شرح خبر
مسابقات قهرمانی بوکس در جهرم به کار خود پایان داد

:

مسابقات قهرمانی بوکس در جهرم به کار خود پایان داد

خبرنگار:
۲ دي ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۴:۵۲
کدمطلب: 9355
0

مسابقات قهرمانی بوکس زیر 20 سال جهرم با انتخاب نفرات برتر به پایان رسید .

ب‍ه گزارش پسین جهرم شامگاه روز گذشته مسابقات قهرمانی بوکس زیر20 سال جهرم که در تنها رینگ بوکس این شهرستان برگزار شد با انتخاب نفرات برتر به پایان رسید.

ایمان شکرچی سرپرست هیئت بوکس شهرستان جهرم با اشاره به حضور بیش از 130 بوکسور فعال در این شهرستان گفت : هدف از برگزاری این مسابقات انتخاب نفرات برتر از سوی کادر فنی جهت شرکت در مسابقات قهرمانی استان که قرار است 7 دی ماه در خانه بوکس فارس برگزار شود انجام گرفت.

وی با اشاره به حضور بیش از 25 بوکسور در رده سنی زیر 20 سال در این رقابت بیان داشت : در پایان این دوره از مسابقات کاپ قهرمانی از سوی هیئت بوکس شهرستان جهرم  به تیم برتر اهدا شد .

سرپرست هیئت بوکس شهرستان جهرم خاطرنشان کرد : با نظر کادر فنی آقایان محمد بخشنده ، ایمان رمضانی ، امیدترسلی ، مجیدرحیمی ، حسن تاجیک ، حسین مصلی نژاد ، احدآهار ، امیرحسین برزویی، علی شکوهی و علی جوکار که از نفرات برتر این دوره از رقابت ها بودند به اردوی تیم منتخب زیر20سال جهرم دعوت شدند .



اخبار مرتبط:

  • reza

    • ۱۳۹۶/۱۰/۲ ۱۴:۱۰    

    با سلام
    بنده از حاضرین و تماشاچیان مسابقات بودم متاسفانه با توجه به استقبال خوبی که مردم از مسابقات بوکس کرده بودند متاسفانه هیچ مسئولی از شهرستان در مسابقات حاضر نبودند!!!!!!!!

    0
    0
  • ail abasi

    • ۱۳۹۶/۱۰/۲ ۱۴:۳۰    

    بوکس در جهرم رو به پیشرفته متاسفانه مسئولین فقط وعده میدن!!!!!!!!!!!

    0
    0
  • ebi

    • ۱۳۹۶/۱۰/۲ ۱۴:۳۷    

    با سلام و تشکر از شما
    متاسفانه حجم سالن بوکس بسیار کم و با توجه به جمعیت زیاد مردم متاسفانه جایی برای تماشای بوکسوران جهرمی نبود

    0
    0
  • morteaz

    • ۱۳۹۶/۱۰/۲ ۱۴:۴۰    

    بوکس در جهرم یکی از قوی ترین ورزش هاست ولی بزرگان شهر توجهی به این ورزش پرطرفدار ندارن و فقط تشریف میارن با ورزشکاران عکس یادگاری میگیرن

    0
    0
  • alireza rahemi

    • ۱۳۹۶/۱۰/۲ ۱۵:۴۶    

    با توجه به فضای کم و تنها رینگ اختصاصی در جهرم برای من که از نزدیک مسابقاتو میدیدم پرهیجان و شاد بود انشالله که مسئولین شهرستان به این ورزش توجه بیشتری کنند

    0
    0
  • sadegh

    • ۱۳۹۶/۱۰/۲ ۱۵:۵۲    

    در سال های گذشته بوکس به دلایل مختلفی برای جوانان ممنوعیت داشت اما در این سالها پیشرفت قابل توجهی داشته که بنده بسیار خرسندم که در شهر جهرم نیز این پیشرفت به اوج خود رسیده با تشکر از شما

    0
    0
  • Majed

    • ۱۳۹۶/۱۰/۲ ۱۷:۰۵    

    با سلام
    بنده از ورزشكاران بوكس شهرستان هستم ما در عين شايستگي در استان در شهرستان خود بسيار مظلوم واقع شديم لطفا مسولين بيشتر توجه كنند
    با تشكر

    0
    0
  • Maryam

    • ۱۳۹۶/۱۰/۲ ۱۸:۲۴    

    من براي نخستين بار در جهرم متوجه خبرهاي بوكس شدم اميدواريم به لطف مسولين اين ورزش براي بانوانً هم راه اندازي بشه
    سپاس

    0
    0
  • محسن

    • ۱۳۹۶/۱۰/۲ ۲۰:۲۴    

    با سلام خدمت همه دوستان
    بزرگترین مشکل باشگاه نبود سالن مناسب برای گرم کردن(دویدن و طناب زدن) و نبود رینگ استاندارد

    0
    0
  • نادر

    • ۱۳۹۶/۱۰/۳ ۰:۰۹    

    با سلام
    تشکر از مسولیین بوکس که خود به تنهایی دارن مسولیت هیاتو به دوش میگیرن به خصوص مربی باشگاه ایمان شکرچی تنها دلسوز این ورزش مسولیین فقط هر چند وقت میان وعده میدن و واسه سایت خودشون عکس یادگاری میگیرن

    0
    0
  • ایوب

    • ۱۳۹۶/۱۰/۳ ۰:۱۶    

    بوکس جهرم با حضور اقای شکرچی پیشرفت قابل توجهی داشته این در حالیه که مسولین بوکس استان برای اولین بار در جهرم حضور پیدا کردن و اردو زدن

    0
    0
  • negin

    • ۱۳۹۶/۱۰/۳ ۰:۲۸    

    با سلام
    با توجه به نبود سالن اختصاصی در جهرم و با توجه به استقبال بی سابقه علاقه مندان به ورزش بوکس از مسئولین شهرستان خواهشمندم به فکر ارتقا این رشته ورزشی در شهر جهرم باشند و همچنین اجازه تمرین به بانوان جهرمی در این زمینه داده شود
    با تشکر

    0
    0
  • moslem

    • ۱۳۹۶/۱۰/۳ ۱۱:۲۲    

    با سلام خدمت مسئولان .من یکی از ورزشکاران بوکس هستم .راستش اصلا مسئولین هیچ توجهی ب ورزش بوکس ندارند .متاسفم

    0
    0
  • محمد

    • ۱۳۹۶/۱۰/۳ ۱۱:۴۳    

    عالی بود، ایشالا مسئولین هم حمایت کنن

    0
    0
  • پژمان امیرزادگانی

    • ۱۳۹۶/۱۰/۳ ۱۱:۵۶    

    خیلی این مسابقات کمک میکنه به بوکسورا تا بتونن با فضای مبارزه ای بیشتر اشنا بشن و ایشالا توی مسابقات استانی و کشوری خوش بدرخشن.با ارزوی موفقیت برای بوکسورای جهرمی .واقا ایمان شکرچی مربی پرتلاش شهرستان جهرم.

    0
    0
  • مهدی

    • ۱۳۹۶/۱۰/۳ ۱۴:۰۰    

    با سلام
    لطفا در خصوص مسایل و مشکلات باشگاه ورزشی بوکس جهرم گزارشی تهیه کنید و به گوش مسئولین انتقادات ما رو برسونید
    تشکر

    0
    0
  • سارا

    • ۱۳۹۶/۱۰/۳ ۱۴:۰۴    

    با سلام
    پسر من الان چندین ساله که بوکس کار میکنه و باشگاه ورزشی بوکس و استادیوم شهید فرجام از نظر رفت وآمدی دچار مشکل میباشد
    از رییس اداره ورزش میخاییم که حتی الامکان این مشکلو برطرف کنن.

    0
    0
  • سجاد

    • ۱۳۹۶/۱۰/۳ ۱۴:۰۸    

    فک میکنم بوکس اولین رشته ورزشی جهرمه که واقعا در تمامی سنین داره کار میکنه و موفق بوده ولی از لحاظ مکانی بسیار کوچیک هستش و حتی جا واسه طناب زدن بوکسورا هم نیست این در حالیه که بوکس روزانه 7سانس دارد!!!!!!!!!!!!!!!

    0
    0
  • احمد

    • ۱۳۹۶/۱۰/۳ ۱۴:۱۱    

    متاسفانه جهرم اولین شهرستانیه که خانه بوکس نداره این درحالیه که شهرستان ان های مجاور مجهز به سالن ورزشی رایگان بوکس از طرف اداره ورزش و جوانان هستند
    تشکر از شما

    0
    0
  • ناشناس

    • ۱۳۹۶/۱۰/۳ ۱۴:۱۸    

    با سلام
    من از رشته های رزمی هستم با توجه به اینکه باشگاه بوکس جهرم مسابقاتی را در ماه های مختلف بین بوکسران برگذار میکند و این خود نشان از همت باشگاه بوکس است و با وجود برنامه ریزی های انجام شده برای ورزشهای رزمی دیگر هم میتواند خوب باشد و این باعث پیشرفت ورزش رزمی در شهرستان می گردد.ازمسئولین تقاضای حمایت داریم.

    0
    0
  • سینا

    • ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ ۱۲:۵۳    

    با درود فروان
    لطفا از هیات بوکس گزارش اختصاصی داشته باشید.
    تشکر از شما

    0
    0

دیدگاه‌های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر پسین جهرم در وب سایت منتشر خواهد شد
پیام‌هایی که حاوی تهمت یا افترا به اشخاص حقیقی یا حقوقی باشد منتشر نخواهد شد
پیام‌هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد