» تلکس

دولت و ملت دغدغه فرهنگی رهبری رهبری فجرآفرینان دانا خبرگزاری تسنیم جدول فوتبال اب و هوا خودرو پرس تی وی راسخون 0 مراجع تقلید ورزش3 سایت خبری جنوب پرس خبرگزاری پیام کوتاه نسیم پایگاه مرگ مهدکودک تلفن
share
- +

کد مطلب : 3392

شورای شهر جهرم پاسخگوی سوالات شهروندان تل‌ریگی، اسلام‌آباد، نظام‌آباد و حیدرآباد

تاریخ انتشار: ۱۸ دي ۱۳۹۳

اعضای شورای شهر جهرم به سوالات و درخواست های شهروندان مناطق تل‌ریگی، اسلام‌آباد، نظام‌آباد و حیدرآباد پاسخ می دهند.

به گزارش پسین جهرم، با تقاضای این سایت خبری و تحلیلی از شورای اسلامی شهر جهرم در راستای پاسخگویی به مسائل و مشکلات مناطق مختلف شهر جهرم، این امر مورد استقبال اعضای شورای شهر قرار گرفت.

 

بنابراین قرار شد به دلیل گستردگی شهر جهرم، هر چند هفته یک بار، مسائل و مشکلات یک محله، در بخش "سلام آقای رئیس" سایت پسین جهرم توسط همشهریان ارائه و اعضای شورای اسلامی پاسخگوی سوالات مردمی باشند.

 

در اولین گام این بخش به سراغ شهروندان مناطق الحاقی به شهر جهرم می رویم. همشهریان ساکن در این منطقه شامل تل ریگی، نظام آباد، اسلام آباد و حیدرآباد از پنجشنبه 18 دی ماه به مدت یک هفته مهلت دارند تا سوالات و درخواست های خود را از طریق بخش نظرات این خبر درج کرده تا توسط خبرنگار پسین جهرم جهت پاسخگویی به اعضای شورای اسلامی شهر جهرم رسانده شود.

 

شایان ذکر است، که سایت پسین جهرم به سوالات شخصی و حاشیه دار ترتیب اثر نمی دهد و صرفاً سوالاتی تأیید خواهد شد که دغدغه مردم، مشکلات، انتقادات و پیشنهادات بوده و در راستای توسعه و شکوفایی شهرستان و رفع مشکلات احتمالی باشد.

 

انتهای پیام/

 





پسر تنها|
|۱۳۹۳/۱۰/۱۸ ۱۳:۳۰
پاسخ
با سلام وتشکر از شما عزیزان که زمینه این کار را فراهم کردید خصوصا پسین جهرم وتشکر از جناب شهردار وشورای محترم شهراما مشکلات: ۱-باتوجه به الحاق این مناظق به شهر که به ویزه شدن فرمانداری انجامید وبه نفع شهرستان شدچقدر به مناظق توجه شده است؟ ایا فقط عداه ای مردم ضعیف در این چرخه الحاق لح نشدند وتوانایی ساخت وساز از انان گرفته نشد؟ ۲-چرا مسولین واقعا سلیقه ای در این قسمت عمل می کنند نمونه ان همان فلکه ای که تمام مردم متقاضی ساخت ان در سر جاده حسین اباد بودند امابعد از کارشناسی فقط یک یا دو نفر مخالف بودند که این کار انجام نشود بعد کار را بر دوش شورای ترافیک انداختندوگفتند نمی شود وحتی یک روز ر سر دور برگردان باز کردن هم گفتند خلاف قانون است وایجاد تصادف می کند سوال این است که چرا یک بارگی تصمیم می گیرند واین بریدگی جدید را باز می کنند ودو تا دست انداز هم درست می کنند در حالی که در پاسخ به درخواست مردم مرتب می گویند مجوز شورای ترافیک وشورای تامین می خواهدخیا می کنید مردم نمی فهمند؟ زدن فلکه حادثه ساز است پس نمی سازیم ؟از زمانی که پل هوایی ساختید امار گرفتید چند تصادف شده وچند کشته داده ؟نه دقت نکردید پس نباید می ساختید؟باز کردن همین بریدگی تو همین چنذروز چند حادثه داشته پس نباید باز می کردید؟ پیچ اینجا تند است یا پیچ فرودگاه که دارید فلکه می سازید؟پیچ اینجاست یا فلکه اسدزاده؟سوال این است که مطابق میل شما نیست چون شهریت منطقه ثابت می شود ونمی خواهید این کار را انجام دهید. ۲- طبق قانون مناطق الحاقی به شهر که جمعیت انها از بیشتر باشد قابلیت شهر شدن دارند وشهرداری موظف است باز طبق قانون در ان شهرداری محله ای ایجاد کند ولی خبری از ان نیست در حالی که ساختمان اماده وجود دارد چرا اقدام نمی کنید مگر قانونی نیست چرا دم از قانون می زنیدولی اقدام نمی کنید؟ 3-چند درصد درامد این منطقه در کار فرهنگی هزینه می کنید؟بگویید به مردمو ۴-درامد حاصل از صدور پروانه ها وتفکیک ها در این مناطق کجا هزینه می شود؟نگویید خرج ورودی می شود چون ورودی را شما مسولین فقط بلوار وپیادرو می دانید که ابروی خودتان ونشانه ضعف وقوت کارتان است؟برای کوچه ها چه کردید؟ 5-جایی از شهر سراغ دارید که رودخانه ومسیر اب ان رابا بلوک کار کنند؟این کار برای چه انجام شد دهان مردم راببندیدیا ...؟ 6-برای ابهای سطحی چه فکری کرده اید؟تا به حال از خود پرسیده اید اگر باران وسیل بیاید این ابها باید کجا برود بعد هم مردم را دستگیر می کنید وبرخورد می کنید.این نتیجه کج سلیقگی بعضی مسولین است که شاید چند پل وابراه قدیم را مسدود کردند ادرس انها ۱- جلو مخابرات حیدرابد که از قدیم الایام ابراه بوده است.۲-روبرو ی بانک ملت حیدراباد که درابراه ان که نرده است در دیوار وجود داردولی پل حذف شد با نفوذ عده ای در ساخت جاده وبلوار ۳-روبروی فروشگاه مصالح ساختمانی موسی بن جعفر (ع)که در بتن ریزی مسدود شد ودر شرق بلوار دهانه ان وجود دارد خاستی عکس ان را بگذارم ۳-فکر تاسیس کتابخانه در این منطقه هستید؟ ۴-جهت نور پردازی در این منطقه چه کاری کردید با این کاری که از ابتدای بلوار بسیج کردید وچراغ پرچمی را زدید ثابت کردید که این منطقه را بعنوان شهر قبول نداریدوگرنه حداقل از پل هوایی شروع می کردید؟ 5-براس تاسیس ایستگاه انش نشانی چه کردید؟ایا واقعا این منطقه 150000نفره به ایستگاه نیاز ندارد؟ 6-برای فضای سبز اطراف پل هوایی چه کردید ؟چندصد گوده در خت زدید ولی کاری نشد شاید برای بستن دهن عده ای.....بود 6-طبق قانون برای مناطق الحاقی شهرداری حق افزایش حداکثر 30پول پروانه در زمان روستا بودن را دارد نه 300برابر؟چرا قانونی برخورد نمی کنید؟شده یک بام ودو هوا 7-چرا چند روز کار می گیرید پای درختها را در بلوار درست می کنید وفردا یش با تانکر ابمی دهید ومجددا خراب می شود؟یعنی چه:حیف و میل بیت المال کردن نیست؟ ۸-با عرض معذرت چرا همش میگید کارشناسی شده دلم می خاد ببینیدروزانه بالغ بر 100دستگاه ماشتن وموتو خلاف می روند بخاطر کج سلیقگی در باز کردن وجابجا کردن بریدگیها بروید نامحسوس کنترل کنید با نشستن تو اتاق وطرح دادن کار درست نمی شود والله سلیقه ای تصمیم نگیرید؟ ۹-البته در اخر می گویید شماها کارشناسی بلد نیستیدوهمه این حرفها غلط است بنابراین بدانید که این خواسته همه مردم است وتوجه نکردن به خواسته های مردم یعنی بی احترامی به مردم وبها ندادن به این مردمی که درهمه صحنه ها حضور دارند.مجددا با تشکر از سایت وشورا
علی|
|۱۳۹۳/۱۰/۱۸ ۱۳:۴۰
پاسخ
سلام تکلیف ساخت فلکه سر جاده حسین اباد چه شد مگر شما نامه ومصوبه نداشتیدکه از پل هوایی تا فلکه اسدزاده یک فلکه باید طراحی شود وبخاطر همین امر جلو دانشگاه ازاد را در سر جاده فرودگاه گرفتید؟حرف خودتان هم قبول ندارد؟اینجا باید فلکه درست کنید که سرعت گیر خوبی است.بار ترافیکی رابهانه کردید مگر از فلکه سپاه -نبوت-بنیاد شهید عبور نمیکند؟بگید نمی خواهیم درست کنیم با سلیقه ما جور درنیامده وگرنه اقدام می کردیم؟کارشناسان انتطامی می گن راحت میشه اینجا فلکه ساخت ولی شما حرف کسان دیگری را گوش می کنید دیگه بریدگی سرکوچه بعضی از بانفوذان (سمت چپ وراست بلوار)باز شد حالا فکری به حال همه مردم کنید که تاکسی ها دیگه تا اخر بلوار نمی رود واهالی کوچه 78کوچه بسیج به بعد از تاکسی محروم شدند این ضعف کار کسانی است که سلیقه ای تصمیم گرفتند منفعت دو یا چند نفر را دیدندچطور می خ.اهید پاسخ گو باشد؟
نعمت|
|۱۳۹۳/۱۰/۱۸ ۲۲:۵۵
پاسخ
سلام.برای این مناطق چه کاری انجام دادیدسر بزنید وضعیت راببینید بعد تصمیم بگیریدتا ظلم به مردم نشود همین هم خدا راشکر که بالاخره خواستین توجهی به حرفها وخواستهای مردم بکنید
m|
|۱۳۹۳/۱۰/۱۹ ۱۲:۳۶
پاسخ
سلام باتوجه به ضعف سیستمیک و مدیریتی آتش نشانی جهرم در انجام خدمات در شهر جهرم حتی با وجودسه ایستگاه در زمان وقوع حوادث و سوانح به دلیل فقدان ایستگاه آتش نشانی و در نظر گرفتن بعد مکان و زمان در این مناطق حوادث و سوانح چگونه مدیریت می شوند آیا برنامه ای برای ساماندهی وضعیت آتش نشانی جهرم و به تبع اون احداث ایستگاه آتش نشانی وجود دارد .پیشنهاد می کنم ایستگاهی با قابلیت امدادی در محل ساخته تا پاسخگوی حوادث جاده ای محور های لار- شیراز -جهرم هم باشد از سایت پسین کمال تشکر را دارم
شهروند|
|۱۳۹۳/۱۰/۲۰ ۲۱:۰۵
پاسخ
با سلام وضعیت اسفبار و غیر بهداشتی قصابی های بلوار رهبری و ذبح غیر بهداشتی دام در پشت قصابی ها و یا جلو قصابی ها بخصوص در روز جمعه ها و ایام تعطیل و از همه بدتر نگهداری حیوان زنده در کنار قصابی ها بهداشت مردم را جدی بگیریم
منتظر|
|۱۳۹۳/۱۰/۲۲ ۶:۴۲
پاسخ
سلام خسته نباشید چرا مخابرات اینترنت این منطقه رو فقط به اسیا تک داده که هم خدماتش ضعیفه و هم خیلی گرانتر از بقیه با تشکر
سلا م گلو|
|۱۳۹۳/۱۰/۲۲ ۲۰:۱۶
پاسخ
شما میخاید مشکل حل کنید یا مشکل برمشکل اضافه کنید-فکر میکنید با تعطیلی قصابیها مشکل حل میشه؟نه اینها تعطیل بشن میرن سمت شغلهای کاذب مثل مواد مخدر -قاچاق-بیاید راهکار پیدا کنید همش صورت مسیله را پاک نکنید راه حل بدیدو چاره کار راپیدا کنید-شما در تهیه وتوزیع گوشت مردم در جهرم مشکل دارید-می توانید اول وقت برای قصابیهای بلوار رهبری گوشت بیاورید ؟شما یک ماشین توزیع گوشت مناسب برای سطح شهر نداریدمی بینیم بعضی قصابها با پراید و وانت رو باز -موتور سیکلت گوشت به قصابیها منتقل می کنند-همش شماها دنبال زیبا سازی ورودی هستید اما قیمت ان را در نطر بگیرید -هدف وسیله را توجیح نمی کند که شما بخواهید عده ای کاسب کار را تعطیل کنید اینها نه مجرمند نه متهم بلکه دارای یک شغل ابرومند هستند که هر کدام دو یا سه خانواده را اداره می کند-نفس شما از جای گرمی بلند می شود-چرا سراغ دیگر مشاغل در بلوار نمی روید اینهمه کارگاه بلوک زنی وکارواش در مسیر هست که هم در مصرف اب زیاده روی می کنند هم الودگی دارندچرا برخورد نمی کنید؟تورا خدا یک کم منطقی باشید وخدایی حرف بزنید - چه بیشتر سخت گیری بیجا کنیدمشکلات بیشتر ورابطه مردم ونطام را خراب می کنید-اینها تعطیل می کنند ومی روند در خانه هایشان قصابی می کنند وکسی نمی تواند مزاحمشان شود؟یک سوال:از خودتان پسیده اید که چطور همه این کسانی که اینگونه معترض قضیه هستند خودشان از کجا گوشت تهیه می کنند؟۹۰درصد مسولین ادارات از این قصابیها گوشت تهیه می کنند خواستید تا عکاش بگذارم؟
کاکا|
|۱۳۹۳/۱۰/۲۴ ۱۰:۳۰
پاسخ
سلام گلوی عزیز. خیلی اشتباهات املایی و انشایی داری. در ضمن می خواستم بگم فعلا که هدف وسیله رو توجیه می کنه! توجیه هم با "ه" نوشته می شود نه با "ح".
سلام گلو|
|۱۳۹۳/۱۰/۲۶ ۱۱:۲۰
پاسخ
سلام کاکاا.من همین قذر سواد دارم وبا همین سوادم دنبال حق هستم توقع صحیح نوشت نداشته باش اگه غلط دارد ببخش مهم اینه که ادم حرفش رابزنه
کاکا|
|۱۳۹۳/۱۰/۲۷ ۸:۴۹
پاسخ
کاکای خودمی گلو. حدیث داریم از امام علی (ع) که حق گرفتنی است. به دنبال حق خودت و مردم باش. ان شاء الله که به حق خودتون برسید.
حسین|
|۱۳۹۳/۱۰/۲۷ ۱۷:۴۵
پاسخ
تکلیف فلکه سرجاده حسین اباد چه شد؟مردم خیلی ناراضی هستند برای حفظ موقعیت خوتون رفتید فلکه فرودگاه بزنیدمطمن باشید اقای ایت اللهی هم راضی نیست که مردم اینجا تو خطر باشند ولی شما بنام ایشان وبرای حفظ موقعیت خود جلو فرودگاه فلکه بزنید؟
اسد|
|۱۳۹۳/۱۱/۳ ۲۰:۰۳
پاسخ
تکلیف مردم چیه؟فلکه چه شد؟راسته میگن کارشناسی شده گفتن نه/خدایی فکری بکنید حالا دارید محوطه را اسفالت می کنید خودتان بیاید تومحل کارشناسی کنید.
رحمانیان|
|۱۳۹۳/۱۱/۷ ۱۴:۱۳
پاسخ
با سلام خدمت اعضای محترم شورای شهر و شهردار جهرم 1- لطفا جهت افزایش فضای سبز و محل تفریح خانواده ها چه طرح هایی دارید و می دانید که فضای سبز موجود بسیار کم می باشد؟ 2- منطقه خیابان مطهری با این همه جمعیت هیچگونه پارک و فضای سبز وجود ندارد آیا با وجود اینکه در حال حاضر زمین وجود دارد و شهرداری می تواند خریداری کند آیا فکر راه اندازی فضای سبز در این منطقه هستید 3- چرا در ایامهای شادی فضای شهر شاد نمی شود علت اینکه مراسم هایی چون برگزاری کنسرت یا تاتر یا جشنهایی که می شود در پارکها و استادیوم ها برگزار گردد در جهرم نمودی ندارد چرا شهرداری جشنهای ائمه یا ملی را مانند شهرهای دیگر مدیریت نمی کند آیا در این شهر کسی به فکر روحیه خسته و گرفته شهروندان هست؟برای از بین بردن افسردگی که اکثر شهروندان به آن گرفتار شده اند و یکی از دلایل آن نبود شادی و شادابی در شهر است آیا فکری کرده اید؟
آشنای روح الله|
|۱۳۹۳/۱۱/۸ ۱۵:۰۵
پاسخ
جناب رحمانیان. این صفحه مربوط به سوالات شهروندان از شورای شهر جهرم در مورد مشکلات مناطق تل‌ریگی، اسلام‌آباد، نظام‌آباد و حیدرآباد می باشد. البته مسولین قطعا نظر شما را می بینند و در دستور کار خود قرار می دهند.
مردم|
|۱۳۹۳/۱۱/۱۸ ۹:۰۲
پاسخ
شهرداری فقط به فکر طرح گذاشتن روی زمینهای مردم است تا بتواند از مالکان این زمینها پول دریافت کند وحقوق کارمندان خود را تا مین نماید.
مردم|
|۱۳۹۳/۱۱/۲۰ ۱۲:۲۱
پاسخ