شرح خبر
باید به نماینده جهرم آفرین گفت!!!

:

باید به نماینده جهرم آفرین گفت!!!

خبرنگار:
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۷:۴۲:۵۱
کدمطلب: 4288
0

اگر واقعا نماینده جهرم اینقدر نفوذ داره باید اولا به او آفرین گفت و به داشتن چنین نماینده ای بر خود بالید و از این پنانسیل برای حل مشکلات شهر و جامعه استفاده کرد.

محمدصادق: سلام علیکم با تشکر از خدماتی که اقای حجت الله رضایی داشته اند انتصاب اقای مهندس علیرضا صحرائیان را هم تبریک عرض می کنم و امیدوارم در کارهایشان و خدمت رسانی به مردم جهرم موفق باشند
اما چند نکته پیرامون آن مطالبی که در فضای مجازی به نقل از سایت جم.... نقل شده است باید عرض کنم :

- اگر واقعا نماینده جهرم اینقدر نفوذ داره باید اولا به او آفرین گفت و به داشتن چنین نماینده ای بر خود بالید و از این پنانسیل برای حل مشکلات شهر و جامعه استفاده نمود .
- مشکل جهرم به وجود چنین نماینده ای نیست مشکل ما جهرمی ها به ندانم کاری است . مشکل برخی از جهرمی ها این که پشت سر افراد همیشه بدگویی می کنند و جلو افراد تعظیم .
- رسم همه نمایندگان جهرم تا به حال این بوده است که مسئولان شهر با توجه به نظرات آنها تعیین می شده اند و مربوط به تنها این نماینده نیست .
- برایم بسیار جالب بود که این مطالب از سایتی انتشار یافته است که در فتنه 88 و موضوع پاره شدن عکس امام خمینی و حمله به تکیه های عزاداری امام حسین و بی حرمتی شب عاشورای جماران در سال 88 سکوت اختیار کرده است و حال این سایت دایه ی مهربان تر از مادر برای ما جهرمی ها شده است .
- بنا به توصیه های موکد مقام معظم رهبری از هرگونه اقدامی که با توهین و تهمت به مسئولین کشور باعث کندشدن روند پیگیری امور جامعه و رسیدگی به مشکلات مردم شود مخالفیم و از همگان می خواهم که در این فرصت چند ماهه تا انتخابات ، ضمن شناخت اهداف جریان های سیاسی اجازه هیچ گونه اقدامی که برهم زننده نظم جامعه و آرامش فکر و ذهن مردم داشته باشد پرهیز نمایند.
- پیشنهاد می کنم مسئولان مربوطه و مردم نیز همه با هم با برادری و اتحاد و یکرنگی شهری اّباد را برای مردم این دیار رقم بزنند .


 



اخبار مرتبط:

  • بهلول

    • ۱۳۹۴/۲/۲۹ ۸:۲۳    

    ساده اندیشی است که بگوییم فرمانداربومی برای شهرمان منصوب شده چرا سالیان طولانی ازفرمانداربومی خبری نبودآیا خلا مدیریتی درجهرم وجوددارد.خیر این قصه سردرازداردبه امیدآنکه به بصیرتمان افزوده گرددوبیش ازاین بااحساساتمان تصمیم نگیریم و کمی تعقل کنیم .یاعلی

    5
    0
  • ناشناس

    • ۱۳۹۴/۲/۲۹ ۸:۵۵    

    اقای محمد صادق نگاهی هم به عمل و رفتار خود کن تا خود اصلاح نکنیم حق نداریم به دیگران خرده بگیریم تعریف منافق را خوب مطالعه منیم و با کرههای خود مقایسه کنیم . حالا کی منافقه ؟ !!

    3
    0
  • عماد

    • ۱۳۹۴/۲/۳۰ ۱:۱۸    

    عزیزان این واقعیت وجودداره که مردم برای پیگیری کاراشون به مسولین مراجعه میکنن ووقتی فرماندارما درمدت 11 ماه فقط 4 ماه درجهرم تشریف داشتن وماروقابل خدمت نمیدونن طبیعیه که مردم گلایشون رو پیش امام جمعه ونماینده ببرن بنظر شما دراین حالت وظیفه یک نماینده باوجدان ایا سکوته یا اینکه درد مردمو انتقال بده وباکم کاری مخالفت کنه

    4
    0
  • ناشناس

    • ۱۳۹۴/۲/۳۰ ۲۲:۳۵    

    اصلاً چرا از ابتدا از افراد بومي استفاده نمي شه. همين حالا چرا بخشدار مركزي كه بومي بودن را با يك غير بومي تعويض كردن؟!؟!!

    2
    0
  • ناشناس

    • ۱۳۹۴/۲/۳۱ ۱۰:۰۷    

    فرمانداران بومی قبلی را با اشاره و دستور چه کسی برداشتند؟چرا زمانی که فرماندار مرودشتی اوردند شما ساکت بودید و اعتراضی نمی کردید؟!ایا این هم یک برنامه جدید گروه فشار خاص است یا برای رضای خدا این حرف ها را می زنید!

    5
    0
  • جلال

    • ۱۳۹۴/۲/۳۱ ۱۰:۵۳    

    با محمدصادق موافقم

    3
    0
  • ناشناس

    • ۱۳۹۴/۲/۳۱ ۱۶:۵۴    

    آقاي محمدصادق! ^فرموده ايد: اگر واقعا نماینده جهرم اینقدر نفوذ دارد باید اولا به او آفرین گفت و به داشتن چنین نماینده ای بر خود بالید و از این پتانسیل برای حل مشکلات شهر و جامعه استفاده نمود.^ لذا از شما مي خواهم يكبار ديگر وظايف نمايندگان مجلس را مطالعه فرماييد تا متوجه شويد كه آيا انتخاب فرماندار بر عهده مسؤلين وزارت كشور است يا نماينده آن شهر؟ و اگر اعمال نفوذي در اين رابطه شود آيا قانوني است يا نشانه ضعف وزارت كشور؟ و در اين گونه موارد نمايندگان بايد وزير را به چالش بكشند يا اينكه از وزير امتياز بگيرند؟! آيا بهتر نيست نمايندگان مجلس به جاي اينكه به جاي وزرا تصميم بگيرند به كار و وظيفه قانوني خود بپردازند و بگذارند دولت محترم هم، كار خود را انجام دهد؟

    6
    0
  • سیده

    • ۱۳۹۴/۲/۳۱ ۱۷:۲۶    

    قبول دارم که باید از پنانسیل نماینده فعلی برای حل مشکلات شهر و جامعه استفاده نمود اما متاسفانه عده ای از این پتانسیل تنها برای مشکلات شخصی خودشان استفاده می کنند .

    8
    0
  • علیرضا

    • ۱۳۹۴/۲/۳۱ ۲۲:۲۷    

    مشکل جهرمیها اینه که با خودی بد هستند و بیشتر غریب پرست هستند و خدا به فریاد اقا علیرضا صحراییان برسد که چند روز دیگه براش شبنامه پخش میکنند وکار کردن در جهرم بسیار سخت است.

    3
    0
  • ناشناس

    • ۱۳۹۴/۲/۳۱ ۲۲:۳۳    

    اينجا هم كه گفتن: "رسم همه نمایندگان جهرم تا به حال این بوده است که مسئولان شهر با توجه به نظرات آنها تعیین می شده اند و مربوط به تنها این نماینده نیست."
    به نظرم اشكال داره. آخه انتخاب مسؤلين كه بر اساس رسم و رسومات و نظر يك نفر خاص در شهر نبايد صورت پذيرد. اگر چنين است پس نابساماني هاي موجود در ادارات و نهادهاي مختلف هم به همان فرد برمي گردد! در اينجا دولت چه كاره است؟ به نظر من اين حرف كه انتخاب مسؤلين بر اساس رسوم گذشته با توجه به نظر نماينده شهر انجام مي شود به نوعي توهين به دولت است. اگر فرمانداري كه نماينده دولت در اين شهر است، موضع خود را مشخص نكند، شهر و جامعه به سمت و سويي ديگر خواهد رفت. صلاح در اين است كه هر شخص و نهاد به وظيفه قانوني خود عمل كند. نمايندگان مجلس كار قانون گذاري را و مجريان و ناظران، وظيفه اجرا و نظارت را انجام دهند و از دخالت در امور يكديگر خودداري كنند.

    3
    0
  • صادق محمد

    • ۱۳۹۴/۲/۳۱ ۲۲:۵۳    

    محمد صادق چی بهت می رسه که از کارای فرا قانونی حمایت کنی؟
    اگه اون سایت ایطو که تو میگی باشه پس خاندان امام هم...

    3
    0
  • عبد الله

    • ۱۳۹۴/۳/۱ ۲۲:۳۶    

    بابا یه نفر تو این شهر داره کار می کنه بزارید کارشو بکنه

    1
    0
  • آقا

    • ۱۳۹۴/۳/۲ ۱۲:۲۰    

    به گزارش شیرازه به نقل از فارس، عبدالرضا رحمانی فضلی در حاشیه جلسه مجمع عمومی و فوق‌العاده خانه احزاب در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سؤال که آیا تغییر فرماندار جهرم به علت فشار نمایندگان مجلس بوده یا خیر، گفت: ایشان سرپرست فرمانداری جهرم را بر عهده داشت و تغییر سرپرست طبیعی است، تغییر سرپرست فرمانداری جهرم با فشار نمایندگان مجلس صحت ندارد و شایعه است. رحمانی‌فضلی در پاسخ به این سؤال که آیا صحت دارد برکناری فرماندار جهرم به دلیل پیگیری حادثه شیراز بوده است، گفت: بنده مسئول مستقیم بررسی حادثه شیراز از طرف شورای عالی امنیت ملی هستم و صراحتا اعلام می‌کنم سرپرست جهرم هیچ نقشی در این حادثه نداشته که بخواهد بر اثر آن برکنار شود.پی نوشت : پ ن پ اخبار سایت جماران با این خبر تکذیب شد

    1
    0
  • رضا

    • ۱۳۹۴/۳/۲ ۱۲:۲۷    

    منم با محمدصادق موافقم.مشکل ما اینه که به هر مطلبی می خواهیم سیاسی بنگریم.به نظرم حرفش منطقی بوده

    1
    0
  • ناشناس

    • ۱۳۹۴/۳/۳ ۱:۳۷    

    چون سياست ما عين ديانت ماست به همه مسائل با ديد سياسي مي نگريم.

    1
    0
  • محمداسماعیل

    • ۱۳۹۴/۳/۳ ۸:۳۶    

    به نظر حقیر پیام این سخنان طرفداری یا علیه کسی حرف زدن نبوده که . یه نظر کلی و منطقی بوده فقط ....... لذا خیلی زشته که یکی دو نفر از آقایان به آقا محمد صادق گفتن با این حرفا چه گیرش میاد!!!!!!!!!!!!

    1
    0
  • هزار افرين

    • ۱۳۹۴/۴/۱۲ ۶:۳۹    

    .يك افرين كم است .هزاران افرين بر اقتدار كسي كه از مدير متخلفي كه گزينه خودش مي باشد تا اخرين لحظه دفاع مي كند حتي اگر تخلفات در مراجع مربوطه به اثبات رسيده باشد!

    0
    0
  • رازقی

    • ۱۳۹۴/۶/۲۹ ۱۲:۵۸    

    این دعواها و این شکل کامن گذاری بیخود و بی نتیجه است. واقعیت اینه که هیچ مسولی در جهرم احساس مسوولیت نمیکنه چون مردم بی تفاوت شدن و فقط به فکر منافع فردی خودشون هستند. مسولین هم از بین همین مردم بیرون امدن.

    4
    0
  • ناشناس

    • ۱۳۹۴/۱۱/۱۰ ۹:۰۲    

    سلام
    مگه نماینده های قبلی مثل ...ازکجا می آوردند همه ازاطرافیان خودشان بود.

    0
    0
  • به این وعده ها دل خوش نکنید چهار روز دیگه من وشما نمیشناسن

    • ۱۳۹۴/۱۱/۲۸ ۲۱:۱۳    

    نخورد چیزی که مهمان در نظر دارد

    0
    0

دیدگاه‌های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر پسین جهرم در وب سایت منتشر خواهد شد
پیام‌هایی که حاوی تهمت یا افترا به اشخاص حقیقی یا حقوقی باشد منتشر نخواهد شد
پیام‌هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

آرشیو

گفتگو
خیاطی که کت‌وشلوار ریاست می‌دوزد

گفتگو با یکی از قدیمی‌ترین خیاط‌های جهرم

خیاطی که کت‌وشلوار ریاست می‌دوزد
 امکان ارائه خدمات گمرکی در محل تولید کالا در جهرم

مدیرکل گمرکات فارس در گفتگو با پسین جهرم مطرح کرد

امکان ارائه خدمات گمرکی در محل تولید کالا در جهرم
نظر سنجی
مهمترین رویداد خبری سال 94 جهرم چه بود؟