» تلکس

اقتصاد و فرهنگ دغدغه فرهنگی رهبری مولفه های مدیریت جهادی رهبری فجرآفرینان قرارگاه فرهنگی ولایت دانا خبرگزاری تسنیم جدول فوتبال قیمت سکه و طلا اب و هوا خودرو پرس تی وی راسخون 0 مراجع تقلید موبایل ورزش3 سایت خبری جنوب پرس خبرگزاری پیام کوتاه نسیم پایگاه مرگ مهدکودک تلفن
share
- +

کد مطلب : 3568

"سرمایه‌گذاری خرد" روشی برای جذب و حمایت از سرمایه‌گذار در جهرم

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۳

نائب رئیس شورای اسلامی شهر جهرم با اشاره به فراخوان جذب سرمایه گذاری خرد در راستای تکمیل پروژه های شهری جهرم، گفت: این مهم می تواند در آینده به سازمان مشارکت های مردمی شهرداری جهرم تبدیل شود.

وحیدرضا مردانی، رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر جهرم در گفتگو با خبرنگار پسین جهرم اظهار کرد: سازمان مشارکت های مردمی از جمله مجموعه هایی است که در بیشتر نقاط کشور فعالیت دارد.

 

وی با اشاره به فراخوان جذب سرمایه گذاری خرد در راستای تکمیل پروژه های شهری جهرم، افزود: این مهم می تواند در آینده به سازمان مشارکت های مردمی شهرداری جهرم تبدیل شود.

 

مردانی با بیان اینکه مشارکت با شهرداری در پروژه های ساخت و ساز از برنامه های سرمایه گذاری های خرد است، گفت: سرمایه گذاری در پروژه های خرد، حداقل با 200 میلیون تومان انجام می شود و پروژه ها به شکلی طراحی شده که حداقل 30 درصد سود با توجه به تورم و نرخ بانکی برای سرمایه گذار در نظر گرفته شده است.

 

وی با اشاره به گلایه مردم و مسئولان از عدم حمایت سرمایه گذار در جهرم، خاطرنشان کرد: با تعریف سرمایه گذاری خرد ضمن حمایت از سرمایه گذار، پروژه های شهری نیز با سرعت بیشتری به پیش می رود.

 

نائب رئیس شورای اسلامی شهر جهرم بیان کرد: برای ارائه جزئیات این طرح شماره 09177929271 (مردانی) در اختیار همشهریان و سرمایه گذاران است.

 

انتهای پیام/

 





ناشناس|
|۱۳۹۳/۱۱/۶ ۲۱:۱۹
پاسخ
پنج شنبه ۹ بهمن ماه به دعوت جناب آقای دکتر رضایی نماینده مردم شریف شهرستان جهرم در مجلس شورای اسلامی ، وزیر محترم راه و شهرسازی در جهرم حضور خواهند یافت . افتتاح جاده خاوران-سروستان یکی از مهمترین برنامه های سفر یک روزه وزیر راه و شهرسازی به شهرستان میباشد.
ناشناس|
|۱۳۹۳/۱۱/۶ ۲۳:۱۵
پاسخ
فکر کردم برای افتتاح خط راه آهن تشریف میارند. یا برای افتتاح جاده ی دو بانده ی جهرم شیراز. یا برای شروع به کار برای دو بانده کردن جاده جهرم به لار و جهرم به فیروزآباد و یا جهرم به فسا. این جاده ای که می فرمایید که اصلا ربطی به جناب وزیر فعلی ندارد. فقط قیچی یادشون نره. کلنگ رو دوستان با خودشون میارن. حرف از یک کار جدید بزنید. افتتاج جاده ای که مردم مدت ها هست دارند از اون استفاه می کنند چه معنایی می تواند داشته باشد؟
ناشناس|
|۱۳۹۳/۱۱/۷ ۰:۰۶
پاسخ
ناشناس دوم راست میگه بنده خدا. البته یه چیزی بگم کلنگ نمیخاد. کنر و بیل بیاره . برا اولش که یه کوپه مخلوط ریختن جمعشون کنن. البته کلنگ هم بد نیس . چون تعدادشون بالا هست بدردمیخورره.
منتقد|
|۱۳۹۳/۱۱/۷ ۲:۱۶
پاسخ
فکر کنم ناشناس یک ، منظورش اینه که خبر سرمایه گذاری خرد اصلا مهم نیست ، کلنگ زنی یا به قول دوستمون کنر زنی مهمه
ناشناس|
|۱۳۹۳/۱۱/۷ ۲:۲۳
پاسخ
با سلام خدمت همه دوستان و علاقه مندان به ورزش همایش تجلیل از قهرمانان ملی و کشوری سال93 وروسای محترم هیات های ورزشی شهرستان جهرم با حضور و پیگیریهای آقای دکتر رضایی نماینده محترم شهرستان در مجلس شورای اسلامی ،دکتر خادم معاون وزارت ورزش و جوانان و همچنین مهندس کمانه مدیر کل محترم ورزش و جوانان استان فارس روز چهارشنبه مورخ 93/11/8 ساعت 2/45 عصر تالار علامه امینی.
ناشناس|
|۱۳۹۳/۱۱/۷ ۲:۲۵
پاسخ
این مردم هستند تصمیم میگیرند انشااله جواب تعداد انگشت شماری که انجام نشدن منافع شخصیشون رو با زیر سوال بردن عملکرد مسوولین قصد آلوده کردن فضا را دارند میدهند. حق پیروز است
ناشناس|
|۱۳۹۳/۱۱/۷ ۲:۳۵
پاسخ
پروژه راه اصلی باب انار - سروستان قسمتی از پروژه راه اصلی باب انار-سعادت شهر می باشد که در صورت اتمام کل پروژه مسیر جنوب کشور به مرکز ایران مرتبط شده و با توجه به کاهش مسیر به میزان ۱۱۲ کیلومتر از بندرعباس تا اصفهان به میزان قابل توجهی از ترافیک شیراز-اصفهان و همچنین میزان قابل توجهی سوخت و وقت صرفه جویی خواهد شد. این پروژه در سال ۸۴ شروع و با پیگیریهای نماینده مردم شریف شهرستان جهرم در مجلس شورای اسلامی جناب آقای دکتر رضایی در جهت تسریع انجام کار ، در سال ۹۳ به اتمام رسید. احداث این مسیر همچنین باعث آبادانی و پیشرفت شهرهای کوچک و روستاهای کنار جاده خواهد شد و ارتباط آنها را با شهرهای بزرگ میسر نموده و باعث افزایش امکانات آنها خواهد شد. امید است با اجرای این پروژه و طرحهای نظیر آن گامی در جهت عمران و آبادانی کشور برداشته شود و بخشی از مشکلات حمل و نقل حل گردد. در این پروژه بالغ بر ۲۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال از محل اعتبارات ملی - استانی هزینه شده است. در این پروژه که به طول ۴۳/۵ کیلومتر می باشد کارهای ذیل انجام شده است : ۱-اجرای ۱۲۱ دهانه پل در اندازه های مختلف ۲-خاکبرداری به میزان ۹۹۳٫۴۰۰ مترمکعب ۳-خاکریزی به میزان ۹۲۶٫۰۰۰ مترمکعب ۴-زیر اساس و اساس به میزان ۱۵۶٫۰۰۰ مترمکعب ۵-ابنیه فنی به میزان ۲۲٫۰۰۰ مترمکعب ۶-آسفالت به میزان ۵٫۱۵۷٫۰۰۰ مترمربع سانتی متر
ناشناس |
|۱۳۹۳/۱۱/۷ ۱۰:۵۰
پاسخ
درسفروزیرمحترم راه علاوه بر افتتاح محور خاوران به سروستان بزرگراه رونیز به استهبان ونیریز هم افتتاح خواهدشد وجادارد تامقایسه ای داشته باشیم که چقدر تفاوت درایجاد راههای مذکور مشاهده خواهدشد ویک بام ودوهوا بودن راههای فوق را خواهیم دید ودراخر به این نکته توجه داشته باشیم که یک نقطه حادثه خیز درابتدای کمربندی خاوران به سروستان بدون کارکارشناسی ایجادشده که می توانست به صورت زیر گذر احداث شود امیدواریم که متولیان بیشتر برای جان انسانها ارزش قائل شوند.
مردم|
|۱۳۹۳/۱۱/۷ ۱۳:۳۴
پاسخ
اطلاعات تون خیلی دقیق است. این نشان میدهد که دوسال قبل از اینکه دکتر رضایی به نمایندگی مردم جهرم مفتخر شوند (سال 84) کلنگ این جاده زده شده. اما چرا نگفتید سال 84 چه کسی کلنگ اول رو زده و چرا نگفتید که چرا با وجودیکه که 8-7 سال از نمایندگی ایشون می گذرد چرا زودتر از اینها این 43 کیلومتر افتتاح نشد. هر سال 6 کیلومتر کار پیشرفت داشته است. به نظر شما پیشرفت خوبیه؟ در شآن مردم جهرم هست؟ اگر شما به این راضی هستید، اما ما آن را کم کاری می دانیم. آیا ساخت 43 کیلومتر جاده، باید در طی 9 سال (از سال 84 تا 93) طول بکشد؟ این چه تسریع در انجام کار است که باعث می شود این همه سال ساخت 43 کیلومتر جاده به درازا کشیده شود؟
ناشناس|
|۱۳۹۳/۱۱/۷ ۱۹:۵۴
پاسخ
از اين همه تسريع مچكريم! طي ٩ سال فقط ٤٣ كيلومتر؟! تبليغات نكنيد كه براشون بهتره. هر سال چند كيلومتر پيشرفت داشته؟ فكر كنم تونل مانش كه زير دريا بين دو كشور انگلستان و فرانسه احداث كردند پيشرفتش سريع تر بود.
ناشناس|
|۱۳۹۳/۱۱/۷ ۲۰:۲۳
پاسخ
٤٣/٥ كيلومتر رو تقسيم بر ٩ سال بكنيد مي شود به ازاي هر سال ٤/٨ كيلومتر. يعني سالي ٥ كيلومتر هم كار پيشرفت نداشته. اين ديگه اينقدر تبليغات داره؟ اتفاقا خجالت داره...
ناشناس|
|۱۳۹۳/۱۱/۷ ۲۱:۵۶
پاسخ
جاده رو ول کن. راه آهن چی شد؟
مردم|
|۱۳۹۳/۱۱/۷ ۲۲:۰۸
پاسخ
دقیقا مشخص هست دلیل کسانی که عملکرد مسوولین نظام را زیر سوال میبرند انجام نشدن خواسته های شخصیشان هست. خودتان بهتر میدانید... جز تاسف برای عده ای قلیل که ماهیتشان بر همگان مشخص است چیزی نمیتوان گفت.
ناشناس|
|۱۳۹۳/۱۱/۸ ۰:۰۵
پاسخ
منظور شما این است که مسولین هر چه انجام می دهند صحیح است؟ هر کسی هم که از مسولین انتقادی کند، حتما خواسته شخصی داشته یا دارد که به آن نرسیده است؟ این با فرمایشات مقام معظم رهبری منافات دارد و ایشان روحیه پرسش گری را ارج می نهند. متاسفانه همانگونه که شاهد هستید با وجود همین منتقدین دلسوز باز هم شاهد به خطا رفتن برخی مسولین هستیم. اگر کسی احساس امنیت کند که هر چه انجام دهد در جایی از او حساب کشی نمی شود و به کسی هم پاسخگو نمی باشد و هر چه بگوید دیگران باید بپذیرند این با دیکتاتوری فرقی ندارد. هر کس که انتقاد کند، دغذغه شخصی ندارد. بسیارند افرادی که دلسوز این نظام هستند و از اینکه انقلاب به دست نااهلان بیفتد دلواپس هستند و نگران. مگر نه برخی سران فتنه هر کدام چندین سال در بالاترین سطوح مدیریتی نظام مسولیت داشتند؟ شیطان همیشه در کمین است. مسول بودن یک فرد دلیل بر مصونیت او نیست.
ناشناس|
|۱۳۹۳/۱۱/۸ ۰:۰۹
پاسخ
هر کس مخالف من خواسته شخصی داشته و چون به آن نرسیده است مخالفت می کند! راهکار خوبی برای سرکوب مخالفان است!
ناشناس|
|۱۳۹۳/۱۱/۸ ۰:۲۳
پاسخ
احسنت و آقرین به ناشناس 00:05 که شیوا و رسا و با واقع بینی جواب داده ای. متاسفانه رویه ای که در جامعه دارد رواج پیدا می کند همین پدیده زشت اتهام زنی به منتقدان است. یک مدیر باید بداند که همیشه منتقد وجود دارد و این به خاطر وجود آرا و سلایق گوناگون در جامعه است. مدیر موفق کسی است که از دل انتقادات سازنده و گاهی تند و تیز و نیش دار بتواند مشکلات را پیدا و در حل آن تلاش کند. اینکه سعی کنیم با تهدید و ارعاب و فشار و تطمیع و اتهام زنی یک منتقد را ساکت کنیم عملی صحییح نمی باشد. همه منتقدان خواسته شخصی ندارند و اکثریت دلسوز و دغدغه مند هستند. بیاییم به جای اتهام زنی به آنها از دل انتقادهایشان نکاتی را بگیریم و در پی اصلاح امور باشیم. با فرافکنی نمی توان کم کاری ها را لاپوشانی کرد. مردم امروز آگاه تر از همیشه هستند و فریب اینگونه رفتار را نخواهند خورد.
ناشناس|
|۱۳۹۳/۱۱/۸ ۲:۱۱
پاسخ
گذشته بعضی افراد مشخص هست که چند سال قبل اطراف ... بودند اما به خاسته شخصی خود نرسیدند شدند و و و ....
ناشناس|
|۱۳۹۳/۱۱/۸ ۲:۱۵
پاسخ
هنوز فراموش نشده آقای ایکس زیر زمین برادر بزرگوارشان لب به ستایش ... گشودند اما ... مگر همان زمان نبود آقای فلانی هم ارادت خود را ابراز میکردند اما..،. اماهای زیادی هست که ...،
ناشناس|
|۱۳۹۳/۱۱/۸ ۲:۵۴
پاسخ
در جواب : هر کس مخالف من خواسته شخصی داشته و چون به آن نرسیده است مخالفت می کند! راهکار خوبی برای سرکوب مخالفان است خواسته ها مشخص هست ... دوستان فکر میکنم حداقل در رابطه با خواسته های شخصیشان حافظه خوبی دارند.
ناشناس|
|۱۳۹۳/۱۱/۸ ۹:۵۸
پاسخ
ناشناس محترمی که دیشب تا پاسی از شب درگیر این کامنت ها بوده ای و آخرین کامنت شما مربوط 2:54 است. فکر کنم شما همه چیز را شخصی می بینید. نباید به دید شخصی به مسائل نگاه کنیم. جواب کم کاری در احداث جاده که در هر سال کمتر از 5 کیلومتر پیشرفت داشته است این نمی باشد.
حرف مردم|
|۱۳۹۳/۱۱/۸ ۱۱:۱۹
پاسخ
گویا سایت پسین خواب را از چشمان بعضی ها گرفته! با این حساب شاید برای این بنده خدا نفع شخصی وجود داره که در مقام دفاع برآمده اند! بیایید فقط به خود و خانواده خود فکر نکنیم. کل شهرستان را در نظر بگیریم. مطالبه ی ساخت راه آهن که وعده آن داده شده است، تخریب مسولین نیست. پیگیری وعده ی همان مسولین است. پتروشیمی. کارخانه سیمان. جاده و فرودگاه و ده ها و صدها طرح نیمه تمام دیگر! هیج وقت نباید یک طرفه به قاضی رفت. حرف مردم هم باید شنید. از انتقاد نباید هراسید. انتقاد باعث پیشرفت یک مدیر می شود. مدیری که از انتقاد بیمناک باشد، نشان از ضعف او دارد.
ناشناس|
|۱۳۹۳/۱۱/۸ ۱۲:۱۲
پاسخ
اگه با این پول هایی که عکسش رو گذاشتی می خوان سرمایه گذاری کنند که تکلیف سرمایه گذاری معلومه.
ناشناس|
|۱۳۹۳/۱۱/۸ ۱۵:۱۱
پاسخ
از بحث "سرمایه‌گذاری خرد، جذب و حمایت از سرمایه‌گذار" به کجاها که نرسیدیم. فقط منطقه ی ویژه اقتصادی رو فراموش کردیم که ذکر کنیم!
ناشناس|
|۱۳۹۳/۱۱/۸ ۱۵:۱۷
پاسخ
به نظر مطالبی با موضوعات "پیگیری مطالبات مردم از مسولین" و "وعده های تحقق نیافته ی مسولین به مردم" در سایت پسین بگذارید تا مردم نظرات و انتقادات سازنده را به همراه پیشنهادات و راهکارهای خود بیان کنند. با تشکر شما و سایت خوبتان.
منتقد|
|۱۳۹۳/۱۱/۸ ۱۷:۵۸
پاسخ
جناب ناشناس 2:15 ،،، قرار نیست اگر کسی در دفاع یا حتی رد کسی حال چه توی زیر زمین چه روی زمین ، از کسی حمایت کرد بنده طرف شود ، وقتی میبینی که عده ای با حقوق مردم وبیت المال چه میکنند ، باید انتقاد کرد
ناشناس|
|۱۳۹۳/۱۱/۸ ۲۰:۲۱
پاسخ
حضور رییس هواپیمایی کشوری به دعوت دکتر رضایی فردا پنج شنبه ۱۰ صبح در محل فرودگاه جهرم
ناشناس|
|۱۳۹۳/۱۱/۸ ۲۱:۲۰
پاسخ
احتمالا رييس هواپيمايي با اتوبوس تشريف ميارن جهرم. اگه فرودگاه جهرم پرواز داشت ايشون هم مي تونستند با هواپيما تشريف بيارن. اما ...
ناشناس|
|۱۳۹۳/۱۱/۹ ۱۵:۳۳
پاسخ
ان شاء الله خط راه آهن که راه افتاد، با قطار تشریف بیارند.
ناشناس|
|۱۳۹۳/۱۱/۹ ۱۶:۲۹
پاسخ
وای که حس حسادت چشماتون کور کرده. خیلی جالبه... شما بگویید چکار کرده اید در چندسال مسوولیتتان؟ مردم همه چیز میدانند اما شما سرتان را زیر برف فرو برده اید.
ناشناس|
|۱۳۹۳/۱۱/۹ ۱۷:۰۲
پاسخ
از گوشه کتار خبرهای خوبی نمیرسد..دخالت عده قلیلی از اعضای شورای شهر در امور شهرداری و عزل و نصب های سفارش شده از طرف عده ای از اعضای شورا...
کارمند|
|۱۳۹۳/۱۱/۹ ۱۷:۰۷
پاسخ
حالا ما نفهمیدیم وزیر اومد راه افتتاح کرد یا معاونش اومد هواپیما هوا کرد!!!!!
ناشناس|
|۱۳۹۳/۱۱/۹ ۱۷:۳۳
پاسخ
وزیر هم میاد شما خودتو ناراحت نکن برادر من. خدمت تداوم دارد .
ناشناس|
|۱۳۹۳/۱۱/۹ ۱۷:۳۵
پاسخ
امیر رضا خادم از پیگیریهای جناب آقای دکتر رضایی بابت فراهم کردن اولین حضورشان در یک شهرستان فارغ از مرکز استان تشکر کردند و دکتر رضایی رانماینده ای فعال ، پیگیر و با شخصیت ترین و قابل احترام ترین نمایندگان مجلس خطاب قرار دادند.
ناشناس|
|۱۳۹۳/۱۱/۹ ۱۷:۳۵
پاسخ
امیررضا خادم مـعـاون حـقـوقـی، پـارلـمـانـی و امـور اسـتـان‌های وزارت ورزش و جـوانـان در دولـت یـازدهـم، ریـیـس کمـیـسـیون اصلـی موضـوع مـاده ۵ قانـون اجازه تأسـیس باشـگاه‌هـای ورزشـی و ورزشگـاه‌ها، نمایـنده تـام‌الاختـیار وزیـر ورزش بـرای پیگیری فرایند خصوصی‌سازی و واگذاری شرکت‌های فرهنگی و ورزشی استقلال و پرسپولیس، کارشـناس فدراسـیون کشـتی، کشـتی گیر سابق کشتی آزاد و سیاست‌مدار ایرانی است. او توانسته است دو نشان برنز در المپیک ۱۹۹۲ بارسلونا و المپیک ۱۹۹۶ آتلانتا بدست آورد. و چهار بار در المپیک در ۴ وزن متفاوت مسابقه داده است. خادم نخستین ورزش‌کار حرفه‌ای است که وارد مجلس شورای اسلامی ایران شده‌است. او در سال ۱۳۸۲ نماینده سوم تهران در مجلس هفتم شد. وی در زمان قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد ایران در مسابقات جهانی ۱۹۹۸ تهران مدیر تیم‌های ملی کشتی و در زمان قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد ایران در مسابقات جهانی ۲۰۰۲ تهران رئیس فدراسیون کشتی بود. پدر وی محمد خادم و برادر کوچکترش رسول خادم نیز از قهرمانان کشتی ایران و جهان هستند.
ناشناس|
|۱۳۹۳/۱۱/۹ ۱۷:۴۹
پاسخ
ناشناس عزیز 16:29، ما مسولیتی نداریم که بخواهیم کاری بکنیم ما، مردم هستیم و از مسولین انتظار کار داریم! شما شاید با شخص خاصی اشتباه گرفته اید. ظن شما روی شخص خاصی است ولی اینجا محل نظرات آحاد مردم است نه فقط شخص مورد نظر شما.
ناشناس|
|۱۳۹۳/۱۱/۹ ۱۷:۵۳
پاسخ
حالا نه اینکه جهرم تبدیل شده به پاریس، همه از حسادت چشماشون کور شده! والا این مردم هم چیزی به جز پیشرفت شهر نمی خوان و از عدم پیشرفت ناراحت هستند. چند روز دیگه هم ادعای پایتختی رو داریم. آخه مرکز استان که شدیم فقط مونده پایتخت بشیم.
باشناس|
|۱۳۹۳/۱۱/۹ ۱۸:۰۵
پاسخ
کدوم تداوم خدمت منظورته 1 یا 2 یا 3 یا 4 الی .... هزار
ناشناس|
|۱۳۹۳/۱۱/۹ ۱۹:۵۴
پاسخ
در وظایف شورای اسلامی به صراحت آمده است : " شوراهای موضوع این قانون یا هر یک از اعضاء آنها حق ندارند در نصب و عزل کارکنان شهرداریها یا شرکت ها و موسسات وابسته دخالت نمایند یا به آنها دستور بدهند و واگذاری مسئولیت اجرائی ، عضویت هیات مدیره و مدیریت عامل به اعضاء شوراهای مذکور در شهرداری ها یا شرکت ها و سازمانهای تابعه ممنوع میباشد."
ناشناس|
|۱۳۹۳/۱۱/۹ ۲۲:۴۳
پاسخ
پس افرین به شورای شهر ، من که خمنتقدوشحالم اگه شورامون اینقدر مقتدر باشه
ناشناس|
|۱۳۹۳/۱۱/۱۰ ۰:۱۲
پاسخ