شرح خبر
رئیس اداره کتاب‌خانه‌های عمومی جهرم پاسخگوی سوالات مخاطبان پسین‌جهرم

:

رئیس اداره کتاب‌خانه‌های عمومی جهرم پاسخگوی سوالات مخاطبان پسین‌جهرم

خبرنگار:
۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۹:۱۸:۳۲
کدمطلب: 5330
0

رئیس اداره کتابخانه های عمومی جهرم پاسخگوی سوالات شهروندان در "سلام آقای رئیس" است.

به گزارش پسین جهرم، بخش «سلام آقاس رئیس» سایت خبری تحلیلی پسین جهرم همزمان با هفته کتاب و کتاب‌خوانی میزبان مجتبی امیرزاده، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی این شهرستان است.

مخاطبان و همراهان سایت پسین جهرم می توانند با درج سوالات و پیشنهادات خود در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی همچنین ارائه نظرات، بیان مشکلات و نواقص احتمالی گامی در این راستا برداشته تا توسط خبرنگار پسین جهرم به رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان جهت پاسخگویی منتقل شود.

سایت پسین جهرم سوالات شخصی و حاشیه دار را تایید نمی کند و صرفاً به سوالاتی ترتیب اثر خواهد داد که دغدغه مردم، مشکلات، انتقادات و پیشنهادات بوده و در راستای توسعه و شکوفایی شهرستان و رفع مشکلات احتمالی باشد.

سوالات و پیشنهادات همشهریان جهرمی در ارتباط با مسائل مرتبط حوزه کتاب و کتاب خوانی در قسمت نظرات این بخش به نمایش در می آید.

 

انتهای پیام/



اخبار مرتبط:

  • جهرمی

    • ۱۳۹۴/۸/۱۸ ۱۳:۱۹    

    سلام چندتا کتابخانه عمومی داره جهرم. کل شهرستان و چند نفر عضو هستن.

    1
    0
    • علي

      • ۱۳۹۴/۱۰/۵ ۱۵:۳۰

      چرا اين سؤالات توسط رئيس كتابخانه عمومي جهرم پاسخ داده نمي‌شود. سه هفته اي هست كه از طرح اين سؤالات گذشته است.
      با تشكر
      .........................................................................................
      پسین جهرم: پاسخ سوالات الان چند هفته هست داده شده و توی قسمت سلام اقای رئیس هنوز موجوده.

  • جهرمی

    • ۱۳۹۴/۸/۱۸ ۱۶:۱۶    

    کتابخانه جدید قطب آباد که گفته میشود بزرگترین کتاب خانه جهرم است با وجود چندین سال از آغاز به ساختش هنوز به بهره برداری نرسده است.

    2
    0
  • علی

    • ۱۳۹۴/۸/۱۸ ۲۰:۵۳    

    سلام

    0
    0
  • بالا خان

    • ۱۳۹۴/۸/۱۸ ۲۱:۰۶    

    کتابخونه عمومی تو جهرم تعطیل بشه خیلی بهتره اخه شده محل قول و قرار یه فکری بحالش بکنین

    1
    0
  • جهرمی 1

    • ۱۳۹۴/۸/۱۹ ۸:۱۶    

    وضعیت پوشش اعضای کتابخانه خیلی خوب نیست. لطفا پیشنهاد بدید.

    1
    0
  • کتاب دوست

    • ۱۳۹۴/۸/۲۰ ۱۷:۱۶    

    تعداد اعضای کتابخانه جهرم چند نفر هست.به نسبت جمعیت شهرستان حتما کاهش داریم این کاهش چقدر هست. باید چند نفر باشن و چرا نیستن

    1
    0
  • دهزیری

    • ۱۳۹۴/۸/۲۰ ۲۱:۲۳    

    با سلام کتابخانه شهید رضایی روستای موسویه که توسط پدر شهید رضایی ساخته شده توجه ویژه ای به ان شود

    1
    0
  • علی

    • ۱۳۹۴/۸/۲۳ ۱۳:۴۰    

    مدیر کل کتابخانه های استان اقای جعفری میخوان از پست خودشون استعفا بدن ؟

    0
    0
  • محسن

    • ۱۳۹۴/۸/۲۴ ۷:۵۸    

    سلام و عرض ادب
    ایجاد ایستگاه خای امانت کتاب، یا اطلاع رسانی از نشریات و کتب جدید یا طرح امانت دهی رایگان کتاب در پارک ها و فضاهای عمومی میتونه خیلی به ترویج کتابخونی کمک کنه. متولی این امر میتونه نهاد کتابخانه های عمومی در شهرستان باشه یا باید شهرداری دست به کار شه؟
    ...............................................................................................................................
    پسین جهرم: سلام دوست عزیز این طرح مربوط به اداره کتابخانه ها هست و اولین ایستگاه در شهرداری جهرم راه اندازی شده و اینجوری که شنیدم قرار در چندین نقطه شهر راه اندازی بشه

    0
    0
  • صادقی

    • ۱۳۹۴/۸/۲۵ ۱۶:۲۸    

    سلام
    نظارت اخلاقی بر کتاب‌خوانه!!ی کتابخانه‌ی عمومی ضعیف است
    کتاب‌ها به‌روز و کتابداران اهل کتاب‌خوانی نیستند اصلارغبت ندارم به آنجابروم

    0
    0
  • محمدمهدی رود یه دونه هستم

    • ۱۳۹۴/۸/۲۵ ۱۹:۱۵    

    میگم تو کار مطالعه رکود داریم، شهرداریمون میخواد کتابخونه بسازه. یعنی چه؟

    0
    0
  • مرتضی

    • ۱۳۹۴/۸/۲۶ ۰:۱۷    

    یه فکری به حال امکانات کتابخونه بکنید
    میز و صندلی هایی که الان داره استفاده میشه مال زمانیه که کتابخونه عمومی جای خانه فرهنگ بود
    یعنی توی این 15 سال نباید چهارتا میز وصندلی نو بخرن
    سر وصدای خود کتابدارها که با هم یا با تلفن حرف میزنن که بماند
    اکثر بچه ها از این وضعیت ناراحتند و متواری از این کتابخونه
    متاسفم برای شهر جهرم با این همه استعداد و رتبه برتر کنکور که باید وضعیت کتابخونه عمومی اینجوری باشه
    بعدا میگن چرا جهرمیا بعد از دانشگاه برنمی گردن تو شهر خودشون
    دلیلش معلومه چون ما هنوز یه سالن مطالعه مجهز نداریم که بتونیم همه روزای هفته بریم درس بخونیم
    امیدوارم یه فکری به حال این وضعیت بشه

    0
    0
    • عباس

      • ۱۳۹۴/۹/۴ ۱۷:۲۲

      واقعا،موافقم

  • مهدی

    • ۱۳۹۴/۹/۴ ۱۰:۲۵    

    سلام
    لطفا بیوگرافی خود را بیان نمایید

    2
    1
  • شهروند

    • ۱۳۹۴/۹/۴ ۱۰:۲۷    

    لطفا نظر خود در مورد کتابخانه تابش و خدمات فرهنگی این کتابخانه خصوصی که اخیرا به آموزش و پروش سپرده شده را بفرمایید

    1
    0
  • حسین

    • ۱۳۹۴/۹/۴ ۱۹:۰۸    

    با سلام خدمت آقای رئیس
    پیشنهاد می کنم به وضعیت کتابخانه عمومی مرحوم آیت الله شب زنده دار رسیدگی بیشتری بشه تا جوان های شهرمون هم رشد علمی وفرهنگی پیدا کنند و هم با بزرگان شهرشون بیشتر آشنا بشوند و ان شاءالله در راه آن ها قدم بگذارند؛ چراکه جوانان و نوجوان کنونی می توانند بزرگان و افتخارآفرینان آینده شهرمون باشن همانند آیت الله شب زنده دار.

    0
    0
  • مهدی

    • ۱۳۹۴/۹/۶ ۲۱:۳۷    

    از زحمات شما متشکریم امیدوارم در کارتان موفق باشید

    0
    0
  • سید مرتضی

    • ۱۳۹۴/۹/۶ ۲۲:۰۳    

    باسلام انتخاب کتابخانه عمومی جهرم به عنوان کتابخانه برتر کشور در نو اوری به شما وهمکارانتان تبریک میگویم امید وارم جهرم همیشه در این مورد ها نامش به نیکی برده شود باتشکر

    0
    1
  • قاسم

    • ۱۳۹۴/۹/۷ ۲۱:۰۰    

    با سلام خدمت آقای رییس.با تشکر از زحمات شما.امیدوارم در مورد کتابخانه های عمومی در شهرها و روستاهای تابعه شهرستان جهرم هم خدماتی انجام بگیرد که یکی از زیر ساخت های فرهنگی است و متاسفانه تا الان آنچنان فعالیت چشمگیری انجام نگرفته است

    0
    0
  • بالاخان

    • ۱۳۹۴/۹/۲۴ ۲۰:۳۵    

    سلام از همکاری و راهنمایی خانم نعمتی و آقای خدابنده کمال تشکر را داریم ضمنا از رییس پر تلاش کتابخانه عمومی سپاسگذارم .

    0
    0
  • سید علی

    • ۱۳۹۴/۹/۲۸ ۲۲:۳۷    

    با سلام یک تعداد کتاب در منزل وجود دارد که مربوط به 30 سال پیش هستند آیا امکان اهدای آن به کتابخانه وجود دارد در صورت تایید راهنمایی بفرمایید

    0
    0
  • فاطمه

    • ۱۳۹۴/۱۰/۴ ۱۴:۲۲    

    با سلام خوشحالم که در شهرستان جهرم که با کمبود شدید امکانات فرهنگی روبرو هست حداقل یک کتابخانه عمومی هست. چندین بار مراجعه کردم منابع به نسبت خوب هست هر چند جای پیشرفت دارد. اما در کنار اینها تنها یک نقطه ضعف شدید در کتابخانه دیدم و آن عدم همکاری کتابدارها با مراجعین و کتابخوانهاست. در این چند باری که مراجعه کردم و برای پیدا کردن کتابها در قفسه مشکل داشتم، کتابدارها به هیچ وجه حاضر به کمک کردن برای پیدا کردن کتاب نبودند. و دوبار برایم پیش امده که بعد از ساعتها جستجو برای پیدا کردن کتاب، کتاب دیگری را امانت گرفتم و در تقاضای کمک جواب نه شنیدم. امیدوارم در مراجعه های بعدی کتابدارها روی باز تری داشته باشند و از بودن بین قفسه های کتاب لذت ببرند.

    0
    0
  • سید علی

    • ۱۳۹۴/۱۰/۷ ۱۰:۲۱    

    با تشکر از مسول محترم سایت جهت انجام این مصاحبه ها و پی گیریها متاسفانه هر چه در قسمت سلام آقای رییس جستجو کردم پاسخ سوالات مشاهده نکردم
    اگر امکان دارد در دسترس تر و واضح تر باشد
    لینک پاسخ ها لطفا بگذارید

    0
    0
  • جناب خان

    • ۱۳۹۴/۱۰/۸ ۲۱:۱۱    

    آقای رییس لطفا به کارمندان خود تذکر دهید چون خیلی سر و صدا ایجاد میکنن و مزاحم درس خواندن ما هستن

    0
    0
  • سلیم

    • ۱۳۹۴/۱۱/۲۱ ۱۷:۲۹    

    مگه کسی کتاب هم میخونه...که رئیس و نائب رئیس براش گذاشتین.اول فرهنگ سازی کنین.بعدش بسازین و نصب کنین.

    0
    0
  • مجید

    • ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ ۱۱:۳۸    

    سلام
    چطور میتوانم نمک و سنگ نمک جهرم تهیه کنم؟

    0
    0

دیدگاه‌های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر پسین جهرم در وب سایت منتشر خواهد شد
پیام‌هایی که حاوی تهمت یا افترا به اشخاص حقیقی یا حقوقی باشد منتشر نخواهد شد
پیام‌هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد