناسی که صورت گرفته و بر اساس مقررات و ضوابط دانشگاه و نظارت مستقیم سازمان مرکزی ساختمان دانشگاه قدیم جهت فروش به مزایده خواهد رفت.

 

 

چرا دانشگاه آزاد جهرم همانند دیگر دانشگاه های آزاد اقدامی برای ساخت مسجد در محوطه دانشگاه نمی کند؟

 

  • در سالهای 1383-1382 نقشه ساخت و احداث مسجد در سایت امام مهدی (عج) مورد تأیید قرار گرفته است و متأسفانه مسئولین وقت آن سالها در این خصوص اقدام ننموده‌اند و اینجانب احداث مسجد را در اولویت قرار داده‌ام که انشاءالله در سال 1394 این امر محقق می‌شود.

 

 

چرا هنوز ساختمان نیمه تمامی که ار قبل در شهرک دانشگاهی وجود داشت به اتمام نرسیده است. علت چیست؟

 

  • ساختمان‌های نیمه تمام در زمان تصدی روسای قبلی متأسفانه دارای نقایص و ضعف‌های فراوانی بوده است که با هزینه‌های چندین برابر و بعضاً اخذ وام‌های سنگین باید این مشکل مرتفع می‌شد و این کار به لطف خداوند باتصدی اینجانب انجام شد.

 

 

چرا با وجود کمبود امکانات در سایت دانشگاه، اقدام به جابجایی آن کردید؟ آیا اگر کمی عجله نمی کردید و ساختمان در حال احداث را تکمیل می نمودید آیا بهتر نبود؟

 

  • جابجایی دانشگاه یک ضرورت بود چرا که ساختمان‌های سایت بلااستفاده و بعضاً با هزینه‌های فراوان که جهت ساخت و ساز انجام شده بود در آینده بار مالی فراوانی را بوجود میآورد از سوی دیگر ساختمان قدیم دانشگاه در شهرک فاطمیه فقط در حد و اندازه یک دبیرستان می‌توان تلقی نمود.

 

 

در مورد ساعت حضور سرویس های دانشگاه آزاد سوال شده که تنظیم نبوده و منجر به مشکلاتی برای دانشجویان شده است. در این رابطه چه تدابیری اتخاذ کرده اید؟

 

  • با سیاست‌های اتخاذشده جهت مرتفع نمودن مشکلات دانشجویان عزیز در خصوص ایاب و ذهاب هماهنگی‌های لازم صورت گرفته و در تمامی نقاط شهر سرویس ایاب و ذهاب بطور منظم رفت‌وآمد می‌نماید و برنامه سرویس طوری منظم می‌باشد که تمامی دانشجویان به موقع سر کلاس درس خود حاضر شوند.

 

 

چرا سايت جديد دانشگاه آزاد از فضاي سبز زيبا و مناسبي كه در شان اين دانشگاه باشد برخوردار نيست؟

 

  • با توجه به اینکه آبی که جهت کشاورزی و فضای سبز استفاده می‌شود با EC حدودا  2500 می‌باشد، جزء این شرایط و این گونه‌های گیاهی گیاهان دیگری عملا قابل استفاده نیست.

 

 

علت اینکه در دانشگاه تعداد دوربین ها روز به روز افزوده می شود اعم از دوربین های مخفی و غیر مخفی چیست؟

 

 نشنیده شده است که میزی که در دفتر دکتر بهروزنام وجود دارد 18 میلیون تومان قیمت دارد. آیا بهتر نبود که میزی با قیمت کمتر تهیه کنید و مبلغ اضافی را صرف مصارف پر اهمیت کنید؟

 

  کامپیوتر هایی که در کارگاه ها قرار دارند همگی برای 3 سال بلکه بیشتر از این مدت هستند چرا فکری برای آپدیت کردن کارگاه نمی کنید؟

 

  • بخش اول سوال اینکه در تمام سازمان‌ها و ادارات دولتی و غیردولتی جهت افزایش امنیت همه سیستم و مراجعه‌کنندگان، دوربین نصب می‌گردد که دانشگاه آزاد اسلامی هم از این قاعده مستثنی نیست. در ارتباط با قیمت میز در اتاق اینجانب به استحضار می‌رساند که میز مورد اشاره در سال 1368 توسط اولین رئیس واحد جهرم خریداری شده و در آن سال میز 18 میلیون تومانی معنایی نداشته است. اضافه می‌گردد تمامی کامپیوترهای موجود در سایت‌ها و کارگاههای این دانشگاه همه به روز و دارای شرایط مناسب مورد استفاده می‌باشد.

 

 

انتهای پیام/



اخبار مرتبط:

  • محسن

    • ۱۳۹۳/۹/۲ ۱۴:۴۶    

    من اینجور برداشت کردم که از اکثر جواب ها بوی رفع تکلیف میومد. نمی دونم دوستان چه برداشت دیگه ای کردن. خصوصا اونجا که فرمودند در مقابله با بحران آب دانشگاه نقشی ندارد. یا حداقل من اینجور برداشت کردم.

    28
    0
  • ناشناس

    • ۱۳۹۳/۹/۲ ۱۷:۲۳    

    حتما آقای دکتر توقع دارند که شهردار محترم بیان و از ایشون رهنمود بگیرن! اگر شما دلسوز شهر هستید و چیزی برای رشد و تعالی شهر در چنته دارید از طریق نماینده محترم شهرستان و فرماندار محترم شهرستان که معاون استاندار هم هستند می توانید مطرح فرمایید. شهردار محترم فردی متخصص در کار خود هستند و تا جایی که بنده از ایشان شناخت دارم از پیشنهادات سازنده استقبال هم می کنند. آیا شما تا بحال پیشنهادی در مورد مسائل شهری به ایشان داده اید؟

    22
    0
  • ناشناس

    • ۱۳۹۳/۹/۲ ۱۷:۲۷    

    فرموده اید که آقای صادق زاده مدیر ارتباط با صنعت هستند. بالاخره مشخص کنید که ایشان مسول آزمایشگاه ها هستند یا کارشناس آزمایشگاه یا مسوول باشگاه پژوهشگران جوان یا مدیر ارتباط با صنعت؟ و اگر همه ی این کارها را ایشان انجام می دهند چرا این قدر مسولیت به یک نفر می دهید و از بقیه همکاران برای این سمت ها استفاده نمی کنید تا ایشان هم کمی کارشان سبک تر شود؟

    17
    0
  • ناشناس

    • ۱۳۹۳/۹/۲ ۱۷:۳۰    

    وقتی سازمان مرکزی و معاونت بهداشتی آن اعلام می کنند که رشته های پزشکی زیان ده هستند و اصلا مقرون به صرفه نیستند (به دلیل گرانی تجهیزات پزشکی و بیمارستان و ...) و با توجه اینکه دانشگاه ازاد واحد جهرم هم دچار بحران مالی است چرا به دنبال رشته هایی هستید که زیان ده هستند؟

    16
    0
  • ناشناس

    • ۱۳۹۳/۹/۲ ۱۷:۳۹    

    برای استفاده استفاده بهینه از پایان نامه ها و طرح های پژوهشی که هزینه هنگفتی بابت آن صرف شده است و جلوگیری خاک خوردن آنهادر قفسه ها، بهتر نیست بخش ارتباط با صنعت و کشاورزی فعال تر شود؟! دانشگاه آزاد جهرم تاکنون با کدام صنعت و کارخانه همکاری پژوهشی داشته است؟ مردم چگونه می توانند این ارتباط را با دانشگاه برقرار کنند؟ میزان حمایت دانشگاه از نظر مالی تا چه میزان است؟

    17
    0
  • ناشناس

    • ۱۳۹۳/۹/۲ ۲۳:۳۶    

    پس جواب بقیه سوالات چی شد؟

    17
    0
  • ناشناس

    • ۱۳۹۳/۹/۲ ۲۳:۳۷    

    چرا فقط به برخی سوالات گزینش شده جواب دادن؟..

    16
    0
  • دانشجو

    • ۱۳۹۳/۹/۳ ۸:۲۹    

    جواب بقیه سوالات را رئیس بعدی جواب می دهد.

    18
    0
  • ناشناس

    • ۱۳۹۳/۹/۳ ۱۰:۲۲    

    چرا سوالات را گزینشی انتخاب کرده و جواب داده اند؟ برای بقیه سوالات جوابی نداشته اند؟ چرا کامنت های مردم را منتشر نمی کنید؟

    16
    0
  • ناشناس

    • ۱۳۹۳/۹/۴ ۰:۱۸    

    پس چرا استخدام برخی کارکنان دیگر امکان پذیر شد؟ اگر می خواستید می توانستید آن ها را هم استخدام کنید. بدانید که نخواستید.

    15
    0
  • ناشناس

    • ۱۳۹۳/۹/۴ ۸:۱۷    

    شاید منظور از میز هجده میلیونی، میز کنفراس اتاق شماست. چرا که شما اصلا پشت میز روسای قبل نمی نشینید و از میز کنفرانس استفاده می کنید.

    15
    0
  • ناشناس

    • ۱۳۹۳/۹/۴ ۸:۲۸    

    در استان های جنوبی که مشکل کم آبی دارند و اگر هم آبی پیدا شود EC آن بسیار بالاست به همت مسولین آنجا فضای سبز بسیار زیبا و متنوع احداث شده که با الگوبرداری از آن و کمک مسؤلین جهاد کشاورزی شهرستان می توان سایت دانشگاه آزاد را سبز و خرم کرد.

    16
    0
  • ناشناس

    • ۱۳۹۳/۹/۴ ۱۰:۳۱    

    ما همچنان منتظر پاسخ قانع کننده ی رییس محترم دانشگاه به مابقی سوالات هستیم.

    16
    0
  • کارمند

    • ۱۳۹۳/۹/۴ ۱۵:۱۱    

    چرا کلاسهای ضمن خدمت دیگر بر گزار نمیشود.

    15
    0
  • ناشناس

    • ۱۳۹۳/۹/۴ ۱۶:۱۴    

    شما همچنان منتظر جواب قانع کنند باش. اما کسی جواب قانع کننده ای ندارد که به شما بدهد.

    15
    0
  • ناشناس

    • ۱۳۹۳/۹/۴ ۱۶:۳۲    

    ریاست محترم دانشگاه فرموده اند: "با بررسی و کارشناسی که صورت گرفته و بر اساس مقررات و ضوابط دانشگاه و نظارت مستقیم سازمان مرکزی ساختمان دانشگاه قدیم جهت فروش به مزایده خواهد رفت." اما شنیده ها حاکی است که قرار است ساختمان قدیم دانشگاه اجاره داده شود، نه اینکه به فروش رسد. لطفا توضیح قانع کنند ای در این خصوص بدهید. ممنون

    17
    0
  • ناشناس

    • ۱۳۹۳/۹/۴ ۱۹:۱۸    

    من منکر زحمات آقای دکتر بهروزنام برای دانشگاه آزاد اسلامی واحد جهرم در شرایط بحرانی کنونی نیستم، اما تا وقتی زحمات دیگران چه روسای قبل و چه همکاران فعلی نادیده گرفته شود، زحمت های ایشان هم دیده نمی شود. این یک قانون است.

    13
    2
  • ناشناس

    • ۱۳۹۳/۹/۵ ۲۲:۳۸    

    کاش رییس دانشگاه هم منکر زحمات روسای قبلی و اساتید و کارمندان دانشگاه نمی شدند و برخورد دوگانه ای با کارکنان نداشتند.

    15
    0
  • ناشناس

    • ۱۳۹۳/۹/۶ ۲۱:۳۸    

    سالهای 1383-1382 نقشه ساخت و احداث مسجد در سایت امام مهدی (عج) مورد تأیید قرار گرفته است و مسئولین وقت اقدامی برای ساخت آن انجام نداده اند ولی اگر به گفته خودتان، شما این کار را در اولویت کار خودتان قرار داده اید چرا در این سه سال و نیمی که مسولیت به عهده تان است هیچ اقدامی نکردید؟ چرا ساخت آن را با توجه به اینکه در اولویت کارتان هست باز هم به سال آینده موکول کرده اید؟ چرا با خیرین مسجد ساز برای ساخت مسجد وارد مذاکره نشدید. لطفا جوابگو باشید.

    14
    0
  • ناشناس

    • ۱۳۹۳/۹/۶ ۲۱:۴۷    

    من یک کشاورزم. چطور می توانم مشکلات خود را در زمینه کشاورزی به شما ارائه کنم و راهکار علمی دریافت کنم. آیا جا و مکان خاصی برای این کار در نظر گرفته اید؟ آیا روزها و ساعت های خاصی باید مراجعه کنم؟ در چه زمینه های می توانید به کشاورزان کمک کنید؟ شما خودتان در چه ساعت هایی می توانید به مشکلات ما رسیدگی کنید و به ما راهکار ارائه دهید؟

    16
    0
  • ناشناس

    • ۱۳۹۳/۹/۷ ۱۳:۲۸    

    چرا برای فضای سبز از گونه های متنوع گیاهی مقاوم به خشکی و شوری استفاده نمی شود. خوب است که دانشگاه با داشتن رشته ی کشاورزی و تربیت متخصص در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری، حداقل پایان نامه ها دانشجویان وطرح های پژوهشی اساتید را به سمت یافتن گونه های مقاوم و یا ایجاد مقاومت در گونه هایی که بومی شهرستان هستند سوق دهد تا خدمتی هم به شهر و مناطق کم آب که دچار خشکی و شوری هستند نموده باشد. همچنین الگوبرداری از مناظق که شباهت اقلیمی با این منطقه دارند و استفاده از تجربیات دیگر کشورها به خصوص کشورهای عربی که در این زمینه کار نموده اند راهگشا خواهد بود. با تشکر

    15
    0
  • ناشناس

    • ۱۳۹۳/۹/۷ ۲۱:۵۹    

    بالاخره تلکیف این نیروهایی که بلاتکلیف استخدام هستند چیست؟

    14
    0
  • ناشناس

    • ۱۳۹۳/۹/۸ ۲۲:۰۸    

    دانشگاه آزد جهرم با 60 رشته دانشگاهی، در سال چند دانشجو پذیرش می کند؟ اگر در هر رشته به طور متوسط 30 نفر هم پذیرش کند می بایست در مهرماه 1800 نفر دانشجو بگیرد. پس چرا اینگونه نیست؟ مشکل از کجاست؟ تعداد رشته ها کمتر است یا تعداد پذیرش دانشجو در هر رشته؟

    14
    0
  • ناشناس

    • ۱۳۹۳/۹/۹ ۸:۵۶    

    سلام علیکم. اگر ممکن است و محرمانه نیست لطف کنید بفرمایید که اعضای کمسیون معاملات دانشگاه چه کسانی هستند و چگونه انتخاب یا انتصاب می شوند. با تشکر

    12
    0
  • یک فارغ التحصیل

    • ۱۳۹۳/۹/۹ ۱۴:۴۱    

    برادر من دانشگاه آزاد بی بازده رو یا تعطیل کنید یا یک فکری به حال این خروجی های بی سواد بکنید!
    ظلم است به بقیه دانشجویان از دانشگاههای معتبر

    5
    3
  • ناشناس

    • ۱۳۹۳/۹/۹ ۱۷:۰۴    

    واقعا آقای صادق زاده مدیر ارتباط با صنعت است؟ شما هنوز مدیران خود را هم نمی شناسید؟

    14
    0
  • ناشناس

    • ۱۳۹۳/۹/۹ ۱۸:۱۳    

    چطوره که اگه از اقوام آقای رییس باشی تو هر سمتی هم که باشی اضافه کار هست ولی اگه نسبت فامیلی نباشه دیگه اضافه کار قطع میشه؟ تبعیض تا کجا؟ خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا. برای همینه که اقوام محترم در دفاع از شما از هیچ تلاشی فروگذار نمی نمایند.

    14
    0
  • ناشناس

    • ۱۳۹۳/۹/۱۰ ۱۳:۴۷    

    تولد انسان روشن شدن کبریتی است و مرگش خاموشی آن‏!‏ بنگر در این فاصله چه کردی؟‏!‏ گرما بخشیدی...؟‏!‏ یا سوزاندی؟‏!‏

    10
    0
  • یک نفر

    • ۱۳۹۳/۹/۱۰ ۱۵:۲۸    

    سلام ناشناس گرامی
    بهتر است حضور و کارکرد اینجانب را روزهای شنبه تا چهارشنبه مرور کنید

    9
    5
  • ناشناس

    • ۱۳۹۳/۹/۱۰ ۲۰:۲۶    

    ﺑﻪ ﻧﻆﺮ به مي ﺭﺳﺪ ﺍﻗﺎﻱ ﺩﻛﺘﺮ ﺑﻬﺮﻭﺯﻧﺎﻡ ﻣﺘﻮﺟﻪ ﻫﻤﻪ ﺳﻮﺍﻟﺎﺕ ﻧﺸﺪﻩ ﺍﻧﺪ و ﻓﻘﻄ ﺻﻔﺤﻪ ﺍﻭﻝ ﺳﻮﺍﻟﺎﺕ ﺭﺍ ﺭﻭﻳﺖ ﻓﺮﻣﻮﺩﻩ ﺍﻧﺪ. ﻟﻂﻔﺎ ﺑﻪ ﺍﻃﻠﺎﻉ ﺍﻳﺸﺎﻥ ﺑﺮﺳﺎﻧﻴﺪ ﻛﻪ ﺗﻌﺪﺍﺩ ﺻﻔﺤﺎﺕ ﺳﻮﺍﻟﺎﺕ ﺑﻴﺸﺘﺮ ﺍﺳﺖ و ﺍﺯ ﺍﻳﻦ ﺭﻭ ﻣﺪﺕ ﺟﻮﺍﺏ ﺩﺍﺩﻥ ﺑﻪ ﺳﻮﺍﻟﺎﺕ ﺑﻲ ﺟﻮﺍﺏ ﺭﺍ ﻫﻢ ﺍﻓﺰﺍﻳﺶ ﺩﻫﻴﺪ. ﻣﻤﻨﻮﻥ ﺍﺯ ﺍﻟﻂﺎﻑ شما

    11
    0
  • ناشناس

    • ۱۳۹۳/۹/۱۱ ۹:۱۳    

    جناب آقا یا سرکار خانم "یک نفر"‏ عزیز؛ خوب است که عملکرد همه دیده شود نه فقط عملکرد خواص. آنچه باعث نارضایتی می شود تبعیض است که شما به خوبی از آن آگاهید.

    14
    0
  • ناشناس

    • ۱۳۹۳/۹/۱۱ ۱۵:۵۳    

    چشم دل باز کن که جان بینی
    آنچه نادیدنی است آن بینی

    14
    0
  • ناشناس

    • ۱۳۹۳/۹/۱۲ ۱۰:۰۶    

    آیا می دانید چرا اکثرا با نام مستعار یا ناشناس روی این سایت مطلب می گذارند؟ این به دلیل برخوردهای حذفی و سرکوبگرانه ای است که با منتقدین در دانشگاه رخ داده است.

    12
    0
  • ناشناس

    • ۱۳۹۳/۹/۱۳ ۱۴:۳۴    

    رشته عمران از نظر کارگاهی و آزمایشگاهی افتضاح است، لطفا آن را تجهیز کنید.

    11
    0
  • ناشناس

    • ۱۳۹۳/۹/۱۳ ۱۹:۲۸    

    اگر ریاست دانشگاه آزاد جهرم پاسخ تمامی سؤال های منتقدان را ندهند و فقط به همین پاسخ های کوتاه و مختصر آن هم به چندتایی از سؤال ها بسنده کنند، این به نوعی بی احترامی است به منتقدان و مخاطبان این سایت.

    13
    0
  • ناشناس

    • ۱۳۹۳/۹/۱۴ ۱۲:۳۱    

    فرق است میان تبعیض و تفاوت؛ تبعیض یعنى در شرایط مساوى میان افراد و موجودات فرق گذاردن كه این ظلم است امّا تفاوت مربوط به شرایط مختلف است، مثلاً: اگر دو يا جند نفر از كارمندان یك اداره در شرايط يكسان كاري را انجام داده باشند و رييس بين آن ها فرق بگذارد و فقط به يك نفر از آن ها اضافه كار بدهد، اين تبعيض است، امّا اگر بين عملكرد كاركنان تفاوت بود مانعى ندارد.

    10
    0
  • ناشناس

    • ۱۳۹۳/۹/۱۵ ۱:۲۷    

    رسول اكرم صلى‏ الله ‏عليه ‏و ‏آله :

    اَعدَلُ النّاسِ مَن رَضِىَ لِلنّاسِ ما يَرضى لِنَفسِهِ وَ كَرِهَ لَهُم ما يَكرَهُ لِنَفسِهِ؛

    عادل‏ترين مردم كسى است كه براى مردم همان را بپسندد كه براى خود مى‏ پسندد و براى آنان نپسندد آنچه را براى خود نمى ‏پسندد.

    من لا یحضر الفقیه ج 4 ،ص 395 - نهج الفصاحه ص 220، ح 340

    10
    0
  • ناشناس

    • ۱۳۹۳/۹/۱۵ ۱۰:۳۲    

    زندگی صحنه یکتای هنرمندی ماست هر کسی نغمه خود خواند و از صحنه رود...................خرم آن نغمه که مردم بسپارند به یاد

    9
    0
  • ناشناس

    • ۱۳۹۳/۹/۱۵ ۱۷:۵۴    

    آسايش دو گيتى تفسير اين دو حرف است، با دوستان مروت با دشمنان مدارا

    9
    0
  • ناشناس

    • ۱۳۹۳/۹/۱۵ ۲۳:۰۷    

    نه همین لباس زیباست نشان ادمیت

    9
    0
  • مظلوم

    • ۱۳۹۳/۹/۱۶ ۱:۵۹    

    لقمان حكيم عليه‏ السلام:
    فرزندم ... هرگاه قدرت، تو را به ظلم بر زيردستت فرا خواند، قدرت خدا را بر خودت به يادآور.

    ارشاد القلوب(ديلمى) ج1، ص 72 و 73

    13
    0
  • ناشناس

    • ۱۳۹۳/۹/۱۶ ۲۱:۰۵    

    وقتی پاسخ های آقای دکتر بهروزنام "به عنوان رييس دانشگاه آزاد جهرم" به سوالات مردم را با پاسخ های آقای دکتر رئوفی "به عنوان رييس دانشگاه علوم پزشکی" مقايسه کنيم متوجه می شويم که اکثر سوالات مردم از آقای دکتر بهروزنام هفتمین میهمان سایت پسین جهرم در چند سطر گنجانده شده است ولی پاسخ آقای دکتر بهروزنام به بیشتر آن سوالات فقط در يک سطر خلاصه شده است! در حالی که سوالاتی که از آقای دکتر رئوفی دومین میهمان سایت پسین جهرم پرسیده شده است اکثرا در یک سطر ولی پاسخ های آن چند سطر و یا حتی صفحه می باشد. حال شما تفاوت را قیاس کنید و قضاوت نمایید.

    16
    0
  • هیئت علمی

    • ۱۳۹۳/۹/۱۷ ۱۷:۲۸    

    آیا خانم.. مستحق دریافت حق فنی است.

    13
    0
  • ناشناس

    • ۱۳۹۳/۹/۱۹ ۱۶:۵۵    

    دستورى رسيده كه پيامهاى مردم رو منتشر نمى كنيد؟

    14
    0
  • ناشناس

    • ۱۳۹۳/۹/۱۹ ۲۳:۵۷    

    مگه با دستور شخص خاصی کار می کنید؟!!!!!!!!!!!

    13
    0
  • ناشناس

    • ۱۳۹۳/۹/۲۱ ۱۱:۰۲    

    ﺣﺘﻤﺎ ﺷﻤﺎ ﺍﺯ ﺟﺎﻳﻲ ﻓﺮﻣﺎﻧﺒﺮﺩﺍﺭﻱ ﻣﻴﻜﻨﻴﺪ ﻛﻪ ﺍﺳﺘﻘﻠﺎﻝ ﻧﺪﺍﺭﻳﺪ.

    14
    0
  • آشنا

    • ۱۳۹۳/۹/۲۵ ۱۳:۵۰    

    حداقل احادیث رو پخش کنید باشد که رستگار شویم.

    11
    0
  • امام على

    • ۱۳۹۳/۱۰/۴ ۱۷:۴۳    

    رأى الرجل على قدر تجربته؛
    انديشه و نظر هر كس به اندازه ی تجربه او است.

    11
    0

دیدگاه‌های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر پسین جهرم در وب سایت منتشر خواهد شد
پیام‌هایی که حاوی تهمت یا افترا به اشخاص حقیقی یا حقوقی باشد منتشر نخواهد شد
پیام‌هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد